PDA

View Full Version : buffer voor G system



fenderben
26 december 2010, 13:38
Heren/dames, heb de volgende vraag voor jullie: Ik heb de 'oude' versie TC G-system in gebruik, en gebruik nu als input buffer de mesa boogie V twin. Dit werkt prima alleen heeft dit als nadeel dat de V twin niet in een loop kan + de afmetingen/gewicht van de v twin zijn niet altijd 'prettig'. Heeft iemand ervaring met een goede 'losse' buffer dit klein qua formaat is maar een goede combinatie is met de G-system? Thx FB

vinni
26 december 2010, 17:58
Begrijp je vraag niet helemaal goed.
Als je een buffer zoekt dan kan je bijvoorbeeld de
Blackbox van Masotti nemen.

Maar volgens mij zoek je een line level switcher.
Kijk eens bij http://www.ebtechaudio.com/

Vinni

fenderben
26 december 2010, 20:50
Begrijp je vraag niet helemaal goed.
Als je een buffer zoekt dan kan je bijvoorbeeld de
Blackbox van Masotti nemen.

Maar volgens mij zoek je een line level switcher.
Kijk eens bij http://www.ebtechaudio.com/

Vinni

Nee, zoek een input buffer om de lage input imperdancie van de g system te bufferen. Zal de blackbox van Masotte ff checken. Bedankt

DemolitionColorScheme
27 december 2010, 09:36
Wat is het probleem? Je bent niet tevreden met de buffer van de G-System?

fenderben
29 december 2010, 20:35
Wat is het probleem? Je bent niet tevreden met de buffer van de G-System?

eerste versie G-systems hebben geen input buffer en derhalve wat last van 'tonesuck' als de gitaar direct op de input van de GS wordt aangesloten. In de huidige versie is een input buffer toegevoegd.

DemolitionColorScheme
30 december 2010, 09:06
eerste versie G-systems hebben geen input buffer en derhalve wat last van 'tonesuck' als de gitaar direct op de input van de GS wordt aangesloten. In de huidige versie is een input buffer toegevoegd.
Ah, ik was in de veronderstelling dat de originele G ook gewoon een buffer had maar dat ze die verbeterd hadden in de nieuwe versie? Ik merk het niet, iniedergeval, omdat ik een Effects Gizmo ervoor heb aangesloten (met de buffer aan).