PDA

View Full Version : Muse



PGR
9 januari 2011, 16:53
Nu we toch massaal topics aan het openen zijn voor nieuwe bands, bij deze ook een draadje voor Muse.

Niet helemaal zonder content, want Muse heeft een tweetal gave video's op hun site gezet waarin het concert in Wembley met een aantal 360 graden camera's is opgenomen. Je kunt vrij switchen van camera, en met elke camera kun je 360 graden ronddraaien en in- en uitzoomen. Ik vind het wel een indrukwekkend effect geven. Je staat echt tussen de band.

http://muse.mu/news/article/737/watch-muse-at-wembley-in-360/

ShredTallicA
9 januari 2011, 17:27
HAARP is toch echt wel een must have! :rockon: Heb zelf helaas alleen BH&R en Resistance. Erg leuke band, hoewel ik niet gecharmeerd ben van de richting die ze nu opgaan..

caliban
9 januari 2011, 21:22
Awesome band, maar het laatste was ik ook niet echt fan van.

Bl44t44p
10 januari 2011, 08:42
HAARP is toch echt wel een must have! :rockon:

Even for the record, dat filmpje is van Wembley Stadium 2010, HAARP is van 2007 :)

Enne, ja toffe band, understatement :D

ShredTallicA
10 januari 2011, 09:05
Even for the record, dat filmpje is van Wembley Stadium 2010, HAARP is van 2007 :)

Enne, ja toffe band, understatement :D

Dat zag ik later ja :sssh:

M.COM
10 januari 2011, 09:55
HAARP is toch echt wel een must have! :rockon: Heb zelf helaas alleen BH&R en Resistance. Erg leuke band, hoewel ik niet gecharmeerd ben van de richting die ze nu opgaan..

De vorige albums zijn pas een must have! :). Don't want to miss out on Hysteria, New Born, Sunburn, Cave, Micro Cuts, etc. De nieuw richting kan me ook maar matig bekoren. Zeker na het fiasco Neutron Star Collision. Tijd voor herbronning! (zegt de 22-jarige nobody uit Gent zonder achievements in de muziek)

M Kactus
10 januari 2011, 10:06
Het is zoals E zegt: Als je hetzelfde album wilt als het vorige, speel dan het vorige af ;)

D-string
10 januari 2011, 10:50
Leuke link. Heb dit concert zelf 2x gezien (in Nijmegen en op Werchter).

Ben zelf ook meer van de oude nummers, maar kan de nieuwe wel waarderen.

pupanus1
10 januari 2011, 13:59
Zit nu weer eens origin of symmetrie te luisteren is toch wel een erg lekker album.

Muse moet ik wel echt zin in hebben om te luisteren het is niet iets wat ik snel even luister zeg maar.

Herman
12 januari 2011, 14:21
Ik ben groot fan van Muse! Origin of Simitry is denk ik wel mijn favoriete plaat allertijden, Citizen Erased is werkelijk fantastisch!

Ik vind het heel vet dat Muse elk album toch weer compleet anders klinkt maar nog steeds wel Muse is. Ik weet bv. nog dat ik voor het eerst Knights of Cydonia hoorde en dat ik het verschrikkelijk vond, terwijl ik het nu een van de vetste nummers van Muse vind.. het wordt per keer dat je het luistert beter lijkt het wel.

Het aller laatste album geef ik op zich ook nog steeds een ruim voldoende, maar daar staan imo toch ook wel een paar.. eerm.. slippertjes? op. Als je kijkt naar alle albums van Muse vind ik dit toch de zwakste denk ik, ook al staan er ook een paar nummers op die ik weer helemaal te gek vind (MK Ultra!).

Ze schijnen bij het volgende album juist weer wat kleinere shows te willen gaan spelen, dus ik ben benieuwd. Als ze komen wil ik toch zeker kaarten proberen te regelen in elk geval.