PDA

View Full Version : Wat voor hout?



FruscianteFan
20 december 2010, 15:00
Het is al zeker twee jaar zo dat er wat hout te zien is van de body van mijn Jaguar. Ze is nou eenmaal een keer gevallen. Maar tot voor kort was er weinig aan de hand, want het zichtbare hout is vermoedelijk gewoon elzen. Echter, de lakschade wordt wat groter, en daar komt iets vreemds tevoorschijn. Ik verbaas me er niet over dat/als de body uit meerdere planken bestaat, maar het ziet er wel vreemd uit...

dus, een foto gemaakt - fatsoenlijke camera, maar ik ben een leek met het toestel.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1362.snc4/163462_1636556946534_1015042028_1714609_7625348_n. jpg

Ik vraag me dus heel erg af hoe dit precies zit. Het donkere hout volgt de rand van de body, en de achterkant van de body heeft een kleur die het midden houdt tussen marmer en ikea-hout. Juist doordat het de rand van de body lijkt te volgen, vind ik het zo vreemd, maar dus ook de lichte kleur snap ik niet.

Ik moet er wel bij zeggen dat het me uiteindelijk niet uitmaakt, want het is en blijft mijn favo gitaar.

theguitarguy
20 december 2010, 16:09
is dat niet gewoon de houttekening?

Robdop
20 december 2010, 16:13
als het een fatsoenlijke camera is zet hem even op macro stand en fotografeer opnieuw.

ik zie echt geen reet:makeup:

FruscianteFan
20 december 2010, 16:32
Dank voor de tip :)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs419.ash2/69728_1636659309093_1015042028_1714905_1711536_n.j pg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs749.ash1/164094_1636660829131_1015042028_1714914_5383216_n. jpg

G.G.
20 december 2010, 17:01
Lijkt wel een snijplank. Heb een Hondo van multiple, dus ook losse stukken en veel lijm. Wel lekker strak in het geluid. Geldt zeker ook voor deze gitaar?

fred dons
20 december 2010, 17:05