PDA

View Full Version : Hallo!



Bartcore
23 december 2010, 14:25
Laat ik me dan ook eens voorstellen:

De naam is Bart, 25 jaar en ik woon in Nijmegen. Ik studeer (nog) wijsbegeerte van de politicologie en speel in een band: Vuurman. We spelen een soort van stonerrock/metal met Nederlandstalige teksten :soinnocent:.
We hebben ondertussen ongeveer 5 nummers en gaan binnenkort eens aan de slag met het opnemen daarvan.

Ik ben op m'n 16e begonnen met gitaarspelen maar ben vrij snel opgehouden met mijzelf dingen te leren. Ik was toen erg into punk en als je dan powerchords kunt spelen denk je niet meer te hoeven. Wel jammer maar sinds kort ben ik weer bezig. (Ondertussen heb ik qua muzieksmaak ook punk ingewisseld voor death metal (en variaties).)

Veel geld heb ik niet en daarom ook nie veel gear :seriousf:. Wat ik heb is een Epiphone SG400 die (voordat ik 'm kocht) is aangepast (waardoor m'n halselement zowel serieel(?), paralel als single coil kan zijn). Daarnaast heb ik een Boss ME70 en een klein kutversterkertje.
Heel binnenkort komt er Ibanez GRG250DX bij, dan kan ik eens ervaren hoe dat speelt, aangezien die nogal wat verschilt van een SG.
Daarna moet er maar eens een serieuze versterker komen...

Groeten!

Duhsjaak
28 december 2010, 11:48
Hi Bartcore!
welkom welkom welkom!!!
Mooie nickname! Beetje jaloers ben ik daar wel op. Have fun!
Vriendelijke groet, Gus