PDA

View Full Version : boss me 25



rikdeboer102
17 december 2010, 22:39
hallo

ik heb een vraag ik wil binnen kort een boss me 25 kopen maar kan je daarvoor ook een 1spot adapter bij gebruiken of moet je dan een speciale adapter van boss voor kopen ???

alvast bedankt

rik

Gearjunkie
17 december 2010, 22:50
Welkom Rik!

Bij het apparaat hoort een adapter, die krijg je er dus gewoon bij. Ik vermoed, maar weet niet zeker, dat je de me25 niet kan voeden met een 9v one-spot. Als je de vraag zou stellen in de rubriek effectpedalen, is de kans op een passend antwoord zeer groot.

RoelSmoel
17 december 2010, 23:08
Welkom Rik!

Bij het apparaat hoort een adapter, die krijg je er dus gewoon bij. Ik vermoed, maar weet niet zeker, dat je de me25 niet kan voeden met een 9v one-spot. Als je de vraag zou stellen in de rubriek effectpedalen, is de kans op een passend antwoord zeer groot.

Krijg je er niet bij. Een gewone 9V adapter werkt daar op, hoeft niet persé van Boss te zijn, iedere doorsnee gitaarzaak heeft zo'n ding wel liggen.

Succes!

robert-gitarist
17 december 2010, 23:13
Werken die trouwens ook niet op batterijen?
Ik had toen een ME50 en die werkte ook op batterijen namelijk. Maar toch mijn voorkeur gaat uit naar een goede 9V adapter. Ik vind de Boss en Ibanez adapters erg goed :) Boss is redelijk aan de prijs, Ibanez zijn iets goedkoper maar minstens zo goed :)

Tommeke90
18 december 2010, 14:04
Hij werkt iid ook op batterijen.
Ik heb mijne al een paar jaar. & de eerste batterijen werken nog altijd.
Omdat ik er toen ook een adaptor heb bijgekocht. in mijn geval eene van line 6. werkt prima ;)

RoelSmoel
19 december 2010, 13:11
Hij werkt iid ook op batterijen.
Ik heb mijne al een paar jaar. & de eerste batterijen werken nog altijd.
Omdat ik er toen ook een adaptor heb bijgekocht. in mijn geval eene van line 6. werkt prima ;)

Dat ding is pas ergens rond maart dit jaar uitgekomen:soinnocent:

Tommeke90
19 december 2010, 22:24
oei, ik dacht dat mijne ook een ME-25 was. maar het is een ME-50 ( lang niet in gebruik :p )