PDA

View Full Version : Wie weet wat voor Aria dit is ?



Dirkvanginneke
13 mei 2003, 16:38
Ik heb deze gitaar van mn zus gekregen, maar nu weet ik alleen dat het een MadAxe by Aria Pro II is...hij heeft 2 single coils en 1 humbucker.. hij is sunburst.. heeft goudkleurige stemknoppen.. een zwarte slagplaat..

weet iemand meer van deze gitaar af???....

bedankt alvast, Dirk

hier is er een foto van:
http://www.ksmusic.co.uk/aria-st023x-150.jpg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dirkvanginneke op 2003-05-13 16:47 ]</font>

Dirkvanginneke
14 mei 2003, 14:33
heeft dan niemand deze gitaar ? :S en weet niemand er verder ook maar iets van af ?

Dirk_Hendrik
14 mei 2003, 15:49
Op de termen Madaxe en Aria geeft zelfs google maar 1 hit. Ik zie het somber in..

Dirk_Hendrik
14 mei 2003, 15:51
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Aria-Pro-II/ST-02-3X-01.html

shredneck
14 mei 2003, 15:52
een maat van me had ooit een groene, leuke gitaar wel, degelijk gebouwd,maar slechte vibrato en electronica.

iig een meer dan goede beginnersgitaar.

geen collectors ding oid.

koreaans overigens.

Dirkvanginneke
14 mei 2003, 16:48
ik heb eht gelezen,, dank jullie wel voor de moeite... dat van die humbucker splitter in de tonepot dat wist ik niet.. wel leuk gebouwd...

Dirk

the man with the tele
14 mei 2003, 20:10
als je nou naar de link van jou aan t begin kijkt, dan zie je dat het (misschien) een
STo23X is ????????????????
ja ik gok ook maar hoor :grin:

Dirkvanginneke
14 mei 2003, 22:59
Ja, dat snapte ik zelf ook nog wel... dat stond zelfs op mijn gitaar. (achteraf ontdekt). maar ik dacht dat iemand nog VERDERE informatie wist...

bedankt daaarvoor

Drix

shredneck
14 mei 2003, 23:21
wat wil je nog meer weten dan?

-robbert-
15 mei 2003, 22:20
heb ooit een aria proII limited ed. gehad, gekocht nieuw voor 400 euro (met seymours, en een wilkinson bridge erop)het leek me wel een lekker gitaartje, in de winkel speelde hij best fijn...
dat was ook het ENIGE fijne moment...
ik heb de gitaar wel 4 keer teruggebracht omdat
-de hals krom trok
-er in de hals een soort hobbel zat :S

gellukig heb ik de gitaar nog voor een vrij goed prijsje kunnen verkopen, maar ik raak nooit meer een aria aan.

Ibanez RuleZ
16 mei 2003, 18:21
toch heeft aria goed spul gemaakt, Cliff Burton (RIP, ex metallica) speelde op bassen van Aria

Harrald

AntY
17 mei 2003, 05:28
ik heb een aria rxplorer bas

die is in 1981 of zo gekocht en gefabriceerd
er is 2 jaar op gespeeld in een hard rock band.

daarna heeft ie 18 jaar in zijn koffer op een zolder gelegen, en daarna heb ik m gekocht.


hals = recht en zo

nix krom getrokken

aria maakte gewoon goeie spullen, je had gewoon een pech exemplaar!