PDA

View Full Version : Nieuwe schets - she's wrong



Gert-Jan
13 december 2010, 22:08
Schetsje gemaakt....niet veel over te zeggen eigenlijk. Tis gewoon weer een liedeke ;-)

http://www.gjvanwijk.nl/wrong.mp3

arnoldtims
13 december 2010, 22:54
Klinkt erg professioneel maar alleen complimenten heb je niks aan.
Na een lange spannende opbouw mis ik toch wel een beetje een climax en de stem ligt een beetje te diep in de mix wat mij betreft. wel een aangename stem trouwens.

maar even geheel oftopic. ik heb je site ook even bekeken en trof daar lee towers aan.
Nooit een fan van die man geweest maar zijn stem begint nu toch mooi doorleefd
te klinken. De eerste gedacht die bij mij naar binnen schoot, zou het niet mooi zijn om met hem een naked cd zoals johnny cash op te nemen.
een paar country and blues nummers met hem klinkt vast fantastisch.
maar goed dit dus even geheel oftopic.

Gert-Jan
14 december 2010, 07:10
@Arnoldtims

bedankt voor de reactie. De spijker op zijn kop. Je hebt helemaal gelijk. Het heeft voornamelijk te maken met mijn manier van werken. Dit werkje komt uit mijn thuisbakkerijtje. Ik heb een thema, tekst en begin met plugins (beghalve dan gitaren) het uit te werken.......en dat is qua muziek meestal knippen en plakken (ik ben nogal lui namelijk).

Een van de gevolgen is dan dat het vlak wordt.....

In de studio gaan we er 'echt' mee aan de slag en zal er wel de benodigde dynamiek in komen. Het arrangement moet sowieso op de schop vind ik.

Maar je hebt dus helemaal gelijk.....het is een flatliner...

Wat Leen betreft....ik denk dat Leen zijn verdeling Aruba / Scheveningen steeds meer in het voordeel van Aruba laat vallen ;-)