PDA

View Full Version : Keymusic onderhandelen



zZoRgO
13 mei 2003, 09:53
Hey,

ik vroeg me ff af:bij key kost een Engl Powerball 1687€. als ik diezelfde powerball in duitsland bestel MET footswitch dan komt dit nog goedkoper uit.
weet iemand of het bij key in St Niklaas mogelijk zou zijn om die footswitch er bij te krijgen?
Is tenslotte maar +/- 10% korting op het totale bedrag. En aangezien key z'n engl's niet makkelijk kwijtraakt (heb ik horen zeggen :smile: ) dacht ik misschien dat het beter was om hem in België te kopen ipv hem te laten overkomen uit Deutshland...

LordRiffenstein
13 mei 2003, 10:23
ALs je eenn catalogus uit Duitsland hebt, neem die even mee en duw hen die onder de neus en maak vooral duidelijk dat je er ABSOLUUT geen probleem mee hebt om naar Duitsland te rijden om die versterker te gaan halen. We hebben dat ooit zo gedaan voor een H&K PA en kregen toen dezelfde prijs als in Duitsland (1000 euro verschil). Je kan ook een print maken van de pagina van Beyers of zo met de prijs.

Good luck,

Yoeri

Phyrexian
13 mei 2003, 10:24
Gewoon dreigen met harde feiten! :grin:
Printouts meepakken van de prijzen van die website. Zeg dat je liever koopt in België, maar alleen als die prijs ongeveer even laag gaat als die in Deutschland... give it a try, it might work out!?

Phyrexian
13 mei 2003, 10:25
Haha Yoeri, net op hetzelfde moment gereageerd met quasi dezelfde info :smile:

A3
13 mei 2003, 13:57
We zullen samen gaan, ik ga waarschijnlijk ook deze zomer een engl kopen, en key is gewoon het dichtste bij voor mij, maar de prijzen zijn echt wel een pak hoger!! Als je gewoon zegt dat je eens kwam horen of ze hier niets van de prijs afdeden voor je naar duitsland reed, maak je wel kans denk ik. En als het lukt, post het dan even op dit forum zodat ik al weet of ik langs key moet gaan of ineens naar duitsland moet rijden.

@iro
13 mei 2003, 16:24
Key, is echt wel te duur, in alles vind ik.

Phyrexian
13 mei 2003, 16:41
Op 2003-05-13 16:24, schreef @iro:
Key, is echt wel te duur, in alles vind ik.


-------------------------------

yeah, maar zijn er goedkope shops (ala duitsland, maar dan kleiner) in belgië eigenlijk?

LordRiffenstein
13 mei 2003, 17:21
Op 2003-05-13 16:41, schreef Phyrexian:
yeah, maar zijn er goedkope shops (ala duitsland, maar dan kleiner) in belgië eigenlijk?

Nee niet echt vrees ik, overal betaal je veel te veel. Er zijn enkele die ik ok vind, bv Claes in Genk & Hasselt of LL´Music in Maaseik maar voor de rest....

Yoeri

Phyrexian
13 mei 2003, 17:37
beetje off-topic maar bon,

tweedehands shops in belgië?

ik ken thomaokaze en hun drie winkels (enkel maar in asse geweest) en La Bemol in Leuven.
wie kent er nog leuke tweedehandswinkeltjes voor gear in la belgique?

thanks,

b.

zZoRgO
13 mei 2003, 18:41
in gent is er de Guitarshop,
voorbeeldje: een nieuwe marshall 1936 2x12 cabinet kost daar 450 en in andere winkels in gent 525...
ze hebben ook wel redelijk wat tweedehands, hoewel het een klein winkeltje is.
ik koop daar bijna alles...

in gent is er ook een thoma-okaze.
je kan op hun site (www.thomaokaze.com) kijken en als je bv in asse woont dan kan je iets dat in gent te koop staat laten overkomen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: zZoRgO op 2003-05-13 18:51 ]</font>

zZoRgO
13 mei 2003, 18:41
ik ga waarschijnlijk ook maar begin juli gaan kijken naar key,eerst nog examens...

iam
13 mei 2003, 19:45
zzzorgooooo
waar is die guitarshop in gent precies?
doen ze daar ook repairs?
en goedkoop?
ik ga naar musiccenter tielt maar als ik in gent voor dezelfde prijs en service kan waarom niet?

zZoRgO
13 mei 2003, 19:51
gebroeders van eyck straat...
is aan het belgacomgebouw... niet ver van het zuid...
doen alle repairs, of je het materiaal daar gekocht hebt of niet...
voor repairs is er ook een heel goeie aan het st baafsplein ergens (st niklaasstraat)
guitar and amp center.
is oorspronkelijk reparateur die er een winkel heeft bijgenomen...

Nocki
14 mei 2003, 07:26
tja... Key music...

ooit eens gebeld of ze iets in wouden ruilen op iets duurs. en he antwoord was "ja komt u maar natuurlijk..." kom ik daar kijken ze even zonder te proberen... "laat maar. dat ruilen we niet in." omdat het 19" inch was. had ik ook verteld natuurlijk want ik wist hoe moeilijk dat was... in ieder geval is key muscic niet echt makkelijk. ze verkopen op provisie basis dus zullen ze graag willen verkopen maar geven niet alteveel korting. zeker niet als je wilt inruilen. mischien alleen op een groot bedrag als een engl wel.

gewoon proberen maar niet de agresief.
mischien even dat blaadje meenemen en zeggen deze amp zoek ik. en als tie by key music meer kost gewoon vragen of je dan net beter even naar duitsland kan rijden. want daar heb je toch familie wonen... weten hun veel..
dan klinkt het al heel anders en vinden ze je niet zo'n grote zak...
Nocki

iam
14 mei 2003, 11:51
zzoorgooo,
als een twin wil laten repareren/blackfacen bij wie benk dan best? want heb gezien dat ze in guitar &amp; ampcenter geen fender verkopen...

zZoRgO
14 mei 2003, 13:28
in guitar amp center doen ze vooral eigen mods. je kan het es vragen via email of zo.
weet wel dat ze in guitarshop fender veropen.

staavie
18 mei 2003, 12:29
Op 2003-05-14 11:51, schreef iam:
zzoorgooo,
als een twin wil laten repareren/blackfacen bij wie benk dan best? want heb gezien dat ze in guitar &amp; ampcenter geen fender verkopen...



http://www.sonicart.be

iam
18 mei 2003, 15:19
is nogal ver voor mij...
ik zit op kot in gent en daar staat de versterker...

zZoRgO
18 mei 2003, 15:24
ik zou toch es gaan vragen bij guitarshop...

guitarshop@pandora.be

Dit is het makkelijkst vanuit de studentenbuurt:
als je uit de st pietersnieuwstraat door de korte dagsteeg uitkomt op de brabantdam even naar rechts. dan links afslaan (aan dat pleintje)dan rechtdoor, vlaanderenstraat oversteken dan kom je uit in de keizerkarelstraat of zo, dan naar rechts en net na het belgacom linksaf, in die straat is het op je linkerkant

Ofwel kom je van het st anna plein, dan ga je de keizerkarelstraat in tot net voor het belgacomgebouw, en daar rechtsaf...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: zZoRgO op 2003-05-18 15:25 ]</font>

iam
18 mei 2003, 15:31
bedankt voor de ganse wegbeschrijving, maar ik was al eens langs geweest...
hij had nu geen tijd en is volgende week in vakantie tot 9 juni...
thx anyway voor de hulp :grin:
btw die man was stikjaloers dat ik een twin op de kop had kunnen tikken voor slechts 475 :grin:

zZoRgO
18 mei 2003, 15:37
Lol,

is een heel vriendelijke gast en weet meestal wel waarover hij praat,...
maar als hij iets niet binnenheeft zegt hij wel zo van ja volgende week is het binnen, maar meestal duurt het wel wat langer...

maar ja dat neem je erbij, hij is bij mijn weten de goedkoopste van gent...
is idd in vakantie volgende week, moet nog een pedaaltje halen en wat kabels, maar heeft ze nog niet binnen grrrr :grin:

iam
18 mei 2003, 15:39
mss komen we elkaar dan wel tegen...
ik zal de gast zijn die met een twin reverb zijn rug naar de kloten helpt :wink:
cya then!!

zZoRgO
18 mei 2003, 15:43
It's a date! :wink:

allez ge moet nu niets verkeerd denken e, ik ben heel gelukkig in mijn relatie!! :grin: