PDA

View Full Version : Rocky Backing ingepingeld



covermark
23 december 2010, 10:17
Als contrast met mijn Gipsy achtig stukje nog even een Rocky backing ingespeeld. Ingespeeld met Tele en MBR P48.

http://soundclick.com/share.cfm?id=10032279

deefke666
23 december 2010, 10:26
alweer knap gedaan mark, alsook jouw gipsy stukje...
ik luister telkens met plezier naar jou muziek
ik vind jou keuze van noten altijd geweldig
en je sound is telkens weer spot-on naar mijn mening...
zijn dat voor 100% de presets van je mbr die je telkens gebruikt, of verander je er zelf nog wat aan...
in ieder geval veel respect voor je

grtz d

covermark
23 december 2010, 10:33
Bedankt voor je bericht Deef!!

Ik gebruik zoveel mogelijk de vaste presets van de MBR. Ook hier weer inderdaad. Ik heb meestal niet zoveel zin om te 'sleutelen' aan de sound.

Ik ben er in de loop van de tijd wel achter gekomen dat het geluid van de presets in combinatie met verschillende gitaren anders tot zijn recht komt. Zo ook bijvoorbeeld deze preset P48 die met mijn Tele blijkbaar redelijk goed en zwaar klinkt. Daarnaast trekt hj de boventonen wat meer naar boven. Als ik dezelfde preset gebruik met mijn strat klinkt het toch anders.

Ik ben in ieder geval al een paar jaar erg tevreden met de MBR. Gewoon snelle en makkelijke manier van opnemen met alles aan boord. Voor mij als amateur in ieder geval meer als genoeg.

deefke666
23 december 2010, 12:07
Ik heb een br1200, maar ik gebruik eigenlijk weinig van de presets ervan, dus misschien is het inderdaad wel een idee om wat met verschillende gitaren te gaan expirimenteren...
Eens kijken wat het geeft hehe, en misschien post ik ook wel eens een ingespeelde backing track :soinnocent:

grtz d

Stratman70
23 december 2010, 12:41
Klinkt inderdaad errug lekker. Zoals eerder gezegd fijne nootkeuze en ook een fijn geluid.

Bladerunner
23 december 2010, 15:29
Moest natuurlijk weer luisteren en niet voor niets!
Errugg fijn weer, hoor!

Wat voor een Tele is het? Klinkt goed en ik ben erg benieuwd welke Tele je hiervoor (en voor het Gipsy-ding) hebt gebruikt.

Groeten,
Blade

Duhsjaak
28 december 2010, 12:16
Hi
Geen compli's meer. Op=op.
Wor je alleen maar verwaand van.
Maar mooi is het wel. En tele? Sjemig. Ik gebruik ook een BR1200. Mag wel eens naar die pre sets kijken.
Je brengt me op ideeën vriend.
Groet, Gus

Gert-Jan
29 december 2010, 06:05
Tja waar het eigenlijk op neerkomt is dat je stiekum gewoon een errug goeie gitarist bent.

Duhsjaak
29 december 2010, 10:20
Tja waar het eigenlijk op neerkomt is dat je stiekum gewoon een errug goeie gitarist bent.

Precies!!!
Mooi samengevat.

pasqual
29 december 2010, 10:40
need i say more? hierboven is alles al samengevat.....

groeten Pasqual.

covermark
29 december 2010, 12:20
Bedankt, moet er eigenlijk beetje van blozen!