PDA

View Full Version : Binnekort naar feedback nog tips?



Greenhobbit
10 december 2010, 18:02
Ik ga binnenkort een keertje naar feedback voor een nieuwe amp, zit te denken aan een amp van ong. 200 euro, speel nu 2 jaar en heb nu een hartke 15 watt, iemand tips voor welke amps ik moet testen, of dat ik toch iets meer zal uitgeven?
Speel trouwens van alles, u2 springt er wel uit.

Thiez
10 december 2010, 18:20
niet naar feedback gaan? :P of is dat geen goede tip?
haha nee om te testen is het wel leuk, ze hebben wel redelijk veel. Maar ik vind het een vreselijke zaak met slechte service.

Enige tip die ik je kan geven is gewoon nog lekker even door te spelen. 200 euro is niet al te veel en misschien zul je niet veel verbetering hebben op je hartke.

ghost-rider2006
10 december 2010, 18:24
Feedback hm nooit geen probleem gehad hoor

Ik heb geen idee wanneer mensen er voor het laatst geweest zijn
maar ben laatst hartelijk ontvangen en goed geholpen

afstellen prima gasten .. ik denk toch dat er andere jongens hebben gezeten

Service in mijn ogen Top

Thiez
10 december 2010, 18:38
Laatste keer dat ik er ben geweest is half jaar terug ofzo. In feedback rotterdam. Ik vond de kerel die ons toen hielp verschrikkelijk. Het was echt een verkoper, niet iemand die eerlijk advies geef heb ik het idee of die er erg veel verstand van had.
Het kan natuurlijk dat ik net de verkeerde getroffen heb maar ik vond het geen goede ervaring.
Ben er hele tijd geleden (jaar of 2 terug) ook een keer geweest en toen heb ik drie kwartier staan wachten zonder dat er geholpen werd. "er komt zo iemand bij u hoor"

ghost-rider2006
10 december 2010, 18:41
slechte ervaring dus voor jou

Echt ik kwam binnen en gelijk geholpen nam alle tijd van de wereld en ik ben nog niet zo lang aan de gitaar maar hij nam echt iedere gitaar mee die ik wilde horen LOL ik zie hem nog sjouwen

En service ook prima goed..

maar nu we het er toch over hebben waar ga jij dan want ik heb dat bij verspuugg dat vind ik dus een K zaak

Buzzel
10 december 2010, 19:02
Ik ben ook een tijd geleden eens bij feedback geweest. Ik was er alleen heen gegaan om versterkers te testen. We hebben letterlijk alles getest (inclusief spul dat we met ons drieën niet konden betalen en volgens mij alleen 3 plectrums gekocht) en niemand heeft er ook maar iets van gezegd. Dus als je lekker alles wil testen zonder slijmerige verkopers ga lekker naar feedback :blast: .

(is natuurlijk mijn ervaring met feedback)

On-topic

En inderdaad ik zou toch eventjes door sparen. Voor 300 400 euro kan je al een stuk betere versterker kopen. waar je dan ook een stuk mee vooruit gaat!

Thiez
10 december 2010, 19:05
Peter verspuy vind ik ook een klotezaak en enorm duur.
Ik ga altijd bij muziekcentrum van gorp. maar daar ken ik de verkopers van de gitaarafdeling ook inmiddels dus daar is het vaak zelfservice. Meestal zeggen ze 'je weet hoe het werkt he, als je iets nodig hebt hoor ik het wel'

ghost-rider2006
10 december 2010, 19:08
en waar mag dat dan wel wezen ?

komt me niet bekent voor

Buzzel
10 december 2010, 19:12
Volgens hun site in Rotterdam. pracht site trouwens ze hebben zelfs sneeuwvlokjes bij hun logo!

Thiez
10 december 2010, 19:14
Van gorp zit in roosendaal, muziekcentrum van gorp. www.muziekcentrumvangorp.nl
Misschien zeker de moeite eens langs te gaan. Redelijk wat spullen staan en alles is uit te proberen. Beide verkopers van gitaar afdeling spelen zelf ook in een band dus kunnen goed advies geven.

even
10 december 2010, 19:16
Rob Ebbelink Utrecht. Hij heeft niet alles op vooraad en soms een paar tientjes duurder, maar de service is perfect. Ik had eens een voeding nodig van een fx processor die ik niet eens bij hem had gekocht en die hij ook niet verkocht. De volgende dag had hij 'm liggen voor me. Daar kunnen een hoop van die DOZENSCHUIFWINKELS veel van leren.

ghost-rider2006
10 december 2010, 19:17
wel handig voor mij ja lol

ben nog te vers speel nog maar 3 maanden maar heb wel al leuke gear

waar kom jij vandaan dan ?

Johannes
10 december 2010, 19:32
Peter verspuy vind ik ook een klotezaak en enorm duur.
Ik ga altijd bij muziekcentrum van gorp. maar daar ken ik de verkopers van de gitaarafdeling ook inmiddels dus daar is het vaak zelfservice. Meestal zeggen ze 'je weet hoe het werkt he, als je iets nodig hebt hoor ik het wel'

Zo dacht ik ook over Verspuy, tot voor kort. De prijzen van sommige producten zijn zelfs lager dan Duitse prijsvechters. Vaak valt er ook wat aan de prijs te doen, als je zegt dat je ergens anders lagere prijzen hebt gezien. Service en vakbekwaamheid is nog steeds vrij slecht though :)

Greenhobbit
10 december 2010, 19:58
op zich kan ik ook wel 300 uitgeven, maar heb nog totaal niet in die prijsklasse gekeken, iemand ideeën?
En over feedback, leek me wel een een goede zaak(wel testen, niet teveel naar verkoper luisteren ;), iemand een betere zaak omgeving ede?
EDIT: zie net een vox ac15vr, wat vinden jullie daarvan?

Heus
10 december 2010, 20:20
A.S Zondag uitverkoopdag bij Vriese in Doetinchem.
Heel behoorlijk assortiment..........beetje afdingen......wie weet ga je met een
leuke versterker naar huis.

Greenhobbit
10 december 2010, 20:23
moet wel eerst werken in de vakantie :P
En koop niet op zondag ;)
Toch bedankt!

Thiez
10 december 2010, 20:27
Ik zou ook zeker 2e hands kijken, kun je voor hetzelfde geld beter krijgen.

Je kunt eens kijken naar bijvoorbeeld blackstar HT5 ofzo. als het alleen voor thuis is heb je daar meer dan genoeg aan. is nu ook een HT1 maar die ken ik verder niet.
Of als je mooiere clean wilt als U2 is misschien een fender champ wat geschikter.
En de epiphone custom blues vind ik opzich ook erg gave versterker. Geen dikke rockscheur uit te halen zonder pedaaltje maar wel heerlijke blues tonen en mooie clean. Met eventueel een reverbje. Heb hem zelf tijdje gehad ook, gekocht voor 275 euro toen 2e hands.

Gearjunkie
10 december 2010, 20:58
De beste investering die je kan doen is een goede gitaardocent...
Een nieuw ampje of gitaartje voor dat geld is echt geen verbetering. Eerst redelijk leren spelen!!

Greenhobbit
10 december 2010, 22:40
En dat zegt iemand die zich gearjunkie noemt ;)
Heb al goeie docent, kan niet geweldig spelen maar dat komt hopelijk nog wel, ondertussen wil ik wel een beetje goede gear hebben, voor apelen met vrienden, met 15 watt transistor is dat niet echt leuk :p

JerenK
11 december 2010, 21:05
Zag hier stiekem veel personen OMG Rotterdam.

In Delfgauw net voor Delft zit Treu Tone Music, ik koop daar mijn gitaren en test daar mijn amp's het is namelijk een kleine zaak met goede service voor gitaren,niet zoals bij feedback .. .namelijk het spelen op de gitaar aan de muur en dan met de gitaar in een doos uit het magazijn naar huis gaan. . . :???:

Daarnaast koop ik wel veel kleingoed en amps bij Feedback die zijn namelijk altijd goedkoper en we blijven toch Nederlanders . . . TOCH??? :P
Service bij feedback vind ik altijd prima BTW!

toneblo
11 december 2010, 21:29
Voor 200,- op marktplaats of zo'n site, kun je meer scoren dan voor 200,- bij feedback.
Ik zeg gewoon bij feedback uitproberen en kijken wat je smaak is, om dan vervolgens wijselijk je geld te besteden op de 2e hands markt.
Okay, het is dan wel 2e hands, maar meestal in puike conditie.
In al de jaren heb ik er nog nooit een slecht item gekocht!

JerenK
11 december 2010, 23:26
Voor 200,- op marktplaats of zo'n site, kun je meer scoren dan voor 200,- bij feedback.
Ik zeg gewoon bij feedback uitproberen en kijken wat je smaak is, om dan vervolgens wijselijk je geld te besteden op de 2e hands markt.
Okay, het is dan wel 2e hands, maar meestal in puike conditie.
In al de jaren heb ik er nog nooit een slecht item gekocht!

Ben idd met toneblo eens, feedback is de ideale zaak om uit te proberen en dan zonder iets te hebben gekocht thuis nadenken!

caliban
14 december 2010, 14:04
200 euro is krap voor een nieuwe amp, maar als men in de gitaarzaak in kwestie geen problemen heeft met iemand die enkel test, super :)