PDA

View Full Version : Slaggitarist voor country / countryrock band gezocht



Bruvtilov
10 januari 2011, 15:44
zoeken voor een country/countryrock/new countryband een ervaren slaggitarist die ook uit de voeten kan met harmony vocals zingen. Het grootste gedeelte van de rol van slaggitarist binnen deze band bestaat uit akoestisch strumming/fingerpickingwerk op westerngitaar, waar nodig ook wat electrische dingen. De plek van leadgitarist binnen deze band reeds vergeven.

Wij zijn een band in oprichting; ervaren muzikanten met liefde voor "new country". In ieder geval komt het neer op heel goed gespeelde liedjes met een countryfeel en een belangrijke rol voor close harmony.
Van de line-dance muziek blijven we af.

In eerste instantie spelen we voornamelijk covers (Rascal Flatts, Trisha Yearwood, Keith Urban, ook wat Eagles, Outlaws etc) tot we optreedklaar zijn. Daarna alle ruimte voor eigen werk. Repeteren is noodzakelijk maar we willen vooral optreden; leuke optredens. Hierin zullen we dus kieskeurig zijn.
De leden tot nu toe: gitaar/slide/zang, bas/zang, pedalsteel/dobro en leadvocals hebben een schat aan ervaring.
Of we de lat hoog leggen? Ja dat denk ik eerlijk gezegd wel; we willen wel een verpletterende indruk achterlaten. M.a.w. : het moet geschikt voor theater en festival zijn.

Guitarleon
10 januari 2011, 16:46
lijkt wat voor mij....., waar is jullie thuisbasis?

groet,

Leon

Bruvtilov
10 januari 2011, 18:16
We komen uit Oudewater, Leiden en Driebergen. Oefenen gaat waarschijnlijk plaatsgrijpen bij Zevenhuizen-Moerkapelle.

Guitarleon
10 januari 2011, 22:48
ik kom uit schoonhoven, dus dat moet prima te doen zijn.. misschien eens nader kennis maken? als je interesse hebt, stuur me dan even een PM om wat af te spreken.