PDA

View Full Version : shoppen voor effecten



Keith Richards
12 mei 2003, 14:54
hallo iedereen morgen ga ik ff bij feedback langs hebben jullie nog suggesties wat voor pedaaltjes ik kan uit proberen ,iets waarvan je zeg nou dat moet je even proberen ,alvast bedankt :smile: :smile: :smile:

Harry
12 mei 2003, 16:36
Electro Harmonix Memoryman deluxe

Pickslide
12 mei 2003, 16:40
Ik zou als je er nog niet een hebt zeker een chorus testen en halen. IS gewoon goed!! (een boss ofzo) kan je samen met je ditorion overdrive ook leuke dingen mee doen.

Robbert
12 mei 2003, 20:55
Hoeveel tijd heb je? :wink:

Probeer gewoon van alles wat uit. Volgens mij hebben ze in dat oefenhok al een hele rits pedalen liggen, of tenminste, dat was vorig jaar zo :eek:

Ronald
12 mei 2003, 21:21
ik zou eigenlijk ook wel es langs een muziek winkel willen gaan om wa uit te proberen maar ja er zijn wel 2 muziekwinkels amar die zijn hier behoorlijk ver vandaan, ik zou de weg op de fiets nie eens weten want das helemaal uit de buurt voor mij en das natuurlijk wel erg klote want in een muziekwinkel voel jejezelf als een kind in een snoep winkel :grin:

helaas wel een kind met maar behoorlijk weinig geld :s

skabouter
13 mei 2003, 16:08
als je er toch bent. knock your self out ! man, test alles uit wat daar is, zolang er maar snaren, knoppen en tieten opzitten :grin:

BLOK182
13 mei 2003, 16:16
flangers / phasers zijn ook leuk om te proberen, en misschien een line 6 pod ofzo voor ff te kloten.