PDA

View Full Version : Satriani - Starry Night



Di Stefano
30 december 2010, 13:33
Hallo iedereen,

ik heb voor het eerst eens een filmpje opgenomen en op youtube gezet. Ik zou graag eens horen wat jullie ervan vinden.

Het is niet helemaal perfect gespeeld maar was vond ik de betere van de 2 takes die ik had gedaan. Alle reacties zijn welkom

link => http://www.youtube.com/watch?v=FBQDc84oeWk

Duhsjaak
30 december 2010, 16:23
Hi
Ik heb er met plezier naar geluisterd. Ik heb maar een paar zeikerige dingen:
- Als deze take beter is, dan wil ik die andere ook nog wel horen hoor
- mag ie de volgende keer iets minder bescheiden in de mix? Omdat ie t waard is
- (edit) verwijzingen naar het menu van de afhaalchinees mag niet van de moderators - verwijderd

Probeer de volgende keer iets minder gespannen te zijn. Een feestelijke wip doet wonderen.

Dus: iets meer zelfbewust opereren qua spelen, maar vooral qua mixen zou de zaak veel goed doen, denk ik.
Keep on keepin' on!!!
Groet Gus

Gert-Jan
30 december 2010, 17:36
Op een paar missertjes na vind ik het erg plezierig luisteren. Mooie tone, inderdaad niet helemaal lekker in de mix maar ik stoor me daar niet aan.

Misschien af en toe wat gehaast/onrustig.....maar hey....geweldige take hoor!!!

Di Stefano
30 december 2010, 21:25
Dank jullie beiden voor de reacties. Dat gespannen/gehaaste zal wel in mijn stijl zitten, want ik was absoluut niet nerveus tijdens de opname.
Wat bedoelen jullie juist met niet goed in de mix, dat de gitaar er niet genoeg doorkomt?

arnoldtims
30 december 2010, 23:26
ik ken het origineel niet maar ik ben een blues liefhebber en moet dan ook zeggen dat ik je toon veel prettiger vind dan van satriani, ik vermoed dan ook datje ook wel blues speelt.

Zoals ik al zei ken ik het origineel niet maar de licks die je in het begin speelt staan allemaal op zich zelf, misschien kan je ze soms ook wat meer verbinden.
maar goed het kan ook zijn dat het allemaal zo hoort dan heb ik niks gezegt,

Duhsjaak
31 december 2010, 16:35
Wat bedoelen jullie juist met niet goed in de mix, dat de gitaar er niet genoeg doorkomt?

Hi Di
Hendrix had zijn gitaar onbeschoft ver naar voren in de mix. Nar mijn smaak was SRV veel beter, completer en ook wat bescheidener in de weer met dat nummer. Heb t m ook eens horen spelen op een strat met lipstick pups. Dat was helemaal smullen.
Ik persoonlijk vind je gitaar iets te bescheiden, dus iets teveel naar achteren in de mix. Maar dat kan heel goed een kwestie van smaak zijn. Dat jij dat juist mooi vindt bedoel ik daarmee.
Stoor me daar niet aan, maar misschien ius het leuk m nog eens opnieuw te mixen met deze gedachtengang in je achterhoofd. Eens kijken wat je daar nou zelf van vindt.
Heb ik nog wensen voor 2011? Ja, voor jou en ieder in deze draad, de allerbeste.
Gus

Axl Rose
31 december 2010, 18:19
Heb er met plezier naar geluisterd en gekeken! :)

KarelV
9 januari 2011, 16:13
Knappe cover! mag ik je vragen wat voor gear je gebruikte? mooie tone!

GravyTrain
9 januari 2011, 17:12
Klinkt lekker en inderdaad een mooi geluid.