PDA

View Full Version : hallo en bedankt



Big E
8 januari 2011, 13:49
Hallo,

ik lees vaak mee op gitaarnet en post bijna nooit iets, maar aangezien ik eigenlijk niet van anonieme gluurders hou leek het me fijn om me toch even voor te stellen. Ik speel al meer dan twintig jaar gitaar, bij vlagen veel en fanatiek, soms wat minder maar altijd met veel plezier, liefde en passie. Vroeger heb ik veel in (vooral cover-) bands gespeeld die met name stevigere gitaarrock segment actief waren, maar de laatste jaren speel ik alleen voor mezelf. Op een gegeven moment had ik vrijwel alles verkocht, behalve een akoustische Ibanez AW nogwat, maar toen begon het toch weer een beetje te kriebelen. Ik miste iets. Vervolgens ontdekte ik gitaarnet en nu, twee jaar later, staat er weer voor duizenden euro's aan elektrische gitaren en versterkers, alsmede een kapitaal aan effectpedalen naast m'n bureau. Die ik uiteraard helemaal niet nodig heb. Dus bij deze, gitaarnet, bedankt! Nee, echt....!

Rock on!:blast:

Big E

tokkeltrut
8 januari 2011, 14:06
Heej Big E, welkom!

je verhaal is herkenbaar, bij mij is het ook ongeveer zo gegaan!

toneblo
8 januari 2011, 14:14
Feast your ears and eyes over here!

Welkom!

lefthandstrat
11 januari 2011, 14:55
Welkom Big E! Herkenbaar verhaal..........veel plezier hier op het forum en veel plezier met de gear die je "niet nodig" hebt maar wel veel plezier van hebt, gewoon om het te hebben en ernaar te kijken (ook dat herken ik hoor.....:seriousf:)