PDA

View Full Version : Nexus gitaren, een Antwerps merk van handgemaakt gitaren



andoni
12 mei 2003, 18:26
iemand ze al eens getest? Ik kan er één winnen (duim voor mij plz) en vind ze er zeer vet uit zien, maar heeft iemand al de gelegenheid gehad om er één te testen?
Ze zien er mij vrij prachtig uit...

http://www.nexus-guitars.com

King_Nothing
12 mei 2003, 18:41
jij niet alleen hoor :smile:, maar veel suc6 met recorden!

Josdevos
12 mei 2003, 19:25
Nexus gitaren zijn idd zeer knap. En spelen enorm goed. Ik laat m'n gitaren daar afstellen en heb al op vele gitaren die er hangen gespeeld. Ook op de hiphugger in gitaarversie. Jacek kent z'n vak wel!
Een vriend van me is er een custom model aan het laten bouwen.
http://users.pandora.be/josdevos/Tim/
Ooit ook wel is eentje kopen of laten maken daar.

Bovendien zijn Jacek en Noël echt 2 supersympathieke gasten. Kan je uren mee kletsen over gitaren.

hoofd
12 mei 2003, 19:33
Net ff op die site gekeken, en die gitaren zien er goed uit. Hoeveel kost zo'n gitaar ongeveer?

andoni
12 mei 2003, 19:36
de hiphugger kost iets van een 2200 €

hoofd
12 mei 2003, 19:40
Ik vind vooral die ?bas erg leuk, echt een mooi apart design. Overigens zie ik ook staan stone fretboard, een fretboard van steen?!? Toch 's proberen zo'n gitaar dan...

Mithrandir
12 mei 2003, 19:59
iedereen kan er 1 winnen, aangezien die gasten zo ongeveer iedereen van gitaarnet e-mailen. Ik noem het spam, maar omdat ik een gitaar van 2200 epo kan winnen zie ik het door de vingers :grin:

Barret Wallace
12 mei 2003, 20:39
Ik stel voor dat iedereen die mee gaat doen aan de wedstrijd ff zen mp3 post in het sounds forum :wink:

skabouter
12 mei 2003, 21:04
ik had die wedstrijd ook gezien ja. ik vind die hipshupper echt lelijk ! wil uik niet eens winnen (nouja, kzou het niet erg vinden)
maar ze hebben wel super geile bassjes !

roppie
12 mei 2003, 21:06
hmm, 'k vind die 'hiphugger' ook nie echt mooi. maar 'k zou 't niet erg vinden om 'm te winnen :smile:

skabouter
13 mei 2003, 09:20
ik ook niet. maar ik zou hem wel verkopen denk ik

het rare is dat ik die gitaar erg lelijk vind, maar de basversie weer niet. zoiets past gewoon beter bij een bas. ( zie carl thompson & co)
maar toch blijft die bass ook kut

Nexus
13 mei 2003, 19:21
Hallo allemaal... ja smaken verschillen... en ik denk eigenlijk dat het uiterlijk ondergeschikt moet zijn aan klank en bespeelbarheid... waarom komen jullie niet gewoon eens een Nexus uit testen? In ieder geval: Groetjes vanuit Antwerpen, Noël.

BLOK182
13 mei 2003, 20:50
Wij gaan met de band een liedje inzenden, we vinden de hiphugger ook niet helemaal de bom maar mochten we winnen dat wordtie verkocht en het geld verdeeld.

skabouter
14 mei 2003, 11:02
heej nexus. sorry, ik vind antwerpen wat ver. die hiphugger is echt lelijk, sorry hoor. (ok, maar zal wel goed zijn)
wel ben ik VERLIEFD op een paar bassen !
namelijk de belial 5 strings, en de classic (spearheads) 5 strings !
mag ik vragen wat die kosten ? (mij mailen kan ook, klik op het gitaartje)

verder complimenten voor de site ! heel mooi, en netjes. vooral die houtsoortenpagina vind ik geweldig !!

groeten, arjen