PDA

View Full Version : Help Thyrif aan aan leuke wah



Thyrif
28 december 2010, 13:38
So guys, na een werkende pedalcase te hebben, wordt het toch eens tijd een toffe wah te vinden Ik heb nu een Morley Pro series 2 wah, en das echt niks dus..

Dus, suggesties met motivatie?

Fuhgawz
28 december 2010, 13:47
"Suggesties met motivatie!?" :stop:

Geef zelf eerst maar eens wat meer info! Wat voor wah sound vind je vet? Wat gebruik je nog meer voor spul? Wat is je budget? Etc...

Orbis
28 december 2010, 18:35
Ik heb veel goed gelezen over de Budda BudWah?

Thyrif
29 december 2010, 12:32
"Suggesties met motivatie!?" :stop:

Geef zelf eerst maar eens wat meer info! Wat voor wah sound vind je vet? Wat gebruik je nog meer voor spul? Wat is je budget? Etc...

Ha ja, ik moest ineens weg tijdens het typen, excuus.

Gister in de oefenruimte weer ermee gespeeld, en met wat gain klinkt ie toch best leuk, maar nog niet helemaal wat ik wil. Wat wil ik dan wel? Iets vetter, hoeft nog niet zo smooth als een voxje, maar wel dik. Ook met clean moet ie niet té iel klinken.
Hij komt na mn prs-ce, en voor een ts-kloon, teaser stallion en een tc nova repeater.
En 150 is een leuk bedrag.

There, suggesties zijn welkom!

onrust nv
29 december 2010, 16:48
Volgens mij kan je t beste als beginner een morley nemen.
Want die heeft optiese peNdaal controle ipv mechaniese(gaat langer mee).
Andere merken koop je voor de sound. Zoals vox, budda, fulltone, dunlop.
Zelf ben ik al een tijdje opzoek naar een schaller Bowwow,YojYoj wah(klinkt super) of een avora wah of wah/fuzz.

Wicked Willy
29 december 2010, 16:55
Een Vox McCoy wah is wat mij betreft een van de betere wah's op de markt, het ligt er maar net aan wat voor sound je zoekt trouwens....