PDA

View Full Version : Bandleden gezocht voor rock/metalband omg Maastricht



sdgm85
29 december 2010, 14:19
Hai!

ik ben een lead/ritmegitarist en (vnl achtergrond)zanger met 6jr band en podiumervaring en ik ben op zoek naar muzikanten die interesse hebben in het opstarten van een nieuwe rock/metalband in Maastricht en omstreken. Heb je interesse en wil je meer weten? Mail naar sdgm85@hotmail.com of plaats een reactie hieronder.

Cheers!
Marnix

Trecion
3 januari 2011, 22:36
hey, wat voor niveau zoek je ongeveer? en wil je eigen werk spelen, covers, beidde?

ik heb wel interesse als eventuele rythm gitarist.

JTB
6 januari 2011, 14:29
Ik heb eventueel ook wel interesse. Heb je al een oefenruimte? Wil je covers of eigen werk spelen? Hoe oud ben je?

sdgm85
9 januari 2011, 00:43
He! Thanx voor de interesse, ik zoek muzikanten van gevorderd niveau die interesse hebben in het maken van eigen werk. Een cover spelen vind ik echter geen enkel probleem, zolang de focus op het eigen werk blijft. Ik ben 25 jaar en heb eerdere ervaring met 3 bands. Een oefenruimte is beschikbaar, deze hebben we echter nog niet vastgelegd om flexibel te blijven voor nieuwe muzikanten. Ik ben nog op zoek naar een strakke ritmegitarist en een drummer.

Als er nog vragen zijn of er nog anderen geïnteresseerd zijn mail me dan op sdgm85@hotmail.com of laat een bericht achter.

Groeten,
Marnix