PDA

View Full Version : Voor het eerst met 2 filmpjes op Youtube.



Braddie
16 december 2010, 01:10
http://www.youtube.com/watch?v=A9QtzxoA10o
Bohemian Rhapsody Solo.
(hier was ik best nerveus over, omdat ik dat middelste snelle stukje steeds verklote)
http://www.youtube.com/watch?v=CK8MRvHQwN4
(Een iets te hoge bend, en een timing foutje op het laatste).

-geert-
16 december 2010, 18:21
Klinkt best oke al vind ik voor hoelang je gitaar speelt! Gave gitaar heb je daar ook. Het zijn de juiste noten volgens mij ook, alleen af en toe zoals je zelf ook al aangaf (bends) niet helemaal zuiver. Let ook op de timing. Ik mis ook af en toe de vibrato, na de bends. Dat is ook heel lastig om echt goed te krijgen(vind ik zelf).. vooral bends en dan een mooie vibrato erachteraan (waar Brian May echt supergoed in is) moet ik zelf ook nog erg op oefenen. Maar het hoort wel echt bij die Brian May sound.

Ik zou zeggen ga zo door :D.

Braddie
16 december 2010, 23:24
Klinkt best oke al vind ik voor hoelang je gitaar speelt! Gave gitaar heb je daar ook. Het zijn de juiste noten volgens mij ook, alleen af en toe zoals je zelf ook al aangaf (bends) niet helemaal zuiver. Let ook op de timing. Ik mis ook af en toe de vibrato, na de bends. Dat is ook heel lastig om echt goed te krijgen(vind ik zelf).. vooral bends en dan een mooie vibrato erachteraan (waar Brian May echt supergoed in is) moet ik zelf ook nog erg op oefenen. Maar het hoort wel echt bij die Brian May sound.

Ik zou zeggen ga zo door :D.



Ik ben er mee aan het oefenen(met dat vibreren en zo, bends gaan al aardig de goede kant op.

Het enige wat ik jammer vind is de kleur.. Die is niet de originele kleur.

Maar goed, ik leer het mezelf aan dus er is ALTIJD wel wat te verbeteren.

Duhsjaak
18 december 2010, 15:27
Braddie,
Gewoon genieten van dat je lekker aan het spelen bent en van de leuke moppies aan de rand van het podium en je bent allang vergeten wat de originele kleur van die gitaar was.
Hoe speelt ie?
Hoe klinkt ie?

Nou dan!!!
Genieten!!! Daar gaat het om.
Groet, Gus