PDA

View Full Version : Ervaringen Line 6 POD X3



Eric van Esch
2 januari 2011, 13:14
Ik zit te overwegen om mijn Line 6 POD 2.0 te gaan verruilen voor een Line 6 POD X3. Een van de redenen daarvoor is dat ik weliswaar met de POD 2.0 via line in kan opnemen op de computer, maar dat dit nogal een getweak is om een goed geluid te krijgen. De POD X3 heeft een USB mogelijkheid hiervoor en ik verwacht daar een beter resultaat van.

Wie heeft gebruikerservaringen met de POD X3? Zowel goed als minder goede ervaringen hoor ik graag.

crapton
2 januari 2011, 13:45
Ik heb een X3Live gehad. Op zich best een aardig apparaat, alleen je tweaked je te pletter, zeker met die dual sounds. In verhouding tot een echte buizenamp is het het toch net niet... Daarom heb ik m weggedaan.

Ik zou momenteel zeker voor de nieuwe generatie Pods gaan zoals die HD300-400-500 reeks. Ik lees positieve reviews erover.

Eric van Esch
3 januari 2011, 16:14
Tweaken met een POD moet je sowieso, dus dat is geen probleem. Bovendien speel ik voor mezelf en veel over de computer. Er staat hier wel een klein buizenbakje, speel daar vooral op les over en soms in huis. Maar ik ben voorlopig toch meer van de modellers (en nog steeds lerende beginner...). De mogelijkehid van opnemen is vooral om mezelf terug te kunnen horen.