PDA

View Full Version : My favorite scar



johanh
1 januari 2011, 12:14
Is er iemand die de tab heeft voor gitaar van de nederlanse band My Favorite Scar.

Gr
Johan

Pepe
1 januari 2011, 13:29
Hebben ze maar 1 nummer gemaakt of wil je gewoon alles?

D-string
1 januari 2011, 16:28
Hebben ze maar 1 nummer gemaakt of wil je gewoon alles?

... of misschien gewoon iets. Als je zo fan bent van een band, dat je alles wel wilt spelen en je dus blij bent met elk nummer. :)

Pepe
1 januari 2011, 16:53
hetblijfteenmysterie.
MijntabwerktevennietGodmiljaar.

johanh
3 januari 2011, 11:06
hetblijfteenmysterie.
MijntabwerktevennietGodmiljaar.


probeer eens de spatie balk, schijnt het ook goed te doen :D


Alles is wat veel gevraagd, de nummers waste, This poison Love en Rain vind ik zelf de toppers van deze band.


Gr
Johan

ieme
3 januari 2011, 15:04
ik heb ze live gezien, wat een kutband! maar ja, das offtopic en nee, kan je niet aan de tabs helpen!

RoelSmoel
3 januari 2011, 19:03
Nee ieme, dat is niet zo, maar dat vind jij ervan:D

ieme
3 januari 2011, 19:15
Nee ieme, dat is niet zo, maar dat vind jij ervan:D

Je hebt helemaal gelijk, maar er stonden gelukkig veel mensen bij me die de mening deelden. Ik heb ze op de radio of op cd nooit gehoord dus daar kan ik niet over oordelen

RoelSmoel
3 januari 2011, 20:18
Je hebt helemaal gelijk, maar er stonden gelukkig veel mensen bij me die de mening deelden. Ik heb ze op de radio of op cd nooit gehoord dus daar kan ik niet over oordelen

Zeker een meisje met donker haar helemaal in MFS kleding gehuld helemaal vooraan en een meisje met rood haar en een bril, ook in MFS kleding gehuld. Die zijn bij ieder concert, maar dan ook écht ieder concert, het is gewoon bizar aan het worden..

ieme
3 januari 2011, 20:21
Zeker een meisje met rood haar helemaal in MFS kleding gehuld helemaal vooraan en een meisje met rood haar en een bril, ook in MFS kleding gehuld. Die zijn bij ieder concert, maar dan ook écht ieder concert, het is gewoon bizar aan het worden..

Nope.......

.slash.
3 januari 2011, 20:24
ik heb ze ook live gezien, bij KISS afgelopen jaar.

toen ze aankondigden dat ze hun laatste nummer gingen spelen juigde iedereen:D

ieme
3 januari 2011, 21:27
ik heb ze ook live gezien, bij KISS afgelopen jaar.

toen ze aankondigden dat ze hun laatste nummer gingen spelen juigde iedereen:D

Ja, inderdaad... Maar Kiss publiek kan geen enkel voorprogramma waarderen

johanh
4 januari 2011, 10:14
Gelukkig maar dat we allemaal verschillende smaken hebben.
Ik heb ze live niet gezien, en weet niet hoe ze live klinken, ik weet alleen dat ik het album gehoord heb, en dat daar een paar erg lekkere nummers op staan.

Gr
Johanh

FaceDown
4 februari 2011, 16:20
Zeker een meisje met donker haar helemaal in MFS kleding gehuld helemaal vooraan en een meisje met rood haar en een bril, ook in MFS kleding gehuld. Die zijn bij ieder concert, maar dan ook écht ieder concert, het is gewoon bizar aan het worden..

Ik dacht dat dit topic over tabs van MFS ging, en niet bedoeld is om fans af te kraken..

In iedergeval, ik heb de baspartij van het liedje My Favorite Scar uitgevogeld en ik ben nu bezig met de gitaarpartij. Kun je daar iets mee?

RoelSmoel
4 februari 2011, 23:04
Ik dacht dat dit topic over tabs van MFS ging, en niet bedoeld is om fans af te kraken..


Ik ben zelf MFS fan, dus ik weet waar ik het over heb;)

FaceDown
5 februari 2011, 18:56
Ik ben zelf MFS fan, dus ik weet waar ik het over heb;)

Ik ook maar dan hoef je nog steeds mijn vriendinnen niet af te kraken.. Het groepje is trouwens gegroeid naar 5 personen ;)

RoelSmoel
6 februari 2011, 01:45
Dat verklaart dan dat ze groupies hebben..
Ik kraak trouwens niemand af, ik geef mijn mening, niet meer, niet minder.

ShredTallicA
6 februari 2011, 18:12
Het is wel een afkrakende mening :hippie:

Pepe
6 februari 2011, 18:53
Mijn spaties werken inmiddels weer.

johanh
7 februari 2011, 11:19
Kijk dat zijn nog eens goede berichten :D

Gr
Johan

RoelSmoel
27 februari 2011, 15:57
Jongens zeg :P
Ik moet echt eens uit gaan kijken met wat ik allemaal op het net pleur, las net bij de betreffende personen dat ik een flinke storm heb laten opwaaien, op Facebook:soinnocent:
Excuses is inmiddels aangeboden, en laten we het beleefd houden;)