PDA

View Full Version : Seagull Cedar Grand gezocht



Shantigirl
9 januari 2011, 21:33
Hoi Gitaarnet'ters,

Na lovende verhalen te hebben gelezen, ben ik op zoek naar de gitaar: Seagull coastline ceder grand.
Ik kan deze echter alleen in de online gitaar winkels vinden.

Weet iemand waar deze gitaar in het echt te beluisteren / bespelen valt?

Alvast bedankt!

vederlicht
10 januari 2011, 22:36
Tja, Piet Joosten heeft em en daar kun je ook naar toe. Wel in Oosterhout, maar misschien woon je daar wel!!??
Succes, Vederlicht♫

HenryCrun
11 januari 2011, 00:39
Misschien kan de Nederlandse importeur je helpen aan adressen van de winkels waar ze deze gitaar aan geleverd hebben?

http://www.pbmusic.nl/

Shantigirl
12 januari 2011, 21:31
Bedank voor jullie reacties! :)

Na een lange tijd snuffelen op internet, mailen en bellen, moet ik zeggen dat mijn zoektocht de goede kant op gaat.
Ik had de twee optie's van jullie al geprobeerd. De importeur gebeld ....was echt behulpzaam ... in mijn situatie leverde niet veel aan.
Ik had al een mailtje naar Piet Joosten gestuurd om te vragen of ze de gitaar in de winkel hadden. Kort en netjes werd uitgelegd dat ze deze gitaar in de magazijn hebben en niet in de winkel .... dus ik kon hem niet beluisteren. Ik weet dat het misschien een investering voor hen is, maar ik ben ook niet een van de mensen, die online iets gaan kopen zonder te weten wat die gitaar in echt voorstelt. Met een paar andere winkels had ik vergelijkbare ervaringen.
De enige twee winkels die bereid waren om de gitaar in de winkel te bestellen zonder verplichtingen waren: Digisales Music Shop uit Zele in België en Muziekhuis G. Souman uit Wezep. Ik moet even toevoegen dat de persoon dat ik aan de lijn met Souman kreeg, klonk als een echte vakman, liefhebber en niet als een verkoper zoals bij de rest (maar dat is mijn mening en niet de bedoeling om iemand te kwetsen).
Dus ik heb nu een afspraak met Souman. Ze gaan de gitaar bestellen en als die binnen is zullen ze mij bellen.
Zo... voor nu is het me gelukt :)

vederlicht
12 januari 2011, 22:05
Mooi Shantigirl! Goe gedaan meissie!
Dus bij Souman zit jij binnenkort je Seagull te bespelen...
Succes en laat nog even weten hoe het afloopt.
Vederlicht♫

LaurentB
12 januari 2011, 22:30
Goed gedaan! Heel verstandig dat je niets koopt zonder het exemplaar zelf getest te hebben, zeker bij akoestische gitaren.