PDA

View Full Version : Puscifer



wireman
3 januari 2011, 11:16
Damn... Ik moest even bij de Correct zijn.. Stond daar een uitverkoopbak met cd's en dvd's.. Ineens zie ik daar een 'bekend' hoesje tussen opdoemen. Het album van Puscifer 'v is for Vagina' voor 6 eurotjes.. mwoa..
Ik ben een ENORM grote Keenan/Tool fan. scoren dus! Op een of andere manier is dit album me ontgaan.. Kom ik thuis.. cdtje erin.. wow.. Is het echt een waanzinnige cd!! Niet te vergelijken met Tool of APC, maar zeer sterke arrangementen, composities en te gekke mix.. wel een album om voor in de stemming te zijn.. gelukkig bleek ik 'in de stemming' Die gast is echt briljant! Je hoort veel van de NIN terug.. erg gaaf! Ik denk toch dat ik op zoek ga naar de rest van APC. Momenteel hebben ze net een try out tour gedaan in de USA.. Keenan heeft op zn site aangegeven weer veel te gaan doen met AL zn projecten.. (TOOL?) we zitten dit jaar weer in het vijfde jaar van de TOOL cyclus.. Ik hoop stiekem op een album.. wat jullie?

sjaak1990
18 januari 2011, 17:38
Geweldig creatief album, veel smerige beats, het heeft wat grappigs maar als je er serieus naar luistert is het ook echt goed.
Hoop ook op een tool album dit jaar, geen idee wat te verwachten