PDA

View Full Version : een nieuwe boss me 70 of een 2ehand boss gt 8



rikdeboer102
22 december 2010, 20:23
hallo

de boss me 70 die in de winkel 269 kost maar dan heb je wel garantie enzo
en de boss gt 8 kost 2ehands 250 euro alleen dan heb je geen garantie enzo

welke zou ik moeten kiezen want de ene is goed en nieuw en de ander is beter en 2ehands

dwaajt
22 december 2010, 20:24
En waarom geen me70 2dehands?

Nielsje
22 december 2010, 20:27
hoi

je gaat beter voor de 2e hands boss gt8 enzo
deze is dan wel tweede hands maar er gaat bij mijn weten maar weinig mis enzo
de nieuwe me 70 is danwel nieuw met garantie enzo
maar dat ding schrijft natuurlijk keihard af enzo
de boss gt8 behoudt z'n waarde en is een stuk uitgebreider enzo

crapton
22 december 2010, 21:21
Boss GT8 moet je onder de 200 € kunnen scoren. enzo.

Ik heb een GT8 en die dingen gaan niet kapot tenzij je erover zeikt of bier erin gooit. enzo.

Maar je bent wel ff aan het klooien om het goed in te stellen, vergis je niet. enzo.

rikdeboer102
22 december 2010, 21:57
Boss GT8 moet je onder de 200 € kunnen scoren. enzo.

Ik heb een GT8 en die dingen gaan niet kapot tenzij je erover zeikt of bier erin gooit. enzo.

Maar je bent wel ff aan het klooien om het goed in te stellen, vergis je niet. enzo.


waarwil je die dan voor zo weinig krijgen ?? en heb jij de jouwe nieuw gekocht ofwa?

Metalheart
22 december 2010, 21:59
Boss GT8 moet je onder de 200 € kunnen scoren. enzo.

Ik heb een GT8 en die dingen gaan niet kapot tenzij je erover zeikt of bier erin gooit. enzo.

Maar je bent wel ff aan het klooien om het goed in te stellen, vergis je niet. enzo.

nog niet zindelijk enzo?

edje kadetje
22 december 2010, 22:25
belangrijk is vooral het verschil tussen beide apparaten. De één is volgens mij niet zonder meer beter dan de ander, wel heel anders.

De ME70 is - wat ik er van weet - simpel te bedienen met een paar draaiknoppen; een beetje als een rijtje stompboxjes.
De GT-8 is echt editten, meeste via menu's. En dat gaat diep.

Soundwise weet ik de verschillen niet, maar die zouden best wel klein kunnen zijn.
Iemand over het verschil in geluid misschien?

crapton
22 december 2010, 22:57
waarwil je die dan voor zo weinig krijgen ?? en heb jij de jouwe nieuw gekocht ofwa?

Marktplaats. Momenteel weinig aanbod enzo.

Nee enzo.

De GT8 heeft ook draaiknoppen, vergelijk het maar eens enzo.

Ik ben wel zindelijk enzo maar van het publiek weet ik t niet ofzo enzo hoezo.

edje kadetje
23 december 2010, 00:55
De GT8 heeft ook draaiknoppen, vergelijk het maar eens enzo.



de gt8 heeft draaiknoppen, zeker. Het amp modelling deel is deels met de simpele draaiknoppen te bedienen, maar de effecten als je iets dieper wil gaan dan het volume van het effect, moet je echt editten in menu's. Ik vind dat overigens helemaal geen nadeel. (Daarom heb ik ook een GT-8 )

JohnLord
12 januari 2011, 14:32
Mijn collega bandgitarist heeft een ME 70 en ik een GT-8 en ik zou voor geen goud willen ruilen. Als je het bedieningsprincipe van de GT8 kent is het een piece of cake en haal je er betere sounds uit dan uit de me70.

Liquid_Metal
12 januari 2011, 16:23
Flauw hoor jongens!

De GT8 heeft meer functies en is daarom ook duurder. Ik zou, ongeacht van het model, voor een tweedehands koop gaan: ze behouden hun waarde dus je maakt geen verlies, ze gaan bijna nooit stuk.
Ik zou er eerst achter zien te komen of je de veelzijdigheid van de GT8 nodig hebt, misschien volstaat een ME wel. Dan kun je dat geld elders spenderen enzo.