PDA

View Full Version : Koortjes uit zoeken software



sloopkogel
19 december 2010, 11:39
Weet iemand misschien ook of er software is om koortjes te maken?
Ik bedoel: dat je een eerste stem in geeft en dat er een tweede , een derde en een vierde stem erbij worden gezocht.
Zoiets als een digitech vocalist o.i.d., maar dan software-matig
Punt is dat wij vaak 4 stemmig zingen maar dat blijkt reuze moeilijk te zijn om die stemmen uit te zoeken...
Misschien dat daar software voor is die die stemmen laat zien?
Ik hoop op jullie reaktie

LaszloVersteeg
28 januari 2011, 17:47
Weet iemand misschien ook of er software is om koortjes te maken?
Ik bedoel: dat je een eerste stem in geeft en dat er een tweede , een derde en een vierde stem erbij worden gezocht.
Zoiets als een digitech vocalist o.i.d., maar dan software-matig
Punt is dat wij vaak 4 stemmig zingen maar dat blijkt reuze moeilijk te zijn om die stemmen uit te zoeken...
Misschien dat daar software voor is die die stemmen laat zien?
Ik hoop op jullie reaktie

misschien een beetje een late reactie, maar koortjes zijn eigenlijk niet zo moeilijk uit te zoeken. Het zijn heel vaak tertsen boven of onder de hoofdzang. Naar mijn weten kan je koortjes niet zo mooi krijgen met een programma, omdat er dan altijd met de pitch gewerkt word, en dat veranderd het geluid van die koortjes altijd.

Het zelfde idee is een smart harmonizer voor de gitaar. De harmonizer kan het geluid nooit evenaren in kwaliteit.

rvorkink
31 januari 2011, 17:48
Weet iemand misschien ook of er software is om koortjes te maken?
Ik bedoel: dat je een eerste stem in geeft en dat er een tweede , een derde en een vierde stem erbij worden gezocht.
Zoiets als een digitech vocalist o.i.d., maar dan software-matig
Punt is dat wij vaak 4 stemmig zingen maar dat blijkt reuze moeilijk te zijn om die stemmen uit te zoeken...
Misschien dat daar software voor is die die stemmen laat zien?
Ik hoop op jullie reaktie

Dit misschien?
http://www.antarestech.com/products/harmony_engine-evo.shtml

René