PDA

View Full Version : toneport ux1 loopt niet



jackyboytje01
21 december 2010, 20:34
Ik heb een Line 6 GX en die werkt goed. Nu kon ik een toneport ux1 kopen en ik wilde deze installeren ipv GX. Ik heb de twee bijgeleverde cd's geinstalleerd. Natuurlijk volgens voorschrift, eerst installeren dan aansluiten. Echter er komt geen connectie. Wat ik ook doe ik krijg geen groen lampje.
Ik wil graag Podfarm (die ik nu gebruik bij de GX) laten lopen op de UX maar dat lukt niet. Zodra ik de GX weer inplug en kies voor GX doet hij het. OOk de connectie met Monky gaat dan automatisch (bij de GX). Bij de UX1 krijg ik geen connectie met monky. Daar strand het volgens mij ook, bij de installatie van nieuwe software weet hij niet waar hij de software vandaan moet halen. Ik heb bij de tweedehands UX1 2 cd's. Mis ik soms nog een CD???
Wie kan mij helpen?

Gr,
Jack uit Gemert:jam:

Terminus
22 december 2010, 11:51
Ten eerste verbindt hij ergens niet goed. Ik zou proberen eerst de GX te deïnstalleren.
POD Farm gaat een probleem worden, De UX heeft hier waarschijnlijk geen licentie voor. Als het je lukt om allebei de apparaten aan te sluiten zou je in principe de plugin van POD Farm wel kunnen gebruiken.