PDA

View Full Version : de reparateur lijkt van de aardbodem verdwenen



fjoesz
13 december 2010, 11:43
hallo allemaal

weet iemand hoe t met chris van cmwamps gaat?
ik krijg totale radiostilte en hij heeft al bijna 3 maanden een versterker van mij
ik ben nog 1 keer met een mailtje en 1 keer met een smsje afgescheept
hij mailt niet terug, belt niet, geen sms.. niks
heb m herhaaldelijk verzocht contact op te nemen
iemand nog een idee hoe ik m zou kunnen bereiken?

groet,

feike

HaroldA
13 december 2010, 11:46
Heb je z'n 06 en vaste tel nr geprobeerd?

fjoesz
13 december 2010, 11:53
ja
zn vaste gaat naar de fax na en tijdje
ik heb t idee dat ie me wegdrukt op de 06
t lukt hem niet om de amp te maken en hoewel ik al lang heb aangegeven dat dat ok is maar dat ik m dan wel ergens anders moet gaan laten repareren hoor ik niks
ik heb m al eens 260 euro betaald voor de reparatie om er bij thuiskomst na een paar minuten achter te komen dat hij het zelfde euvel nog had.
ik voel me bezwaard dit sootr dingen aan de grote klok te hangen maar ik sta een beetje machteloos op het moment, dat vind ik erg vervelend
ik ben zeer coulant geweest omtrent zn persoonlijke situatie, maar er moet nu wel iets gebeuren..

Rick trodat
13 december 2010, 11:53
Raar. Hij heeft het wel druk.

HaroldA
13 december 2010, 11:58
ja
zn vaste gaat naar de fax na en tijdje
ik heb t idee dat ie me wegdrukt op de 06
t lukt hem niet om de amp te maken en hoewel ik al lang heb aangegeven dat dat ok is maar dat ik m dan wel ergens anders moet gaan laten repareren hoor ik niks
ik heb m al eens 260 euro betaald voor de reparatie om er bij thuiskomst na een paar minuten achter te komen dat hij het zelfde euvel nog had.
ik voel me bezwaard dit sootr dingen aan de grote klok te hangen maar ik sta een beetje machteloos op het moment, dat vind ik erg vervelend
ik ben zeer coulant geweest omtrent zn persoonlijke situatie, maar er moet nu wel iets gebeuren..

Hehe, klinkt bekend ;)

Je zou 'm op dit topic kunnen wijzen? Misschien dat hij dan wel reageert ;)

Nielsje
13 december 2010, 11:59
hallo allemaal

weet iemand hoe t met chris van cmwamps gaat?
ik krijg totale radiostilte en hij heeft al bijna 3 maanden een versterker van mij
ik ben nog 1 keer met een mailtje en 1 keer met een smsje afgescheept
hij mailt niet terug, belt niet, geen sms.. niks
heb m herhaaldelijk verzocht contact op te nemen
iemand nog een idee hoe ik m zou kunnen bereiken?

groet,

feike

Toevallig heb ik net afgelopen weekend mailcontact gehad. Hij leeft dus nog steeds :). Maar, het kan soms wat langer duren voordat hij contact opneemt. Ik zou zeggen: de aanhouder wint!

G.G.
13 december 2010, 11:59
Jammer dat die noodkreet via het forum moet gaan.... Is niet heel gunstig voor de reputatie van een goeie bouwer, en mogelijk onterecht. Misschien komt je mail in een spambox terecht ofzo......

Laten we er hier in iedergeval geen hele discussie over ontstaan.

Heb je een PM geprobeerd?

Nielsje
13 december 2010, 12:03
Jammer dat die noodkreet via het forum moet gaan.... Is niet heel gunstig voor de reputatie van een goeie bouwer, en mogelijk onterecht.

Gezien het aantal berichten van de topicstarter weet deze misschien niet dat Chris ook op het forum zit.
Maar, eerlijk is eerlijk: eigen ervaring leert ook dat o.a. contact soms lang op zich laat wachten.


Overigens: als er bij een grote bouwer wat mis gaat, dan wordt dat toch ook gewoon op het forum geplempt?

G.G.
13 december 2010, 12:13
Niels, ik had alleen de eerste twee posts gelezen. Topic gaat in een sneltreinvaart.


@ TS:
chris zal het topic ongetwijfeld zien en het verhaal 1 op 1 oppakken.... Gun hem ff tijd het topic te zien.

fjoesz
13 december 2010, 12:36
Jammer dat die noodkreet via het forum moet gaan.... Is niet heel gunstig voor de reputatie van een goeie bouwer, en mogelijk onterecht. Misschien komt je mail in een spambox terecht ofzo......

Laten we er hier in iedergeval geen hele discussie over ontstaan.

Heb je een PM geprobeerd?

ik snap de post
ik heb al meer mailocontact met hem gehad, en sms verkeer, dus dat zal het probleem niet zijn
ik wil ook geen reputatie aantasten, ik wil weer contact met hem en mn versterker terug.

Chris Winsemius
13 december 2010, 13:34
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wil toch even reageren:

eigenaar versterker is net terug gemaild en er is een voorstel voor 'n oplossing gedaan.

Mijn gezondheid (oa. door diabetes, net weer terug uit het ziekenhuis) was de afgelopen tijd dusdanig slecht dat de situatie echt per uur verschilde, communicatie is helaas ook blijven liggen (excuses), qua workload en gezondheid wordt er naar oplossingen gekeken.

rijsberman
13 december 2010, 14:32
K*t voor je Chris, ik hoop dat het snel beter gaat. :(

macwilliams
13 december 2010, 14:42
Beterschap chris, en een rap herstel !

fjoesz
13 december 2010, 15:23
excuses aanvaard, zoals gezegd
bedankt voor snelle reactie op deze draad
dank allen en groet

groovieguitarguus
13 december 2010, 15:24
Hey Chris... klote voor je... Hopelijk komt je lichaam weer z.s.m. 'op de rit'...
Beterschap...

ieme
14 december 2010, 12:14
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wil toch even reageren:

eigenaar versterker is net terug gemaild en er is een voorstel voor 'n oplossing gedaan.

Mijn gezondheid (oa. door diabetes, net weer terug uit het ziekenhuis) was de afgelopen tijd dusdanig slecht dat de situatie echt per uur verschilde, communicatie is helaas ook blijven liggen (excuses), qua workload en gezondheid wordt er naar oplossingen gekeken.

OPLICHTER!!!! Grapje Chris! ik hoop dat alles snel beter met je gaat. Had je inderdaad al gemist op t forum omdat er zondag as een ampmeeting in heerenveen is.
Kalm aan en hopelijk tot later...

Ieme

fjoesz
13 januari 2011, 22:56
en hoppetee, we zijn weer totaal terug bij af :(
oplossing bleek weer een dode mus te zijn
weer totale radiostilte
geen reactie op mail, sms, telefoon etc
we zijn nu VIER maanden verder en er is nog geen zak gebeurd
heb vaak aangegeven dat als het niet lukt het ook ok is maar dat ik m dan ergens anders heen wil brengen..
ik begin nu inmiddels wel aan de bozige kant te raken, ben nog steeds 260 euro armer, de staat van de amp is onveranderd en na NOG een keer goodwill van mijn kant word ik WEER te kakken gezet... de koek is inmiddels ruimschoots op

hopen dat we dan via deze weg maar weer wel contact krijgen chris

Misery Signals
15 januari 2011, 18:15
Erg, langs deze kant werkt het ook al niet, wat blijft er dan nog over?

MS

Dirk_Hendrik
15 januari 2011, 19:26
topic heel grof opgeschoond. Sorry als er een goeie post bij zat die ook gedelete is.
Chris is niet handig bezig. In deze is het aan Chris en de TS om dat op te lossen. Meer voorbeelden "hoe het mij ook is overkomen" hebben we nou wel gelezen en meninkjes van tutjes die wel even beter weten hoe je een toko runt mogen dat ook fijn aan Chris PM-en.

Vragen?
PM

Mitch
15 januari 2011, 20:17
Nog maar een keer dan voor de nadruppelaars. D_H is offline dus ik neem het even over. Hij had zich al verontschuldigd voor de grove manier van opschonen en aangegeven daar via PB open te staan voor commentaar of vragen.
In de tweede plaats degenen die de moderators dan weer moeten beschuldigen van partijdigheid: ook die posts zijn verwijderd. Het blijft altijd een beetje jammer om te lezen dat we niet hoog worden ingeschat, maar dat hoort er blijkbaar bij.
Aangezien de belangrijkste zegjes wel gedaan zijn en men zich blijkbaar niet kan houden aan een moderator verzoek gaat dit topic voorlopig dicht.

Add: ik begrijp nu dat er mensen zijn die denken dat Chris contact heeft gehad met de moderatie en dat daarom dit topic zou zijn gesloten. Dat is dus niet zo. Dat contact is er niet geweest en de reden dat het dicht gaat is omdat het een over-en-weer gehakketak was geworden waar de ene betweter aan de andere moest laten zien dat -ie een grotere piemel heeft. Dan komt het slotje er vanzelf.

lindstrom
5 oktober 2011, 12:27
iemand een idee waar Chris uithangt?

bass blom
5 oktober 2011, 12:29
iemand een idee waar Chris uithangt?

chris is gewoon lekker bezig in zijn vinex imperium, ik 'spreek' hem regelmatig via facebook.

Nielsje
5 oktober 2011, 12:32
Een aantal insiders hebben binnenkort weer gezellig een bijeenkomst waarbij Chris hopelijk zijn nieuwste kindje gaat laten horen.
Ben benieuwd! Gezellig wordt het zeker! :)

:cheerup:

guhlenn
7 oktober 2011, 09:46
Misschien handig om te laten weten hoe het afgelopen is?

Dreverhaven
18 januari 2012, 14:13
Al nieuws over hoe het afgelopen is?

Tabula Rasa
18 januari 2012, 14:21
Op het forum en op facebook lijkt ie wel ff van de aardbodem verdwenen.

Dreverhaven
18 januari 2012, 14:27
Over de telefoon ook.

HaroldA
18 januari 2012, 14:43
Chris heeft gisteren nog z'n Marktplaats advertentie vernieuwd...

Rick trodat
18 januari 2012, 14:50
Ik ken Chris niet persoonlijk, maar heb in het verleden over de mail wel goed contact gehad. Uit bovenstaande mails begrijp ik dat er iets persoonlijks aan de hand is waardoor hij moeilijker bereikbaar is. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij heeft toch niet net als nico alleen contact met gitaarnet verbroken ?

Einzeln
18 januari 2012, 15:18
Ik ken Chris niet persoonlijk, maar heb in het verleden over de mail wel goed contact gehad. Uit bovenstaande mails begrijp ik dat er iets persoonlijks aan de hand is waardoor hij moeilijker bereikbaar is. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij heeft toch niet net als nico alleen contact met gitaarnet verbroken ?

Nico Verduin is gestopt met zijn webshop. En wat er met Chris aan de hand is staat op pag 2. Het een heeft niets met het andere te maken.
Volgens de marktplaats advertentie is de bereikbaarheid als volgt:

Openingstijden op afspraak:
dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag tussen 11 en 18 uur.
Bellen voor algemene informatie:
woensdag en vrijdag van 16 tot 17 uur.

bass blom
23 januari 2012, 13:24
chris schrijft zonet op facebook dat hij weer aanspreekbaar is.

Dreverhaven
23 januari 2012, 13:39
Klopt ja. Dat is goed nieuws. Ik hoop dat hij wat meer geluk met zijn gezondheid mag hebben in de toekomst.