PDA

View Full Version : g&l comanche



pippa
8 januari 2011, 14:26
Ik was aan het rondzoeken op youtube en kwam uit op een g&l comanche.
Ik vond het "strat-geluid" zonder het scherpe eraan wel mooi.
Zijn deze dingen ergens in Belgie of Nederland eigenlijk überhaupt te verkrijgen?

http://www.youtube.com/watch?v=mf2s6Zs95Hc

beruk
8 januari 2011, 16:37
Goed zoeken. Staffhorst in Utrecht heeft er een hangen.

Matthijs24
8 januari 2011, 17:23
MyGuitar in Veenendaal verkoopt veel G&L. Mag alles rustig uitproberen.

Orbis
8 januari 2011, 18:38
Just Music in Leiden verkoopt G&L's, maar je zult even moeten bellen om te weten of ze ook de Comanche hebben.

pippa
8 januari 2011, 21:57
Dank je wel!
Iemand ervaring met G&L's?

Tankman
8 januari 2011, 22:11
In principe is, zover ik weet, G&L bereikbaar voor iedere dealer. Het is een kwestie van opbellen en je kan er een bestellen.

Zo is de vertegenwoordiger ook bij ons langs geweest met een ASAT model, een Telecaster. Ik mocht hem uitvoerig uittesten en ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben erover. Heerlijk bespeelbaar en hij klinkt goed. Een Tele met ballen. Enige reden waarom hij niet in de winkel hangt is omdat we gewoon teveel soortgelijke dingen hebben. Niet handig om er nog meer van bij te hangen. Maar G&L is zeker wel een aanrader!

merijn0301
9 januari 2011, 01:28
G&L hebben ze bij de beter muziekzaak wel hangen. Maar bijvoorbeeld niet bij Feedback.... In Den bosch hadden ze een ASAT semu hollow, in Boekel een ASAT en een S500 en in Nijmegen een Legacy.

Ik heb zelf een Legacy en ben daar heel erg over te spreken. De Comanche ben ik nog niet tegengekomen. Lijkt me ook een mooie gitaar. Aparte manier van elementen winden : Single coil maar toch zonder al te veel brom.

Sowieso : Het is geen pak suiker wat je koopt. Dus altijd eentje uitproberen!