PDA

View Full Version : Wat kost een 19" rack



idono
6 januari 2002, 00:48
Heyz,

ik vraag me af wat een 19"rack kost. Het gene wat ik er in kwijt moet is het volgende:

Korg Tuner
Line 6 POD Pro
Equalizer
PreAmp
Einversterker
en een G Major

Weet iemand wat me dat gaat kosten (alleen de case dan he :grin: :grin: )

Gr Henk

vinni
6 januari 2002, 00:53
Nou als ik dat zo zie....
Zeker met die eindversterker erbij verval je al snel in een houten 19"rack. Met de aansluitingen erbij kom je op ca. 14 eenheden hoog. Die plastic rackies zou ik maar vergeten. Waarom maak je geen twee racken?...eentje voor je eind bak en eentje voor re rest. Makkelijker i.v.m. het gewicht en je kunt alles in je eentje sjouwen!....heb ik ook gedaan.

Groet,
Vinni

Pee
6 januari 2002, 10:38
het is ook tezien welke preamp. Er is een groot verschil in prijs tussen de engl e530 en de mesa triaxis...

PeArLjAm
6 januari 2002, 15:08
Hij vraagt alleen wat een rack kost hoor pee.


Zeker een belg.... :grin:

Pee
6 januari 2002, 17:06
jep, en ik ben er trots op ook!!

PeArLjAm
6 januari 2002, 20:57
Haha okay dan is het goed!!

Nocki
6 januari 2002, 22:51
hoi het is niet te praten maar ga eens kijken op de site van conijn http://www.conijnmuziek.nl/
die maakt rack en dat lijkt me voor jouw wel de oplossing.
wel nog even tellen hoeveel He je nodig hebt.
en rekening houden met uitbreiding en wat er nog uit gaat... (de line6 bijvoorbeeld..)
ajuus
Nocki
<><

Nocki
6 januari 2002, 22:57
hoi heb net even nagelezen wat ik heb geschrevcen maar het slaat echt nergens op.
nou in iede3r geval naar de conijn website gaan en even vragen wat dat kost alles bij elkaar.
even bij elkaar op tellen wat je aan hoogte nodig hebt. als je wilt delen door 2 ofzo en aftrekken wat je niet meer wilt. de line6 dus...
ajuus.
Nocki

dat was in ieder geval beter dan daarnet.

Rectifier
7 januari 2002, 16:03
Wat moet je met een Korg Tuner???
In de POD en de G-major zit al een tuner???

Of je hebt unieke oren van 440hz. of je mag graag een groot rack hebben..... :wink:

Ligt natuurlijk aan je eindtrap en wat je allemaal aan groote kwijt bent. Als je een case van 14HE wil, zou ik hem net als Vinnie delen. Je moet het immers ook nog kwijt kunnen in je auto/bus/truck.
Hout is sterker dan plastic, maar daar tegenover wel veel lichter en de POD weegt niets. G-major ook niet, als je't vaak moet tillen.....denk aan je rug!

vinni
1 februari 2002, 22:49
Hoi,
Heb ook een G-major maar ook een TU2 om te stemmen. Gebrik alleen de TU2....die G-major maakt me nerveus...slaat alle kanten uit...
Heb ook twee racken dus....eentje 4HE met daarin een EL34 50/50 en een JMP1 van Marshall en een 2HE met een Gmajor en aansluitingen....Wel van plastic...ken net (geen fries)....heb wel racken van Gator en niet van SKB....die zijn belachelijk duur geworden. Die Gators hebben ook een achterrail....voor mij een voorwaarde

Vinni