PDA

View Full Version : Goede snaren voor Hudson Hdl-1?



MoogleCoffee
6 januari 2011, 21:12
Ik heb vind de klank van de elixer snaren nu niet zo aangenaam klinken, of gaat deze klank wat veranderen na een weekje spelen?

LaurentB
6 januari 2011, 22:02
Het kan zijn dat ze nu nog erg helder klinken, dat wordt iets minder na verloop van tijd.

MoogleCoffee
6 januari 2011, 22:03
ik hoop het :p te helder hoeft het voor mij ook niet

vederlicht
6 januari 2011, 22:04
Ik heb vind de klank van de elixer snaren nu niet zo aangenaam klinken, of gaat deze klank wat veranderen na een weekje spelen?

Nee, na een weekje spelen zeker nog niet. Zeker de Nano-web met anti-rust plain steels worden lange tijd (afhankelijk van hoe veel je speelt) niet beïnvloed door transpiratievocht waardoor de klank niet echt verandert.
Wat vind jij minder aan de klank? Ik gebruik bij voorkeur en al lang Elixir-snaren vanwege de duurzaamheid en de heldere klank (afhankelijk van het type Elixir-snaren)
Vederlicht♫

MoogleCoffee
6 januari 2011, 22:18
Ik kan er geen woorden op plakken , ik vind dat het geluid te lang blijft hangen, veel te lang. Kan ook liggen aan het feit dat het nieuwe snaren zijn.
Btw, weet iemand hier iets van hudson? De gitaar zag er goed uit en de verkoper zei ook dat die goed was. Een negatieve ervaring voor de een kan een positieve zijn voor de ander, nietwaar?

LaurentB
6 januari 2011, 22:20
Ik kan er geen woorden op plakken , ik vind dat het geluid te lang blijft hangen, veel te lang. Kan ook liggen aan het feit dat het nieuwe snaren zijn.?

Dat heet sustain, en wordt doorgaans als een goede eigenschap van een gitaar beschouwd :)

Muzieknono
7 januari 2011, 07:32
Ik kan er geen woorden op plakken , ik vind dat het geluid te lang blijft hangen, veel te lang. Kan ook liggen aan het feit dat het nieuwe snaren zijn.
Btw, weet iemand hier iets van hudson? De gitaar zag er goed uit en de verkoper zei ook dat die goed was. Een negatieve ervaring voor de een kan een positieve zijn voor de ander, nietwaar?

Mijn eerste steelstring was een Hudson, was een fijne gitaar, viel me zeker niet tegen.
Mvgr. Dirk Jan :B