PDA

View Full Version : guitarfetish necks



A_monkey
3 januari 2011, 22:01
Beste zelfbouwers,

Ik ben van plan mijn goedkope aria stratje binnenkort een beetje op te knappen. Omdat de neck een beetje 'getwist' is en ik liever n maple toets wil zou ik er graag een nieuwe op zetten. Op guitarfetish zag ik dus hele goedkope halsjes staan van maar 40 dollar. Nu vroeg ik mij af of iemand hier enige ervaring mee heeft en mij kan vertellen of deze van enige kwaliteit zijn.

knorretje
3 januari 2011, 22:42
hoi,
ik heb verder geen ervaring met deze necks. ik zou ook wel wat graag willen weten over de kwaliteit. wel weet ik dat de verzendkosten erg hoog uitvielen voor 1 neckje.

A_monkey
3 januari 2011, 23:21
ja dat zag ik ook, maar aangezien ik toch nieuwe elementen en een pickguard nodig heb valt het dan wel mee

no 1 hops
4 januari 2011, 08:14
ja dat zag ik ook, maar aangezien ik toch nieuwe elementen en een pickguard nodig heb valt het dan wel meehet is echter de vraag of ze dat in 1 pakket kunnen verzenden.
zou ik eerst even navragen

A_monkey
4 januari 2011, 17:01
Ik had in mijn winkelwagentje die spullen gedaan die ik zou willen kopen en bij de check out kan je de verzendkosten laten uitrekenen en die kwamen op rond de 35 dollar uit geloof ik, dus ik denk dat dat wel voor het hele pakket is.

Maarja geen ervaringen met deze necks?

A_monkey
4 januari 2011, 17:13
Ik heb nog even zitten googlen en kwam op meer forums tegen dat deze necks vaak wel wat werk nodig hebben of warped/twisted kunnen zijn. Ik denk dat ik toch maar voor 85 euro bij the string een allparts neckje koop dan.