PDA

View Full Version : Voor de liefhebbers: nieuwe ESP lijn 2011



Sinner1980
8 januari 2011, 17:07
De nieuwe lijn voor 2011:

http://www.espguitars.com/news/new2011.html

Niet bijster origineel,sommige zelfs oerlelijk maar goed.
De LTD 1000 CTM vind ik op zich wel een aanwinst,hadden ze eerder moeten doen.

Die Slayer bak daarentegen...leuk voor aan de muur denk ik:ok:

In ieder geval een hoop fanboy spul,leeuwendeel is signatures en nog wat lelijke telecasters...bah

Dat ze akoestische gitaren gaan maken vind ik een misser...nergens voor nodig.

Platyhelminthes
8 januari 2011, 17:14
Ik vind die Tele's er goed uitzien :) Hadden ze eigenlijk al tele's in het assortiment?

Daan_B
8 januari 2011, 17:39
Pfff Slayer, de koningen van de commercie:stop:.

Sinner1980
8 januari 2011, 17:44
Ik vind die Tele's er goed uitzien :) Hadden ze eigenlijk al tele's in het assortiment?

Alleen de Ron Wood signature

Sinner1980
8 januari 2011, 17:45
Pfff Slayer, de koningen van de commercie:stop:.

EN trash metal...toch?;)

RoelSmoel
8 januari 2011, 17:48
Die akoestische modellen verkopen ze al enige tijd in Azië.
Die Snakebyte van Hetfield vind ik zelf erg leuk, omdat ie zo apart is vergeleken met de rest van de explorers van ESP.
Ik vind het alleen stom dat ze die teles en strats (die er al zijn) zo moeten relicen..

Bijl
8 januari 2011, 22:57
Top: Die LTD JK-1 is mooi zeg. En het is een mahonie body met esdoorn hals, dat moesten ze bij ieder Les Paul model doen :rockon:

Flop: Een Slayer gitaar uitbrengen zonder Floyd of Kahler trem. SUKKELS. Slayer had zelfs op hun Les Pauls een Floyd. Welke idioot bij ESP verzint er zoiets?

HUESSEN
8 januari 2011, 23:00
Pfff Slayer, de koningen van de commercie:stop:.

Watje......:stop:

RoelSmoel
8 januari 2011, 23:38
Top: Die LTD JK-1 is mooi zeg. En het is een mahonie body met esdoorn hals, dat moesten ze bij ieder Les Paul model doen :rockon:

Flop: Een Slayer gitaar uitbrengen zonder Floyd of Kahler trem. SUKKELS. Slayer had zelfs op hun Les Pauls een Floyd. Welke idioot bij ESP verzint er zoiets?

Om de prijs te drukken..

Remork1970
9 januari 2011, 02:11
Slayer-gitaar zonder whammy bar, aan z'n kloten ophangen die lampelul die dat bedacht heeft...

johanh
9 januari 2011, 09:25
Wat is het verschil tussen esp en ltd,is ltd de budget lijn, zoals epiphone van gibson en de SE lijn van prs.

Gr
Johan

geert1976
9 januari 2011, 11:52
Nou ik heb alle modelletjes bekeken en wat ik alleen maar zie zijn ripp-offs van Tele's, superstratjes, verneukte LP's, V's en Explorers.

Niet mijn smaak.....

Madcow
9 januari 2011, 12:01
Wat is het verschil tussen esp en ltd,is ltd de budget lijn, zoals epiphone van gibson en de SE lijn van prs.

Gr
Johan

jep, zoiets ongeveer alleen zijn LTDtjes wel te pruimen.

Jasper.
9 januari 2011, 12:18
Ben niet zo heel erg van de signatures, maar ik vind die slayer gitaar eigenlijk best wel vet. Met die inlays en logo etc.

YannickH
9 januari 2011, 12:40
die ltd ec-1000 zou ik graag nog hebben.
ik wou eerst de esp eclipse I kopen in het zwart met goud omdat de ltd alleen met zo'n pearl binding was en dat was lelijk.
voor de rest vind ik het wat triest

Sinner1980
9 januari 2011, 13:13
die ltd ec-1000 zou ik graag nog hebben.
ik wou eerst de esp eclipse I kopen in het zwart met goud omdat de ltd alleen met zo'n pearl binding was en dat was lelijk.
voor de rest vind ik het wat triest

Ik zit nu enorm te twijfelen tussen een eclipse I of een eclipse II...
Pest is dat je dat,behalve in Duitsland dan,bergens kan testen. De II beviel me goed maar de I is dikker met als gevolg denk ik een wat meer les paulachtig geluid...kan ook gewoon weer een les paul kopen...nee toch:makeup: