PDA

View Full Version : Ik zoek iemand om mee te spelen!



Henk9
26 december 2010, 00:03
Hey , mijn naam is Johan, ik ben 19 jaar oud en ik kom uit Nijmegen. Ik zou het leuk vinden om met iemand (liefst in mijn omgeving) wat te spelen. Ik speel zelf electrisch gitaar en ik houd van blues, jazz, funk, soul en wat oudere rock. Maar ook van andere dingen misschien hoor!

Als je zin hebt, laat wat weten.

(we moeten misschien ff kijke waar we kunnen spelen maar het komt goed)

PeeVee
17 februari 2011, 18:41
1e zondag van de maand is er in The Shuffle in Nijmegen een leuke jam sessie. Begint zo rond 16:30, misschien daar eens gaan kijken. De Shuffle House Band speelt eerst een setje zonder gasten, daarna krijgen mensen die mee willen spelen de gelegenheid om dat te doen. Er komen daar ook veel muzikanten dus wellicht ontmoet je nog wat mensen om eens samen mee te spelen.

Dhr. Freek
26 mei 2011, 01:30
Hoi Johan,


Dit bericht kwam ik tegen terwijl ik zocht op het forum naar iemand uit mijn omgeving om mee te spelen. Toeval dus! Zelf kom ik uit Ewijk, niet al te ver dus. Ik ben 22 jaar oud.

Of ik aansluit op jouw muzikale voorkeuren weet ik niet, maar mijn smaak is ook vrij uiteenlopend. Als ik moet zeggen welk genre ik het meest waardeer, zeg ik Indie. Een vrij algemeen genre, doch kenmerkend.

Ik speel zo'n jaar of vijf maar beschouw mezelf niet als een goede gitarist, maar ik kan wel wat (haha). Ik speel elektrisch en akoestisch, maar vaker elektrisch want dat rockt :cooler:

Ik hoor graag van je!

Groet,


Freek

Liquid_Metal
27 mei 2011, 11:20
Hoi Johan,


Dit bericht kwam ik tegen terwijl ik zocht op het forum naar iemand uit mijn omgeving om mee te spelen. Toeval dus! Zelf kom ik uit Ewijk, niet al te ver dus. Ik ben 22 jaar oud.

Of ik aansluit op jouw muzikale voorkeuren weet ik niet, maar mijn smaak is ook vrij uiteenlopend. Als ik moet zeggen welk genre ik het meest waardeer, zeg ik Indie. Een vrij algemeen genre, doch kenmerkend.

Ik speel zo'n jaar of vijf maar beschouw mezelf niet als een goede gitarist, maar ik kan wel wat (haha). Ik speel elektrisch en akoestisch, maar vaker elektrisch want dat rockt :cooler:

Ik hoor graag van je!

Groet,


Freek

Ik zou even een pm sturen want de kans dat hij dit topic na een half jaar eens leest is niet zo groot. En hopelijk krijgt hij een email-notificatie bij pm.

Dhr. Freek
28 mei 2011, 21:25
Ik zou even een pm sturen want de kans dat hij dit topic na een half jaar eens leest is niet zo groot. En hopelijk krijgt hij een email-notificatie bij pm.

Bedankt voor de tip!