PDA

View Full Version : IBANEZ GRX70DXJ (Help)



TodaysGuitar
9 januari 2011, 17:22
Ik heb pas een IBANEZ GRX70DXJ gekocht met het geluidversterkertje erbij.
10 watt gitaarversterker van Ibanez.
En ik zou willen weten hoe ik het beter kan laten klinken? Ik heb nog niet echt bepaald ervaring met Gitaren. Ik hoorde ook iets over Humbuckers (Elementen/Effecten?) Geen flauw idee. Als iemand me zou kunnen helpen :)

~~Edit~~
Ik heb het net opgezocht ik zie nu wat een Humbucker.

ghost-rider2006
9 januari 2011, 17:47
Ehmm zelf goed spelen ??

caliban
9 januari 2011, 17:49
Combinatie van juist afregelen (vooral je versterker dan), goed spelen, en eventueel bijvoorbeeld een betere versterker. Volg je les ofzo?

ghost-rider2006
9 januari 2011, 18:05
je kan niet verwachten dat een kleine amp een super wereld geluid zal geven zoals je dat bij mega bands hoort

Ik denk dat het zonde is van je geld als je er humbuckers in gooit

caliban
9 januari 2011, 18:09
Humbuckers zitten er toch al in..

TodaysGuitar
9 januari 2011, 18:34
Ja de Humbuckers zitten er al in, dit heb ik ook in een ander topic gevraagd maar ik zou het hier ook maar eens proberen.

ik weet er nog niet zoveel van dus daarom stel ik deze vraag, Er zit een zwart plakband achtig ding om de Humbuckers moet ik die laten zitten of gewoon afhalen? Want bij een van de Humbuckers heb ik een heel klein stukje afgehaalt om te kijken wat het nou is.
Als ik het niet moest afhalen is dat een probleem dan met het geluid of iets dergelijks?

caliban
9 januari 2011, 18:36
Laat dit er maar op zitten, hieronder zit de winding die je geluid 'opneemt'. Ik denk niet dat het veel kwaad kan maar toch