PDA

View Full Version : Mooiste gitaar van GitaarNet 2010!



Pagina's : 1 2 3 [4]

mikeyaxeman
26 januari 2011, 13:37
Volgens mij heeft mijn Musicmaster ook nog geen enkel punt vergaard... :makeup:

JeroenP
26 januari 2011, 14:00
Nah, vergeet niet dat 90% van de stemmen via de PM gaat he. Is best een gaaf gitaartje dus ik ga er van uit dat je zeker wat puntjes hebt:ok:

mikeyaxeman
26 januari 2011, 14:05
Nah, vergeet niet dat 90% van de stemmen via de PM gaat he. Is best een gaaf gitaartje dus ik ga er van uit dat je zeker wat puntjes hebt:ok:

Ja idd dat klopt ook. :)

j3r03n
26 januari 2011, 14:09
Volgens mij heeft mijn Musicmaster ook nog geen enkel punt vergaard... :makeup:

Weest niet bang :soinnocent:

Duhsjaak
26 januari 2011, 15:47
Hi
Ik las mijn lijstje nog even door en vond toch dat ik een flink aantal andere gitaren/namen om onbegrijpelijke redenen heb overgeslagen.

En door er maar 10 te kunnen noemen raakt ook het losse, speelse op de achtergrond, want je probeert het toch zo goed mogelijk te doen!

Daardoor ontbreekt P&eacute (als ik het goed heb) met zijn leuke en Wietse met zijn ontzettend bizarre surfgitaartje.

Garmoth en Munkie had ik ook graag genoemd. Blademan met zijn 3 P90's moet eigenlijk 3 keer worden genoemd.

Marter, H.Huisjes, Telecastermaster, HaroldA, NiekB, Squier4ever met een pracht Gretsch, Jeroen van Hulsteijn en Herman (misschien stond die wel in mijn lijstje); ik heb ze te kort gedaan.

Esthertje's stickergitaar vond ik ook apart maar, daar is ie weer, is zo'n gitaar top 10 werk? Ik ben bang dat E. weinig punten krijgt door die rigide 10.

Gervaas, zonder slagplaat had ik m mooier gevonden, maar misschien dat ik door de andere forummers alsnog in het ongelijk word gesteld.

Ruis, mooi blauw past bij jou (om de postbank maar te persifleren). Had in mijn top 10 net zo makkelijk een plaats gehad. Met matching speakers. Prachtig!

Basvarken, Strobot en j3ro3n en Jeroen75 (beauty van een Gretsch).
Rekel met een zeldzaamheid. De Flying Burrito's speelden hierop en ik heb dat ding sinds 1970 niet meer gezien. Dat zal best een redelijk zeldzaam systeem zijn met die benders erop. Zuinig op zijn!

Barno en Oigun's gitaartjes heb ik (in andere handen) wel in de top 10 genoemd, maar hun eigen bijdragen zijn ook wonderschoon. Als ik ook hun eigen gitaartjes had genoemd was de top 10 mal vol geweest.

Pepe (beauty met P90's) en Stikel (idem); ik zou alleen al een top 10 met alleen P90's kunnen vullen. Terecht, maar niet geloofwaardig.

Loosefur (pracht bas) en SAF (Fender Coronado).

Wie zei er nou toch dat het vorig jaar eenvoudiger was?
Ik kom zo maar aan 30 zaken die ik de moeite waard vind. Buiten de 10 die ik al heb ingeleverd.
Misschien is het volgend jaar inderdaad eenvoudiger.....

Of misschien toch een top 20/25???

Sterkte Mr. Bad.
Vriendelijke groet,
Gus

Herman
26 januari 2011, 16:02
Ach.. is in elk geval alweer een soort eervolle vermelding erbij. Wellicht zelfs met punten, dus ik ben tevreden. :)

mikeyaxeman
26 januari 2011, 16:05
Ik zit wel te zeuren maar ik zal zo onderhand ook maar eens een puntenlijstje gaan opstellen. :chicken:

j3r03n
26 januari 2011, 18:49
Die Gus weet toch weer mooi te verwoorden waar wij elke dag mee worstelen...:cheerup:

nickofzo
27 januari 2011, 00:49
7 Nickofzo


mooiste moment van mijn leven!:rockon:

mikeyaxeman
27 januari 2011, 14:06
Zo even lijstje ingeleverd. :cooler:

joskedentweede
27 januari 2011, 18:48
Ik ben al zeker 4 punten, waarvoor dank H.Huisjes.
Vanaf vijf punten is het dus een aangename en terechte verrassing :)

TimoSomers
27 januari 2011, 19:07
Dank voor alle stemmen tot nu toe, keep them coming !

mikeyaxeman
27 januari 2011, 19:27
Dank voor alle stemmen tot nu toe, keep them coming !

Your welcome, die van jou staat ook in m'n lijstje.

Toaster
27 januari 2011, 20:33
Ik kan het toch niet laten om mijn lijstje hier ook te publiceren:


10 episua
9 Luca P
8 Barno
7 zoon van Johan B
6 Seal
5 Pé
4 Bart blackmagic
3 Nagramoth
2 J-op
1 Nielsje

Wanneer worden ze bij mij thuis afgeleverd?

SEAL
27 januari 2011, 20:52
lijstje gepost: veel mooie gitaren staan in de top10 :)

misschien dat ik 'm na afloop nog openbaar maak

lauke_101
27 januari 2011, 22:33
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zo ver! :crazyhappy:

Ik heb mijn naam al bij diverse mensen op zien duiken, ik ga nooit of te nimmer winnen (en daar kan ik goed mee leven, ik vind er zelf ook mooiere tussen zitten dan mijn inzending), maar het is gewoon toch echt heel leuk als je stemmen krijgt. Vond die eventuele prijzen eraan verbinden op zich wel leuk, voor de wedijver enzo, maar aan de andere kant heeft het ook juist wel wat om deze competitie puur voor de eer te houden.

RoelSmoel
27 januari 2011, 22:44
Ik heb tot nu toe mijn naam in 2 lijstjes gezien, ik ga er niet voor om te winnen, dat zeker niet, maar gewoon, "om mee te doen", als ik toch wat punten bij elkaar gesprokkeld krijg, en een eervolle vermelding, is natuurlijk altijd mooi meegenomen:) (en dat geeft ook nog aan dat ik geen lelijke gitaar heb:seriousf:)

stikel
27 januari 2011, 23:00
Fijn Roel. Meedoen met de olympische gedachte.

zoon van johanb
29 januari 2011, 12:31
7 zoon van Johan B


Wanneer worden ze bij mij thuis afgeleverd?

dan had je me toch echt meer punten moeten geven :soinnocent:

:P

macwilliams
29 januari 2011, 12:52
10 punten:
Hendriks, cabronita

9 pt
St robot, naamloze zelfbouw.

8pt
Budje
niet zelfgebouwde snijplank strat

7pt
Richwoodplayer
LP classic

6pt
H.Huisjes
Lite ash tele, heb ik ook zoals zo vele

5pt
DanielDG
Zelfbouw LP

4pt
Telecastermaster
De STAGG....

3pt
HaroldA
gibson RD

2pt
Wietse
Een of andere dinges gitaar.

1pt
Badman
stratocaster


Het is best moeilijk om te kiezen tussen al dat moois en de plaatsen kunnen over een uur random veranderen. Maar voor nu een lijst waar ik van de fotos uitgaande een goede, eerlijke keus heb gemaakt. Maar of die objectief is betwijfel ik.

Hendriks
29 januari 2011, 12:55
Willem , ik herhaal het hierbij nog even: Je bent een wijs man!!!!!



Thanks mate.

st.robot
29 januari 2011, 13:01
9 pt
St robot, naamloze zelfbouw.


:cheerup: puntjes! ik heb m'n naam al een aantal keren zien voorbij komen, had ik niet verwacht (te veel moois in dit topic, en al zeker uit de zelfbouw hoek)

ben benieuwd naar de einduitslag

grtz

HaroldA
29 januari 2011, 13:16
Ik had dit jaar erg veel moeite om er 10 uit te zoeken. Als je de standaard Fender en Gibson fabrieksmodellen doorstreept en geen surf- of semi-hollow liefhebber bent blijven er maar weinig mooie en/of aparte gitaren over. Ik heb er 8 uit weten te kiezen, dus ik heb geen nummer 9 of 10.

In willekeurige volgorde (lijstje met punten gaat naar Badman)

Jeroenvanhulsteijn: Als ik ooit een semi-hollow zal kopen, mag het zeker ao'n Aria zijn!!! (ietjes donkerder gestaind dan :sssh:)
Herman: Geile gitaar. Moet alleen wel iets lager gedragen worden! :soinnocent:
ccc: als ik 80's thrash zou spelen, zou ik zo'n gitaar moeten hebben!
thijser: lekker eigenwijze bas. Deze kleur vind ik persoonlijk niet zo, maar de vorm is zeker ok!
interessander: zie ccc ;) (maple toest is wel iets minder mijn smaak)
Woml: vakmanschap :ok:
rinaldo: de scheve brug en de 5-standen schakelaar zijn een beetje jammer, maar voor de rest een geile plank!
Egbertuss: jammer van de overbodige stop tailpiece (en de 2e P90) maar voor de rest een lekkere rockplank.

macwilliams
29 januari 2011, 13:43
Willem , ik herhaal het hierbij nog even: Je bent een wijs man!!!!!



Thanks mate.

Mijn smaak is steeds in ontwikkeling en daardoor onderhevig aan verandering.
Verandering in spijs doet eten, boeren wijsheden die tot op de dag van vandaag nog steeds kloppen.

interessander
29 januari 2011, 14:06
Mijn lijstje had ik al ge PM'd maar zal hem zonder puntentelling ook nog even hier plaatsen, gewoon op alfabet:

allochthomas: Een van de fijnste Ibanezzen waar ik ooit op gespeeld heb.
ccc: Prachtige explorer, en ook mijn geduchte concurrent gezien mijn eigen inzending ;)
DaveItUp: Prachtig qua ontwerp en ik heb er ooit een live gehoord en dat was ook zeer indrukwekkend.
HaroldA: Mooie niet standaard Gibson en mooie finish.
Herman: Ben altijd al fan geweest van oude Ibanez gitaren.
Misery Signals: Lekker simpel qua opzet en waarschijnlijk ook zeer doeltreffend.
niekb: Vreemde maar interessante mix.
oigun: Niet per se mijn smaak maar prachtig gebouwd.
Orgasmocaster: Alles past goed bij elkaar en de subtiele houttekening maakt het af.
thijser: Zeer goed gelukte originele basvorm.

Dweezman
29 januari 2011, 14:11
Natuurlijk was ik voornemens om mijn inzending te verloten onder degenen die hem in de lijst zouden opnemen, maar op deze manier hoeft het allemaal voor mij niet meer.

macwilliams
29 januari 2011, 14:34
Natuurlijk was ik voornemens om mijn inzending te verloten onder degenen die hem in de lijst zouden opnemen, maar op deze manier hoeft het allemaal voor mij niet meer.

:seriousf::seriousf::seriousf:

tomdiedom
29 januari 2011, 14:35
Jeroenvanhulsteijn: Als ik ooit een semi-hollow zal kopen, mag het zeker ao'n Aria zijn!!! (ietjes donkerder gestaind dan :sssh:)


En dan niet op mijn unit stemmen? Ook een aria die wat donkerder is? Vind ik raar...:soinnocent:

Herman
29 januari 2011, 15:25
Herman: Geile gitaar. Moet alleen wel iets lager gedragen worden! :soinnocent:


:seriousf::seriousf:
Toch bedankt voor de punten!;)

HaroldA
29 januari 2011, 15:29
En dan niet op mijn unit stemmen? Ook een aria die wat donkerder is? Vind ik raar...:soinnocent:

Ehm, Aria: check, donkerder: check, model: lijkt wel zo'n lelijke Gibson! :makeup:

allochthomas
29 januari 2011, 15:41
Lijst ook ingestuurd, heb m'n best gedaan om niet voor de obvious gitaren te gaan maar helaas ben ik licht bevooroordeeld omtrent gitaren van een zeker heer petrucci.

1. JeroenSchaaf
2. JeroenP
3. Aikara
4. jze
5. Dweezman
6. Hendriks
7. Harald
8. lauke_101
9. nickofzo
10. Duhsjaak

tomdiedom
30 januari 2011, 03:14
Ehm, Aria: check, donkerder: check, model: lijkt wel zo'n lelijke Gibson! :makeup:

:(

het is gewoon een 335 model... niet van gibson...:(

lauke_101
30 januari 2011, 09:17
8. lauke_101

Hulde! Op de valreep nog 2 puntjes binnen :D
Ben benieuwd naar de uitslagen, ik had eerst wel een redelijk sterk voorgevoel over wie de winnaar zou worden, maar er zitten er een aantal akelig dicht bij elkaar heb ik zo de indruk.

rijsberman
30 januari 2011, 16:52
De treftwoorden bij mijn lijstje zijn wel 'hollow body' en 'zelfbouw'. En budje. :)

nickofzo
30 januari 2011, 17:46
had mijn lijstje al verstuurd,
vind het nu wel tijd geworden om hem te openbaren.

1. Danieldg
2. fernando
3. HaroldA
4. BartBlackMmagic
5. robert-gitarist
6. Pepe
7. squier4ever
8. Toaster
9. bloodgulge2
10. Harald

Martijn-w
30 januari 2011, 17:52
Mijn trefwoorden zijn tamelijk gelijk aan die van rijsberman, de 3 h's:
Huisvlijt, hollow-body en hout.

1. Woml (10pt)
2. Oigun
3. Barno
4. Thijssie06
5. 78 custom deluxe (met pearloid slagplaat had ie gewonnen van Thijssie)
6. Cocobolo
7. Toaster
8. Saf
9. Jeroen van Hulsteijn
10. Johave (1pt)

fuchs
30 januari 2011, 18:03
Mijn top 10:

1. benwave
2. Nielsje
3. Wabbie
4. Badman
5. TimoSomers
6. humbucker
7. BartBlackMagic
8. Pepe
9. RoelSmoel
10. JeroenSchaaf

Duhsjaak
31 januari 2011, 09:49
Lijst ook ingestuurd, heb m'n best gedaan om niet voor de obvious gitaren te gaan maar helaas ben ik licht bevooroordeeld omtrent gitaren van een zeker heer petrucci.

1. JeroenSchaaf
2. JeroenP
3. Aikara
4. jze
5. Dweezman
6. Hendriks
7. Harald
8. lauke_101
9. nickofzo
10. Duhsjaak


Een schitterende lijst, dat zie je zo!!!
Dank je wel!!
Vriendelijke groet, Gus


PS
En bovendien is het de 31e, dus as de donder je lijstje mailen naar Badman!!!!!

Nagramoth
31 januari 2011, 11:54
...
3 Nagramoth


Ik ga voor de toaster !

richwoodplayer
31 januari 2011, 13:23
@ macwilliams

wow, thanks!
7 puntjes ^^

ben vandaag vrij, zal ook mijn top 10 samen gaan stellen!:crazyhappy:

tomdiedom
31 januari 2011, 13:58
En dat is je geraden! Laatste dag daarvoor.
Ik heb een tijdje geleden mn lijstje al doorgegeven, na de uitslag zal ik hem ook openbaar maken. Zelfbouw en hollowbody staan voornamelijk in het lijstje... en een (te) gekke telecaster.

Toaster
31 januari 2011, 20:19
Ik ga voor de toaster !

Lol! Bedankt alvast :)

j-op
31 januari 2011, 20:38
Spannend, ben benieuwd hoeveel punten verschil er zullen zitten tussen mij en de nummer twee! :D

Robdop
31 januari 2011, 20:59
WOML versus OIGUN ?

oigun
31 januari 2011, 21:35
WOML versus OIGUN ?

Ik heb zo'n gevoel dat Budje er met de prijzen vandoor gaat:cheerup:

Herman
1 februari 2011, 00:10
Weten we de uitslag al?!!!:crazyhappy::crazyhappy:


;)

Duhsjaak
1 februari 2011, 07:46
Ik heb zo'n gevoel dat Budje er met de prijzen vandoor gaat:cheerup:

Budje ziet een regenboog, of die nou wint of niet. En die Regenboog gaat vandaag onderweg.
Maar ik moet wel bekennen dat ik het tering spannend vind. En niet spannend, omdat ik verwacht dat mijn Danella een rol van betekenis speelt.

Ik zou geen fatsoenlijke voorspelling er op los durven laten!!!
Vriendelijke groet, Gus

Kim Wilson
1 februari 2011, 08:22
Ik denk dat Woml er met kop en schouders bovenuit steekt. En dat zou volkomen terecht zijn. Tjonge, wat zit daar een stukkie vakwerk en aandacht voor detail in. Niks ten nadele van de andere zelfbouwers overigens.

j3r03n
1 februari 2011, 08:31
Spanneeeeeeend!:crazyhappy:

Badman
1 februari 2011, 08:34
En hierbij verkondig ik de stemmingsronde voor gesloten. Niks te vroeg want m'n pmbox zit tsjokvol lijstjes, dus dat maakt het extra spannend ;)

Laat me nu even om alles mooi in te geven. Ik had al een boel gedaan onderweg, maar de laatste dagen is er toch weer heel wat werk binnengekomen. De uitslag volgt asap!

Flipkoos
1 februari 2011, 09:03
Ik denk dat Woml er met kop en schouders bovenuit steekt. En dat zou volkomen terecht zijn. Tjonge, wat zit daar een stukkie vakwerk en aandacht voor detail in. Niks ten nadele van de andere zelfbouwers overigens.

Toch leuk, als ik Woml mag citeren:

Op 30 april 2010 schreef Woml:
"Maak je geen zorgen, ik was toch al niet van plan om met die verkiezing mee te doen. Ik vind het ergens niet helemaal netjes om mee te doen met een gitaar die ik in een cursus heb gemaakt. Daarvoor wil ik er toch eentje hebben die ik helemaal op eigen houtje heb gemaakt, en niet alleen domweg instructies opgevolgd... "

Wel een magnifiek ding trouwens!

oigun
1 februari 2011, 09:55
http://www.youtube.com/watch?v=NLEsw19mcyg
:seriousf:

Woml
1 februari 2011, 10:00
Toch leuk, als ik Woml mag citeren:

Op 30 april 2010 schreef Woml:
"Maak je geen zorgen, ik was toch al niet van plan om met die verkiezing mee te doen. Ik vind het ergens niet helemaal netjes om mee te doen met een gitaar die ik in een cursus heb gemaakt. Daarvoor wil ik er toch eentje hebben die ik helemaal op eigen houtje heb gemaakt, en niet alleen domweg instructies opgevolgd... "

Wel een magnifiek ding trouwens!

Ja wacht even! Dat ging over de verkiezing op de DGBM! Voor een helemaal-zelfbouw-wedstrijd vond ik hem geen eerlijke deelnemer.
Aan de Mooiste-gitaar-van-Gitaarnet-verkiezing wilde ik al twee edities geleden meedoen, maar hij was nu pas af... :dontgeti:

Flipkoos
1 februari 2011, 12:32
Ja wacht even! Dat ging over de verkiezing op de DGBM! Voor een helemaal-zelfbouw-wedstrijd vond ik hem geen eerlijke deelnemer.

No offence natuurlijk haha, ik had het even verkeerd gelezen. Overigens zou je een terechte winnaar zijn. Wacht een prachtig instrument!
Als ik tijd, geld en ruimte had zou ik ook erg graag nog eens iets zelf willen proberen. Een mooie parlourgitaar ofzo. Ik ben bang dat 'm dat niet voor mijn pensioen gaat worden. Nog 35 jaar wachten...zucht...

tomdiedom
1 februari 2011, 15:38
Hierbij mn lijstje:

1 oigun (10 pnt)
2 luca p
3 Valoosj
4 Angel
5 Hendriks
6 Woml
7 pepe
8 Jeroen van hulsteijn
9 herman
10 Rekel (1 pnt)

Waarbij ik natuurlijk genoeg mensen/gitaren te kort heb gedaan.

Badman
1 februari 2011, 15:55
Ik zal bij het bekendmaken van de uitslag het Excelbestand online zetten, met daarin alle lijstjes. Ik heb trouwens alle lijstjes nu ingegeven, er zijn enkel nog 2 leden die me nog iets duidelijk moeten maken :s ... ze hebben een pm gekregen dus ik hoop dat ik snel de uitslag kan posten :cheerup:

aaronstonebeat
1 februari 2011, 16:01
http://www.verlakay.com/boards/Smileys/default/drumroll.gif

De spanning stijgt ten top!

Badman
1 februari 2011, 16:16
Ik plaats alvast mijn shortlist hier, maar de uiteindelijke top10 gaat via PM.

Mijn favorieten in willekeurige volgorde:
Oigun
St Robot
Timosomers
Venlonaer
JeroenvanHulsteijn
HenriK
JulesvdRee
Fernando
Jze
Barno
Luca P
Thijser
Mr Fingers
Ruis
Hendriks

En nu nog 5 af laten vallen en een volgorde maken. Moeilijk!

Puur toevallig gezien Basileia, maar ik heb nergens je uiteindelijke lijstje teruggevonden. Heb m'n pmbox ondersteboven gekeerd... maar niets. Als je wil kan je nu nog snel stemmen, ik moet toch nog even afwachten.

Hendriks
1 februari 2011, 16:31
Puur toevallig gezien Basileia, maar ik heb nergens je uiteindelijke lijstje teruggevonden. Heb m'n pmbox ondersteboven gekeerd... maar niets. Als je wil kan je nu nog snel stemmen, ik moet toch nog even afwachten.

Ja laat hem maar gauw de lijst sturen , mischien nog wat puntjes voor mijn Cabro. :crazyhappy:

Basileia
1 februari 2011, 16:35
Puur toevallig gezien Basileia, maar ik heb nergens je uiteindelijke lijstje teruggevonden. Heb m'n pmbox ondersteboven gekeerd... maar niets. Als je wil kan je nu nog snel stemmen, ik moet toch nog even afwachten.

Shit, helemaal vergeten m'n echte lijst in te sturen. Hij komt er aan!

Badman
1 februari 2011, 16:57
Kan al wel even een tipje van de sluier oplichten: de scorelijsten via pm gaan dit jaar naar een record, er zijn er bijna dubbel zo veel als vorig jaar :)

Basileia
1 februari 2011, 16:58
Zo, de definitieve lijst ook ingeleverd. Ben benieuwd.

Buzzel
1 februari 2011, 17:15
spannuunt!

Duhsjaak
1 februari 2011, 17:35
http://www.youtube.com/watch?v=NLEsw19mcyg
:seriousf:

@ Oigun
Tsjemug Oigun, dat jij valt voor dit soort zelfbevlekkingsmuzak!! Ben je veels te jong voor ook nog.
Volgens mij heb ik m nog mint op vinyl. Iets voor jou? Dan komt ie langs geëikte (geintje deze vertyping) kanalen naar je toe.

Stel je voor dat de marsmannetjes langskomen en dat in mijn kast aantreffen. Daar mag ik toch niet aan denken.
Vriendelijke groet,
Gus

oigun
1 februari 2011, 17:44
@ Oigun
Tsjemug Oigun, dat jij valt voor dit soort zelfbevlekkingsmuzak!! Ben je veels te jong voor ook nog.
Volgens mij heb ik m nog mint op vinyl. Iets voor jou? Dan komt ie langs geëikte (geintje deze vertyping) kanalen naar je toe.

Stel je voor dat de marsmannetjes langskomen en dat in mijn kast aantreffen. Daar mag ik toch niet aan denken.
Vriendelijke groet,
Gus

Ik hou zo nu en dan wel van wat foute muzak:seriousf: Als je er van af wilt Graag! Meer vanwege de naam dan de muziek, en natuurlijk de schitterende hoes.

Duhsjaak
1 februari 2011, 18:35
Ik hou zo nu en dan wel van wat foute muzak:seriousf: Als je er van af wilt Graag! Meer vanwege de naam dan de muziek, en natuurlijk de schitterende hoes.

@oigun (wie anders?)
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Als het lekker is, is het lekker.
Ik heb het gecontroleerd, hij staat er inderdaad nog. En hij is van jou.
Vriendelijke groet,
Gus

Woml
1 februari 2011, 18:40
Hee, Oigun! Je hebt de prijs al binnen, gefeliciteerd! :cheerup:

wietse
1 februari 2011, 19:29
Hee, Oigun! Je hebt de prijs al binnen, gefeliciteerd! :cheerup:
inderdaad, leuk prijsje, heb je nog meer van dat spul duhsjaak?
ik wil ook wel een gratis elpee met een catalogus waarde van 50 tot 160 euro afhankelijk van staat en persing.
en nu niet terug krabbelen nu je dit weet duhsjaak!! :D

Duhsjaak
1 februari 2011, 20:10
Hi
Mint en Amerikaans BN 26468 Oftwel Epic; matrijs XSB139753-1E (1D VOOR B Side)

F side is niet voor handen.

Krabbel niks terug. 't Is niet voor niks leuk om weg te geven. Anders had ie m met die alias allang gehad!

Jullie kunnen mij allemaal nog wat leren op het gebied (gebierd stond er - grappig eigenlijk!) van gitaren. Maar op het gebied van LP's, sorry. Ik weet wat ik doe.
't Is an de goeie besteed, zeggen ze dan.

Met vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
1 februari 2011, 20:49
@Badman
Hi
Nou zie je maar eens wat die spanning met mensen doet. Zelfs nuchtere Friezen staan mij aan te moedigen me niet terug te trekken. Dat heb ik wel eens anders gehoord.

Voordat bloedvergieten en ander huiselijk geweld uitbrekt in de honken van de NL/B gitaristen of bassisten, is er een idee wanneer de witte rook zichtbaar zou moeten zijn?

Met vriendelijke groet, Gus

PS
Nee, en ook geen cut out
Ja, ik meen het

Badman
1 februari 2011, 21:01
Momenteel wacht ik nog op een verklarend antwoord van 'no 1 hops' en 'GeofJackon' over hun lijstjes. Ik hoop dat dat snel gaat volgen...

tomdiedom
1 februari 2011, 21:08
Nee die kansen zijn gewoon verkeken! Hup openbaar maken!

macwilliams
1 februari 2011, 21:21
Hi
Mint en Amerikaans BN 26468 Oftwel Epic; matrijs XSB139753-1E (1D VOOR B Side)

F side is niet voor handen.

Krabbel niks terug. 't Is niet voor niks leuk om weg te geven. Anders had ie m met die alias allang gehad!

Jullie kunnen mij allemaal nog wat leren op het gebied (gebierd stond er - grappig eigenlijk!) van gitaren. Maar op het gebied van LP's, sorry. Ik weet wat ik doe.
't Is an de goeie besteed, zeggen ze dan.

Met vriendelijke groet, Gus

ik open het topic en lees dit.... Ik moest echt de voorgaande Posts lezen eer ik doorhad wat hier nou mee bedoeld werd.

Zou er een kale plek op m'n achterhoofd aan overhouden Gus...

Badman
2 februari 2011, 11:00
Ik wacht nog op 'no 1 hops' omdat hij z'n nummer 4 vergeten was in de top 10. Als er iemand hem/haar kan bereiken... Indien niet, dan overweeg ik de lijst te publiceren onder voorbehoud (en dus nadien aan te passen). Er zullen toch al geen grote verschuivingen meer plaats vinden door die éne lijst :)

sideburns
2 februari 2011, 11:04
Hee badman,

Als je de lijst openbaar maakt zou ik hem niet meer aanpassen....anderzijds ben je er druk genoeg mee...eigenlijk moet ik me er ook niet mee bemoeien, maar ben wel benieuwd !

RoelSmoel
2 februari 2011, 11:11
Uitslaaaaaaaaag:cheerup:

Orpheo
2 februari 2011, 11:11
Hi
Mint en Amerikaans BN 26468 Oftwel Epic; matrijs XSB139753-1E (1D VOOR B Side)

F side is niet voor handen.

Krabbel niks terug. 't Is niet voor niks leuk om weg te geven. Anders had ie m met die alias allang gehad!

Jullie kunnen mij allemaal nog wat leren op het gebied (gebierd stond er - grappig eigenlijk!) van gitaren. Maar op het gebied van LP's, sorry. Ik weet wat ik doe.
't Is an de goeie besteed, zeggen ze dan.

Met vriendelijke groet, Gus

ik snap geen hol van deze post...

HaroldA
2 februari 2011, 11:12
Ik wacht nog op 'no 1 hops' omdat hij z'n nummer 4 vergeten was in de top 10. Als er iemand hem/haar kan bereiken... Indien niet, dan overweeg ik de lijst te publiceren onder voorbehoud (en dus nadien aan te passen). Er zullen toch al geen grote verschuivingen meer plaats vinden door die éne lijst :)

Stemmen kon toch maar t/m 31 januari? Dat zou betekenen dat zijn "nieuwe" stem toch niet geldt.

Ik zou gewoon het uitslag topic aan gaan maken! :ok:

Kim Wilson
2 februari 2011, 11:40
Mee eens. Te laat is te laat.

Badman
2 februari 2011, 13:45
Ok, ik heb besloten om de boel kenbaar te maken en de 4 punten van 'no 1 hops' achteraf toe te kennen. We weten niet hoe lang we nog kunnen wachten, dat leek me het beste.

DUS: hou die F5-knop klaar want tussen dit en vanavond volgt de nieuwe topic met de uitslag!!! :rockon:

no 1 hops
2 februari 2011, 13:46
Momenteel wacht ik nog op een verklarend antwoord van 'no 1 hops' en 'GeofJackon' over hun lijstjes. Ik hoop dat dat snel gaat volgen...
antwoord is naar je onderweg op dit moment

sideburns
2 februari 2011, 13:46
:blast::cheerup::supercool:

no 1 hops
2 februari 2011, 13:50
stom stom stom.
was denk ik 1 van de eersten die de uitslag hadden verstuurd maar een nummer 4 had vergeten.
kwam eigenlijk toch ook weer goed uit want nu kon aaronstonebeat de prijs daarvan pakken.

Badman
2 februari 2011, 13:52
Allright, we're set then ;)

Martijn-w
2 februari 2011, 13:57
Laat ons niet langer in spanning!

aaronstonebeat
2 februari 2011, 14:00
stom stom stom.
was denk ik 1 van de eersten die de uitslag hadden verstuurd maar een nummer 4 had vergeten.
kwam eigenlijk toch ook weer goed uit want nu kon aaronstonebeat de prijs daarvan pakken.

Dank je, R. :ok:

M.

RS-Rik
2 februari 2011, 14:20
1.Oigun
2.St. Robot
3.Bartblackmagic
4.episua
5.Nagramoth
6.Budje
7.niekb
8.wietse
9.misery signals
10.marter544

Mijn lijst

Martijn-w
2 februari 2011, 14:22
Ik neem aan dat je weet dat je niet meer in kan zenden?
Of heb je via pm ingezonden en wil je nu je lijstje bekend maken.

macwilliams
2 februari 2011, 14:25
Ik zend deze in als mededinger.
Ik win zeker en vast...


http://gizmodo.com/assets/resources/2007/07/guitarherocustom.jpg

Hendriks
2 februari 2011, 14:28
Ik zend deze in als mededinger.
Ik win zeker en vast...


http://gizmodo.com/assets/resources/2007/07/guitarherocustom.jpg

Te gek ,met usb , jammer dat het geen tele is .

macwilliams
2 februari 2011, 14:30
Te gek ,met usb , jammer dat het geen tele is .

Hoe bedoel je? Dit is toch een televisiegitaarafstandsbedieningsding?

Hendriks
2 februari 2011, 14:32
Hoe bedoel je? Dit is toch een televisiegitaarafstandsbedieningsding?

In ieder geval krijg je van mij 10 punten , die mag je alvast bijschrijven.

macwilliams
2 februari 2011, 14:33
:blast::blast::blast:........

Martijn-w
2 februari 2011, 14:59
Allright, we're set then ;)

Nou, waar wacht je nog op dan?
Wij op de uitslag!

Ik ben niet ongeduldig ofzo :soinnocent:

den titten
2 februari 2011, 15:03
Ik dacht dat Badman de wedstrijd met 2 weken ging uitstellen ? Dus half februari...

Flauw he :)

Duhsjaak
2 februari 2011, 15:08
Hi
Wie last heeft van uitslag moet effe langs de huiDarts.
Iets met snel wisselende contacten? Snel dan wel iets minder snel wisselend?
In ieder geval een omstandigheid waar een aantal gitaristen meer dan gemiddeld gevoelig voor zijn.

Maar tering benieuwd ben ik wel. En geheel zonder eigenbelang nog wel!!!
Vriendelijke groet, Gus

HaroldA
2 februari 2011, 15:09
Maar tering benieuwd ben ik wel.

Dan moet je even naar de huiSarts. Tering schijnt niet heel erg gezond te zijn.

Exi
2 februari 2011, 15:10
mod-edit: bericht verwijderd.

Herman
2 februari 2011, 15:22
Lieve mods,

Mag ik jullie verzoeken een permanente ban uit te delen aan Exi?

Bij voorbaad dank.

Groetjes,
Herman

.. Dat ik daar nu echt werkelijk in trapte.:chicken:

Duhsjaak
2 februari 2011, 15:31
Dan moet je even naar de huiSarts. Tering schijnt niet heel erg gezond te zijn.

Daar heb je zeker een punt. Haha, dat ik dat zelf niet heb gezien!!! Geinig hoor.

Is dat snel wisselend, de post van Exi?
Ik begrijp nu waar Skandinavië dat imago van heeft. Iets is er wel van waar, maar of je dat moet willen?

En ik wil een lans breken voor Exi, aardige mods (The Who, dat waren nog eens mods). Maar het is bij Exi puur de spanning. Dus ik zou willen vragen het door de vingers te zien. Als je het als gitarist niet meer door de vingers ziet, ben je mooi duhsjaak.

Groet, Gus

Hotpepper01
2 februari 2011, 15:42
Met 149 inzendingen kan ik niet veel lager komen dan 149e. Maar ik wordt toch wel nieuwsgierig.

KOM NOU MAAR OP MET DIE LIJST

lollol
2 februari 2011, 15:45
Dus ik zou willen vragen het door de vingers te zien. Als je het als gitarist niet meer door de vingers ziet, ben je mooi duhsjaak.s

Dus anderen moeten het maar door de vingers zien, terwijl jij dat niet doet?:dontgeti:

Ik zal maar niet zeggen dat ik je een klootzak vind, want dat is niet zo aardig:ok:

Exi
2 februari 2011, 15:54
Bedankt Gus. Het doet me goed om te weten dat je het beste met me voor hebt. Hopelijk denken de andere enthousiastelingen die op de link hebben geklikt er ook zo over:hippie:...

HaroldA
2 februari 2011, 15:56
Hopelijk denken de andere enthousiastelingen die op de link hebben geklikt er ook zo over:hippie:...

Ik had er bijna op geklikt, totdat ik zag dat hij naar youtube linkte.

Als je het doet, doe het dan goed! http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=140250

Duhsjaak
2 februari 2011, 15:57
Hi
Als je me een klootzak vindt dan zeg je dat toch lekker?
Maar effe rustig lezen. 't Is een woordspelletje en je hebt er al een hele dag op zitten.
Een grap uitleggen is nooit leuk. Maar niet te snel heethoofdig uit de startblokken.
- Als je het als gitarist niet meer door de vingers ziet, ben je mooi duhsjaak.

Betekent:
- Als je het als gitarist niet meer door de vingers ziet, ben je mooi in de aap gelogeerd.

Daar, valt mee hè? Woordspeling noemen ze dat.
Maar als het oplucht.... be my guest!
Vriendelijke groet (echt waar) Gus

JeroenP
2 februari 2011, 16:20
Met 149 inzendingen kan ik niet veel lager komen dan 149e. Maar ik wordt toch wel nieuwsgierig.

KOM NOU MAAR OP MET DIE LIJST

Zo'n extreem gave sg zal zeker niet onderaan staan! In mijn lijstje sta je in ieder geval hoog:ok: