PDA

View Full Version : Gipsy met een countryachtig sausje



covermark
21 december 2010, 23:03
Ik wilde in eerste instantie een akoestisch stukje opnemen. Onder andere na het luisteren van Charles stukjes wat meer enthousiast geraakt zullen we maar zeggen. Omdat akoestisch spelen bij mij qua tijdstip vanwege slapende kindertjes beperkt is heb ik uiteindelijk na wat probeerseltjes toch maar den telecaster gepakt en het stukje elektriek opgenomen.

De beginakkoordjes heb ik gepikt van Caro Emeral "a night like this", de rest is eigenlijk een standaard akkoordenreeks. Ik vind het zelf erg grappig klinken.

Opgenomen met Micro BR

http://soundclick.com/share.cfm?id=10025698

pasqual
21 december 2010, 23:55
tja, CoverMarkKnopler, wat kan ik er van zeggen.. alweer een mooi stukje muziek! klinkt goed, goed gespeeld.

groeten Pasqual.

Duhsjaak
22 december 2010, 15:31
tja, CoverMarkKnopler, wat kan ik er van zeggen.. alweer een mooi stukje muziek! klinkt goed, goed gespeeld.

groeten Pasqual.


Wat kan ik hier nog aan toevoegen?
Wat een aparte combi!!!
De muziek van mijn pa (Hot club de France) in combi met White boy Blues.
Petje af! Enig joods bloed by any chance?
Vriendelijke groet, Gus

Bladerunner
22 december 2010, 18:46
En weer heel lekker gespeeld.
Wat voor telecaster heb je gebruikt?

Sound is weer dik voor elkaar, ga zo door!!!

covermark
22 december 2010, 22:03
CoverMarkKnopler

Tja ondanks dat ik heel weinig meer DS luister kom ik daar nooit mer van af. Bedankt in ieder geval Pasqual!

@DuhSjaak : Jij ook bedankt voor je bericht. Neen, ik heb geen joods bloed zover ik weet. Ik heb wel wat plek inmiddels voor een keppeltje ;-)

@Bladerunner : Bedankt ook. Ik heb dit gespeeld op mijn Squiert Tele. Wel lekker gitaartje. Zitten wel wat dode plekken op de hals, mn na het octaaf naar boven toe op de 1e 2 snaren. Eigenlijk speel ik het liefst op mijn 80eurienepper.

Stratman70
23 december 2010, 12:44
Haha, gaaf dit. Ik geniet er erg van. Tof gespeeld en goede vette cleane sound.

Bladerunner
25 december 2010, 20:05
Als er een Nederlandse Mark Knopfler-contest gehouden zou worden zou jij zeker hoge ogen gooien!
En wat sound/geluid betreft heb je echt geen dure gitaren nodig om goed te klinken, tenminste in jouw geval dan!

Merry Christmas!!!

covermark
29 december 2010, 12:18
Bedankt voor de reacties!

proguitar89
26 mei 2011, 20:19
klink hartstikke leuk, gewoon een nummer waar je lekker op los kan gaan,:metal:

Duhsjaak
27 mei 2011, 22:20
Hi
@proguitar89
Heerlijk dat je m herontdekt hebt.
De vorige ronde vond ik m al subliem, daar aan is niets verloren geraakt.
Dank je voor het bumpen. En

@covermark
Waar blijf je nou met wat nieuws? Weergaloos nummer en wij horen niks meer!!!!!!

Shame on you!!!

Met vreindelijke groet, Gus