PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van een PEAVEY BANDIT



benhus
13 mei 2003, 10:20
Wat vinden jullie van een PEAVEY BANDIT als beginnersversterker??

De Teng
13 mei 2003, 10:23
Absoluut een prima ding. Ten eerste: zoiets kan ontzettend hard en ten tweede is het geluid nog acceptabel ook. In de oefenruimte waar we trouwens nu weg zijn, hadden ze ook zo'n bandit, niet normaal wat een volume en de algehele sound was ook niet slecht. Verwacht geen topkwaliteit, maar als beginner zou ik zeker niet klagen.

Dirk_Hendrik
13 mei 2003, 12:50
Ik ben het met De Teng eens. In tegenstelling tot een paar notoire Bandit haters op dit forum heb ik nog nooit echt ruzie met een Bandit gehad.
Btw Benhus, gebruik ook eens de zoekfunktie. Dan had je al een stuk meer meningen kunnen lezen

Timmer
13 mei 2003, 14:08
Er zijn betere versterkers, maar die kosten gauw een veelvoud van een bandit.


Voor 379,- Euro (nieuwprijs bij Feedback) krijg je echt ontzettend veel, als je hem mooi vind klinken natuurlijk.

Negative K3 fan
13 mei 2003, 15:15
Ik vind ze niet zo geweldig, maar voor zo weinig geld mag je niet klagen.

Ic3gl0vE
13 mei 2003, 15:43
gebruik de zoekfunctie naar deze baggerbak eens...

Bins
13 mei 2003, 15:45
Voor het geld een meer dan ok-e bak. Ik speel er in de oefenruimte wel eens over en het klinkt zeker niet slecht. Ook leuke opties zoals vintage/modern selectie knopjes, en je kan ook iets vaags met de poweramp doen (ben er tot op heden nog niet achter wat :wink: ). Kan vrij hard ook.

Dirk_Hendrik
13 mei 2003, 15:54
Op 2003-05-13 15:43, schreef Ic3gl0vE:
gebruik de zoekfunctie naar deze baggerbak eens...


De search voor "baggerbak" geeft 3 resultaten, waaroder dit topic. Daarvan slaat dit topic op een Bandit.

Lezen Ic3glove, Dat van die search had ik al gezegd. meer dan één maal is echt onnodig.

De Teng
13 mei 2003, 16:11
DH...maak je niet zo druk om die dingen joh, zo erg is't ook weer niet.

Dirk_Hendrik
13 mei 2003, 16:37
Mwoaah De_Teng. In dit geval misschien niet nee. Over het algemeen vind ik het wel zo netjes dat je een topic helemaal leest voor je je reactie plaatst.

Dude
13 mei 2003, 18:11
Op 2003-05-13 12:50, schreef Dirk_Hendrik:
. In tegenstelling tot een paar notoire Bandit haters op dit forum ....

ik ben er dus zo een, wat een kutbakken zijn dat zeg, totaal bagger, leuk voor thuis maar niks in een band situatie...

Harry
14 mei 2003, 10:05
ik heb gisteren in de oefenruimte op een bandit gespeeld, en voor een beginner lijkt ie me goed in orde. Ik had de keus tussen die en een marshall valvestate, dat is dus echt een baggerbak.
Ik kreeg mijn geluid ook niet uit de bandit, maar wel iets bruikbaars, en met die marshall lukte dat van geen kanten.

Ic3gl0vE
14 mei 2003, 11:16
Op 2003-05-13 15:54, schreef Dirk_Hendrik:
Lezen Ic3glove, Dat van die search had ik al gezegd. meer dan één maal is echt onnodig.


Dan moet jij ook een beetje begrijpend lezen hè... dat ik dat ding baggerbak noemt, brengt mijn mening namelijk naar voren en dat doe ik niet voor niets

no hard feelings

Speeddemon
17 mei 2003, 01:32
Ik speel 5 jaar op een (oude serie) Bandit 112. Heb op een gegeven moment die Sheffield speaker opgeblazen en nu licht er een Celestion G1275T in.

In mijn mening is de opmerking dat een Bandit niet geschikt zou zijn binnen een band volkomen bullshit! Ik speel in een funk/soul/disco coverband (en thuis veel met metal/rock/blues en surf bezig) en ik heb een behoorlijk goeie sound.
Ik zal het je nog sterker vertellen; een jaar geleden ofzo speelde ik met mijn band (Clutch) in het Wilhelmina cafe in Eindhoven. Halverwege kwam er een Amerikaanse sessie-drummer uit Nashville naar me toe om me te complimenteren met mijn sound.
Ik weet het, pedaaltjes doen er ook toe:
-Hughes and Kettner Tubefactor
-Vox V847 wah wah, true bypass ge-mod.

Ik kan echt alles met dat ding, behalve overtuigend een Vox-crunch...
trouwens, gooi voor de grap eens de reverb open: een van de beste veren-galmen in een versterker die ik gehoord heb (vergeleken met Fenders).
Je moet gewoon wat hoog wegdraaien, die 'bright' switch zeker NIET aanzetten (Peavey heeft de naam en faam nogal schel te zijn in ALLES wat ze maken!), en die tube power helemaal open draaien.

Ja ik ga hem wel wegdoen, hopelijk dit jaar, omdat ik zo 'stom' ben geweest om op een Engl Savage 60 en een Savage SE te spelen...
:wink:

gerrekat
17 mei 2003, 10:36
Peavey bandits zijn prima bakken, wat een gezeik om het af te zeiken, ja een ENGL volbuizentop klinkt beter DUH!

Voor dat geld is er hlemaal niets mee vond er een lekkere cunch inzitten, maar ik vinde de Marshall AVT 50 ook erg goed!

de zanger van mijn band zit ook in Liar Of Gogoltha een redelijk bekende black metal band zij gebruiken een AVT 50 head, en die klinkt HELEMAAL niet verkeerd!

Nu scheelt het natuurljik ook wie erop speelt!

Reel Big Fish
25 januari 2005, 13:19
Zou ik er goed aan doen een Bandit te kopen voor €100 met footswitch?? :roll:

Harry
25 januari 2005, 13:54
lijkt me niet te duur... hoe oud istie?

Reel Big Fish
25 januari 2005, 14:09
Geen idee, het is een Peavey Bandit 112... (75 watt, 2 kanalen ;) )

Wormaap
25 januari 2005, 14:15
Bandit 1x12 is volgens mij 100W, maar als'ie nog goed functioneert heb je voor 100 euro zeker een hele fijne amp :)

Reel Big Fish
25 januari 2005, 14:17
http://www.peavey.com/products/shop_online/browse.cfm/action/details/item/00481370/wc/1A1B214/fam/TT/tcode/4/transtub.cfm

Dat is hem dan, iig, dat is de enige Bandit die ik kan vinden.... :roll:

pol
25 januari 2005, 14:56
voor 100 euro kun je niet gefopt zijn.

Lacrymosa
25 januari 2005, 15:06
100 euro is idd een leuke prijs, voor een leuke versterker, helemaal als je begint is dit top!

Er zijn nog wel wat alternatieven, zoals een Line6je oid

Diedo
25 januari 2005, 15:49
@reel big fish: als het die is mag je zeker niet klagen! voor 100 euro kom je die eigenlijk nooit tegen. misschien heeft ie ergens een mankementje. :-? even uitkijken dus. als dat niet het geval is het je een prima bak. ik heb er ook een keer over gespeeld en ik was best tevreden met het geluid.

pimmetje
25 januari 2005, 16:21
Ik vind 't qua geluid alles behalve indrukwekkend, maar voor hun prijsklasse zeker niet rot. Dus voor €100 euro helemaal niet verkeerd.

Maar ik vraag me wel af of die dingen 2eHands zo ver boven de €100 gaan. Ik denk wel iets, maar voor een redelijk gangbare solid state die in de winkel €330 kost, zou ik niet snel boven de €150 gaan. Die €100 lijkt me dus zeker wel een goede prijs, maar geen buitenkansje van de eerste orde of zo.
Maar idd wel ff goed kijken of alles 't netjes doet.

Wormaap
25 januari 2005, 16:39
De Bandit doet 2ehands meestal 200-250. Goedkoper heb ik 'm persoonlijk IIG nog niet gezien.

pimmetje
25 januari 2005, 16:53
200-250 voor wat 330 nieuw kost... :o
Nieuw is dus met garantie en direct ook maar een wat kleingoed er gratis bijgeluld...
Of zijn die dingen plots schaars?

Harry
25 januari 2005, 17:02
lijkt me stug....

Diedo
25 januari 2005, 17:03
tja, het is wel waar wat je zegt, maar als ze gewoon niet vaak voor veel minder weggaan dan kun je hooguit besluiten om em niet te kopen of door te zoeken tot je wel dat ene relatieve koopje te pakken hebt. zelfde verhaal met valvestates... de prijs blijft daar vaak ook hoger dan "schappelijk". het is denk ik niet veel anders.

Wormaap
25 januari 2005, 17:06
tja, het is wel waar wat je zegt, maar als ze gewoon niet vaak voor veel minder weggaan dan kun je hooguit besluiten om em niet te kopen of door te zoeken tot je wel dat ene relatieve koopje te pakken hebt. zelfde verhaal met valvestates... de prijs blijft daar vaak ook hoger dan "schappelijk". het is denk ik niet veel anders.
Dat is lijkt me omdat ze aardig populair zijn. Een Bandit willen veel mensen wel hebben, en een Valvestate ook (omdat de gemiddelde JanLul niet weet dat niet alles waar 'Marshall' op staat het zelfde klinkt)

vester86
25 januari 2005, 17:10
ik speel dr al 2 jaar op met mn bandje, en ze gaan echt prima. alleen als ze vol open moeten, zoals de afgelopen tijd, dan heb je eigenlijk geen bass meer, en gaan de andere bandleden klagen over schelheid (bass 10, mid 6, treble 0). maar op normaal volume een prima ampje.
Ik zou um best wel eens met een 4x12 willen horen, volgens mij echt een gaaf ding dan

Ronald
25 januari 2005, 19:01
kheb de peavey bandit II zelf anderhalf jaar gehad en op de peavey bandit I spelen we in de oefenruimte. prima versterker hoor

josh.vandenberg
25 januari 2005, 19:25
Het zij n kwalitatief goede versterkers.

Ik heb een x opgetreden met zo'n ding.Toen heb ik die andere gitarist met zijn boogie combo weggespeeld.Heb er nog een opname van,moet er nog steeds om lachen.Het bewijst te meer dat als je goed bent de apperatuur er nieteens zo veel toe doet.

Je moet er alleeen een celestion inhangen,scheelt erg veel.

Peter uit Soest
25 januari 2005, 21:19
Ik speel er ook 3 jaar op, thuis.
De effecten die er al standaard opzitten zijn gewoon leuk! Clean geluid, jaren 70 scheurgeluid, wat hol klinkend scheurgeluid, en de monsterachtige scheur. Daarnaast kan je spelen met reverb, kan je een knopje omzetten om de klank wat korter vibrerend te houden, je kan het vlume wat harder zetten voor een goed effect en dan toch iets wegdraaien met een "presence"knop.
Er kan van alles op en aan geplugd worden.

Ik vind m alleen wat dof (warm kan ook)klinken als ie op de vloer staat. Als je er recht voor gaat staan is ie ineens schel.
Soms lijkt het of ie steeds holler gaat klinken.. is toch al 4 jaar hobbymatig in gebruik.

Niet slecht voor de 845 guldens die ik er voor betaald had. Ik heb daarnaast echt een marshall getest van 1300 gulden, en een line6, en een hughes en kettner, maar de goedkoopste koos ik als warmste scheurder!

Mijn gitaar is een samick van 300 gulden.

8-)

Peter uit Soest
25 januari 2005, 21:25
Ik speel er ook 3 jaar op, thuis.
De effecten die er al standaard opzitten zijn gewoon leuk! Clean geluid, jaren 70 scheurgeluid, wat hol klinkend scheurgeluid, en de monsterachtige scheur. Daarnaast kan je spelen met reverb, kan je een knopje omzetten om de klank wat korter vibrerend te houden, je kan het vlume wat harder zetten voor een goed effect en dan toch iets wegdraaien met een "presence"knop.
Er kan van alles op en aan geplugd worden.

Ik vind m alleen wat dof (warm kan ook)klinken als ie op de vloer staat. Als je er recht voor gaat staan is ie ineens schel.
Soms lijkt het of ie steeds holler gaat klinken.. is toch al 4 jaar hobbymatig in gebruik.

Niet slecht voor de 845 guldens die ik er voor betaald had. Ik heb daarnaast echt een marshall getest van 1300 gulden, en een line6, en een hughes en kettner, maar de goedkoopste koos ik als warmste scheurder!

Mijn gitaar is een samick van 300 gulden.

8-)

Peter uit Soest
25 januari 2005, 21:25
Ik speel er ook 3 jaar op, thuis.
De effecten die er al standaard opzitten zijn gewoon leuk! Clean geluid, jaren 70 scheurgeluid, wat hol klinkend scheurgeluid, en de monsterachtige scheur. Daarnaast kan je spelen met reverb, kan je een knopje omzetten om de klank wat korter vibrerend te houden, je kan het vlume wat harder zetten voor een goed effect en dan toch iets wegdraaien met een "presence"knop.
Er kan van alles op en aan geplugd worden.

Ik vind m alleen wat dof (warm kan ook)klinken als ie op de vloer staat. Als je er recht voor gaat staan is ie ineens schel.
Soms lijkt het of ie steeds holler gaat klinken.. is toch al 4 jaar hobbymatig in gebruik.

Niet slecht voor de 845 guldens die ik er voor betaald had. Ik heb daarnaast echt een marshall getest van 1300 gulden, en een line6, en een hughes en kettner, maar de goedkoopste koos ik als warmste scheurder!

Mijn gitaar is een samick van 300 gulden.

8-)

Peter uit Soest
25 januari 2005, 21:27
Ik speel er ook 3 jaar op, thuis.
De effecten die er al standaard opzitten zijn gewoon leuk! Clean geluid, jaren 70 scheurgeluid, wat hol klinkend scheurgeluid, en de monsterachtige scheur. Daarnaast kan je spelen met reverb, kan je een knopje omzetten om de klank wat korter vibrerend te houden, je kan het vlume wat harder zetten voor een goed effect en dan toch iets wegdraaien met een "presence"knop.
Er kan van alles op en aan geplugd worden.

Ik vind m alleen wat dof (warm kan ook)klinken als ie op de vloer staat. Als je er recht voor gaat staan is ie ineens schel.
Soms lijkt het of ie steeds holler gaat klinken.. is toch al 4 jaar hobbymatig in gebruik.

Niet slecht voor de 845 guldens die ik er voor betaald had. Ik heb daarnaast echt een marshall getest van 1300 gulden, en een line6, en een hughes en kettner, maar de goedkoopste koos ik als warmste scheurder!

Mijn gitaar is een samick van 300 gulden.

8-)

ar250artist
26 januari 2005, 22:46
Inmiddels heb ik mijn bandit zo'n 4 jaar en gebruik hem alleen nog in de band. Tot nu toe kan ik me daar wel mee redden al zou ik best iets beters willen (buizen) maar daar heb ik nu geen centjes voor. Het enige wat me wel stoort is de beruchte schelheid van het ding. Er zijn mensen die er een andere speaker in hebben gehangen, vandaar mijn vragen:
-verbetert het geluid in voldoende mate?
-welke speakers zijn aan te raden

Het moet natuurlijk niet veel kosten want zo'n bandit is ook geen drol waard.

stomas
26 januari 2005, 22:55
ik heb ook zo'n ding 1,5 jaar gehad, de laatste versie iig, en idd prima om mee t e beginnen, ze gaan nu nog voor 200-250, terecht denk ik, tot voor kort kosten die dingen 380 en net een paar maanden 330, dus op zich, het ding slijt nie veel in een paar jaar, ze zijn goed gebouwd.

Scheur is idd hol in mij ogen en volgens mij is het idd de speaker die ruk en het zo schel maakt alls je hem hard zet, een cab eronder zou veel doen denk ik, maar het doet uiteraard onder voor buizen, maar wat wil je voor 330 nieuwprijs, 100 watt, kom je nergens van deze kwaliteit nieuw tegen!

Speeddemon
27 januari 2005, 03:13
Er zijn mensen die er een andere speaker in hebben gehangen, vandaar mijn vragen:
-verbetert het geluid in voldoende mate?
-welke speakers zijn aan te raden
.
Ja, Celestion G12T75 (of zoiets) had ik in de mijne laten hangen. (2e serie, zonder die modern/vintage switches).
Superstrak clean. Genoeg laag. En ja, hoog draai je er gewoon uit.

Live had ik geloof ik volume op 3 (clean volume is ook het master volume voor 't clean kanaal), bass 7, mid 4-6 (afhankelijk van song of zaal), treble 2-4. bright UIT! T-Dynamics helemaal open.

Verder heb ik een tijd lang les gehad van Menno Gootjes bij t Waterfront in R'dam, waar zo'n 3e serie stond. Op een gegeven moment had ik m'n 68' RI Strat bij en ik heb me er toch een mooie vette bluessound uitgetoverd! :o Jawel, blues uit een Peavey Bandit, mensen.
En geen Gary Moore, maar echt Albert Collins, SRV, subtiele blues met mooi randje.

Neals
30 januari 2005, 23:43
Mijn eigen ervaringen met de peavey bandit zijn ook meer dan goed, heb het hier over de 2e serie...

Heb deze versterker veel live gebruikt en in het repetiegebruikt in de periode van oktober tot december vorig jaar.

Ok, het is niet je top-of-the-line marshall buizenbak, maar dat doet er verder ook niet toe want daar is de prijs ook naar.

Goed vind ik de betrouwbaarheid, het volume wat ze hebben, minpunten zijn vanwege de prijs niet noemenswaardig.
Naar mijn mening kan je niet de mist ingaan door een bandit te kopen.

LPplayer
16 februari 2006, 20:02
Menno Gootjes

Das wel een chilluh gast toch?
Hij geeft les in Tilburg en Rotterdam. Best wel metalgast is hij toch?
OKay ik wil een nieuwe versterker kopen ik heb deze een keer bij feedback uitgeprobeerd en ik weet nog dat ik toch wel tevreden was over deze


Ja, Celestion G12T75 (of zoiets) had ik in de mijne laten hangen. (2e serie, zonder die modern/vintage switches).
Superstrak clean. Genoeg laag. En ja, hoog draai je er gewoon uit.

Live had ik geloof ik volume op 3 (clean volume is ook het master volume voor 't clean kanaal), bass 7, mid 4-6 (afhankelijk van song of zaal), treble 2-4. bright UIT! T-Dynamics helemaal open.

Verder heb ik een tijd lang les gehad van Menno Gootjes bij t Waterfront in R'dam, waar zo'n 3e serie stond. Op een gegeven moment had ik m'n 68' RI Strat bij en ik heb me er toch een mooie vette bluessound uitgetoverd! :o Jawel, blues uit een Peavey Bandit, mensen.
En geen Gary Moore, maar echt Albert Collins, SRV, subtiele blues met mooi randje.

crapton
16 februari 2006, 20:05
Op hoge volumes moet je er een extra 12" speaker aan koppelen. Dat scheelt heel veel en dan heb je power zat en (afhankelijk van je box) meer bas. Bovendien je Peavey op je oren richten en niet op je broekspijpen. Dat scheelt veel qua schelheid voor de anderen.

Punt
16 februari 2006, 21:02
Er stond er een in de repetitieruimte en die heb ik wel eens gebruikt.
Bruikbaar voor een repetitie dat wel, maar ik werd er niet vrolijk van.
Tegenwoordig neem ik m'n Koch Studiotone mee, die is een paar klassen beter. Zal wel duurder zijn ook denk ik, ik weet niet wat de Bandit kost.

Scali
16 februari 2006, 21:13
Ja, ik vind het eigenlijk niks. Ik heb liever een ValveState voor dat geld.
Ik vind het eigen geluid van die dingen gauw te schel worden als het hard staat, en als ik m'n Zoom 8080 gebruikte, kwam ie weer niet zo goed door de mix als m'n VS230. Beetje te 'scooped' karakter.

SimonS
16 februari 2006, 21:29
dit topic is nu voor de 2de keer omhoog gekickt...

gemaakt half 2003, 1st kick begin 2005, 2de kick nu...:o

vester86
16 februari 2006, 23:11
tsja, die bandits zijn hardnekkige dingen.

ik vind er zelf ook niks mis mee voor in de oefenruimte, dr komt echt geen verkeerd geluid uit :)

je koch meeslepen is een optie, maar wel 3 x zo duur en veel gesleep

Tristan
16 februari 2006, 23:42
Ikzelf vind die serie die helemaal zwart is, met die thrash knop erop de slechtste versterker die ooit gemaakt is. Ze zouden de vent die dat ding heeft ontworpen met zijn ballen aan een vleeshaak moeten prikken en daarna de gracht in laten zakken zodat hij verdrinkt, stiekem hoop ik dat die vent allang dood is, doof was hij in ieder geval al wel toen hij dat ding ontwierp.
Het stomme is dat ik die serie die erna kwam, die zwart met rode, met die modern/vintage switches en met die loose/tight switch en dus zonder die thrash knop, best wel een fatsoenlijke versterker vind, zeker voor beginners.
Het schijnt dat die serie die voor die zwarte thrashbak uitkwam ook best okee is, maar die heb ik nooit gehoord.

johantipker
17 februari 2006, 10:05
Ikzelf vind die serie die helemaal zwart is, met die thrash knop erop de slechtste versterker die ooit gemaakt is. Ze zouden de vent die dat ding heeft ontworpen met zijn ballen aan een vleeshaak moeten prikken en daarna de gracht in laten zakken zodat hij verdrinkt, stiekem hoop ik dat die vent allang dood is, doof was hij in ieder geval al wel toen hij dat ding ontwierp.
Het stomme is dat ik die serie die erna kwam, die zwart met rode, met die modern/vintage switches en met die loose/tight switch en dus zonder die thrash knop, best wel een fatsoenlijke versterker vind, zeker voor beginners.
Het schijnt dat die serie die voor die zwarte thrashbak uitkwam ook best okee is, maar die heb ik nooit gehoord.


Die had ik, ik heb er 4 jaar met veel plezier op gespeeld, zelfs nog een opname van uit 1998

http://www.neemnugitaarles.nl/e107_files/demo/GenEx.mp3

toen ik in 2000 studeerde op een jazzopleiding, hadden ze daar de 2e generatie Bandit, bij deze amp was het clean sterk verbeterd echt heel mooi!

overigens mag je best wel wat vergevingsgezinder zijn......

Punt
17 februari 2006, 18:09
tsja, die bandits zijn hardnekkige dingen.

ik vind er zelf ook niks mis mee voor in de oefenruimte, dr komt echt geen verkeerd geluid uit :)

je koch meeslepen is een optie, maar wel 3 x zo duur en veel gesleep

De Studiotone combo weegt 15 kg.
Ik draag in de ene hand m'n gitaar en in de andere de amp :)
Als hij maar 3 x zo duur is als de Bandit, is dat de prijs dubbel en dwars waard.

Tristan
18 februari 2006, 02:16
Die had ik, ik heb er 4 jaar met veel plezier op gespeeld, zelfs nog een opname van uit 1998

http://www.neemnugitaarles.nl/e107_files/demo/GenEx.mp3

toen ik in 2000 studeerde op een jazzopleiding, hadden ze daar de 2e generatie Bandit, bij deze amp was het clean sterk verbeterd echt heel mooi!

overigens mag je best wel wat vergevingsgezinder zijn......

Dat kan ik niet, aangezien ik er elke week weer op moet spelen bij The Jam oefenruimtes in Amsterdam en het geluid altijd niet om aan te horen is.
Die eq regelaars zijn gewoon helemaal in het verkeerde frequentiegebied gekozen, vandaar ook mijn onbegrip voor degene die dat ding heeft ontworpen.
Ik dacht trouwens dat die zwarte met die thrash knop de tweede of derde
generatie Bandit was?
En ik zei toch ook dat ik die Bandit die na die zwarte thrashbak kwam wel goed vond?

johantipker
19 februari 2006, 13:50
Dat kan ik niet, aangezien ik er elke week weer op moet spelen bij The Jam oefenruimtes in Amsterdam en het geluid altijd niet om aan te horen is.
Die eq regelaars zijn gewoon helemaal in het verkeerde frequentiegebied gekozen, vandaar ook mijn onbegrip voor degene die dat ding heeft ontworpen.
Ik dacht trouwens dat die zwarte met die thrash knop de tweede of derde
generatie Bandit was?
En ik zei toch ook dat ik die Bandit die na die zwarte thrashbak kwam wel goed vond?

Nee die zwarte met die trashknop ....die overigens heel vunzig klonk, die had ik! Dat was de eerste generatie, kocht ik desnoods voor F 700,00
En met veel plezier.......

volgens mij is t een kwestie om voor een enigsinds zingende leadsound, die trashknop vooral uit te laten, en voorzichtig met mid en hoog, gain 5 en goed hard zetten....enne t haalt t niet bij Bogner en cs

spanky_franky
20 februari 2006, 12:16
Bandit is goed!

De nieuwste heb ik gehad, ik speel nu tijdens bandrepetities op een bandit oudere serie, welke weet ik niet precies. Ik denk de oudste. Die klinkt geweldig!! Ook i.c.m. pedaaltjes (boss OD)

MazeMouse
21 februari 2006, 23:46
Echt peavey.
Redelijk geluidje voor de prijs en ze zijn (naar het schijnt) haast onverwoestbaar :)