PDA

View Full Version : Camp Coolidge 23 januari Paradiso



schizo910
27 december 2010, 11:46
Wil je ook komen naar dit festival stuur een mail naar bazz@kinkfm.com met je adresgegevens, dan sturen wij de kaarten op! Het festival begint om 13.00 uur en is klaar om 18.30! Kan iedereen naar huis met een super voldaan gevoel! Of je nou 'uut Grun komt of oet Maostreich', die trein kun je halen!

http://www.kinkfm.com/2minutenshow/actie

Cheetoria
27 december 2010, 13:51
misschien kom ik ook wel even!

schizo910
7 januari 2011, 11:47
Ok, de eerste die hier reageert stuur ik 2 kaarten op.

schizo910
13 januari 2011, 14:48
kaarten zijn vergeven by the weg...

Je kunt ze via KinkFM nog bestellen.

Herman
21 januari 2011, 12:46
Ik kom wel even kijken! Ik moet er zelf ook spelen, min of meer als invaller/vervanger van de andere band van onze bassist!

Herman
23 januari 2011, 22:47
Heb jullie gezien en vond het erg tof! Goed op elkaar ingespeeld! En die Gretsch zag er niet alleen te gek uit, hij klinkt ook nog eens zo! :D

schizo910
24 januari 2011, 10:43
Thanks! Jammer dat ik je niet even heb gesproken! Bij welke band viel je in?

Herman
24 januari 2011, 10:55
The Kocks at The Backdoor.. Eerste band in de grote zaal. Uiteindelijk viel ook de "originele" zanger uit, omdat hij geen geld had om terug te komen uit Engeland waar hij studeerd. Uiteindelijk hebben we dus gewoon in onze "eigen" formatie gespeeld, dus als The Jackdaws. Maakt niet uit, wel een heel toffe ervaring opgedaan, het is toch wel echt heel vet om op een podium te staan waar ook vaak bands staan die je zelf vet vind.

Ik had nog even gekeken of ik je natijd nog ergens zag lopen, maar had je niet meer gezien! Trouwens, ik heb misschien(!) nog wel wat foto's van jullie band. Een maat van ons is mee geweest om plaatjes te schieten bij ons, maar heeft ook bij een hoop andere bands foto's gemaakt, en ook bij jullie. Ik weet niet tot in hoeverre de foto's gelukt zijn en hoeveel het er zijn, maar misschien kan ik vragen of hij de beste plaatjes naar me op wil sturen zodat ik die naar jou/jullie kan sturen?

Anyway, vond het echt een toffe band.. Mochten jullie een keer binnen aanzienbare straal van hier spelen kom ik zeker wel een keertje kijken. :)

Herman
24 januari 2011, 11:00
*Dubbelpost..

schizo910
24 januari 2011, 11:32
The Kocks at The Backdoor.. Eerste band in de grote zaal. Uiteindelijk viel ook de "originele" zanger uit, omdat hij geen geld had om terug te komen uit Engeland waar hij studeerd. Uiteindelijk hebben we dus gewoon in onze "eigen" formatie gespeeld, dus als The Jackdaws. Maakt niet uit, wel een heel toffe ervaring opgedaan, het is toch wel echt heel vet om op een podium te staan waar ook vaak bands staan die je zelf vet vind.

Ik had nog even gekeken of ik je natijd nog ergens zag lopen, maar had je niet meer gezien! Trouwens, ik heb misschien(!) nog wel wat foto's van jullie band. Een maat van ons is mee geweest om plaatjes te schieten bij ons, maar heeft ook bij een hoop andere bands foto's gemaakt, en ook bij jullie. Ik weet niet tot in hoeverre de foto's gelukt zijn en hoeveel het er zijn, maar misschien kan ik vragen of hij de beste plaatjes naar me op wil sturen zodat ik die naar jou/jullie kan sturen?

Anyway, vond het echt een toffe band.. Mochten jullie een keer binnen aanzienbare straal van hier spelen kom ik zeker wel een keertje kijken. :)


Ccol thanks! Foto's zijn altijd welkom! Ik heb jullie dan ook voor een groot deel gezien! Was vet, ik durf zelfs te beweren dat jullie het beste zaalgeluid hadden van wat ik van de grote zaal heb meegekregen... Pas tegen het eind werd 't weer wat beter vond ik persoonlijk... Niet dat het nu verschrikkelijk was, maar in eerste instantie (bij jullie dus) was ik écht onder de indruk van het zaalgeluid en dat kwam pas weer terug rond Audiofeel...