PDA

View Full Version : 2 'EVH' vids



Robbert v.d. Hanenberg
9 december 2010, 22:04
Studio sessies van Rogue.

Beat It: http://www.youtube.com/watch?v=iBq3ef2Q_U8

Jump: http://www.youtube.com/watch?v=N8W61YCUx_w


Grtz,


Robbert

Arvoitus
9 december 2010, 22:16
Ik vind jouw solo spel echt geweldig om te zien. Mooi talent heb je, als ik daar een kleine hoeveelheid van zou hebben dan zou ik al heel blij zijn ;)

Trouwens, in de solo van Jump is de kick aan het clippen. Van de 0:18 tot 0:30 seconden.

Thiez
9 december 2010, 22:23
Nice! ik vind dat zo knap om dat tappen er tussendoor te gooien zo snel. Dat kan ik echt niet. buiten dat vind ik je andere video's ook echt geweldig. Toch zou ik dat graag nog willen kunnen ook maar het komt er gewoon niet van... te weinig tijd om te oefenen en misschien ook niet de aanleg.

Duhsjaak
10 december 2010, 16:10
Hi
Ik wou met 'eikeltje' beginnen, maar omdat je mij niet kent vinnik dat niet zo chic!!!

Net toen mijn glimlach van mijn linker oor helemaal tot mijn rechter oor was doorgebroken was de 1.45 (dus nog geeneens 2 minuten) fun al voorbij.
Ik voel me mooi bestolen.

Is de begeleiding ietsje aan de hoge kant? Volgens mij staat je gitaar zuiver.

Ik vind gitaar solo's nog steeds een beetje hm..... overrated, maar als ze altijd waren zoals deze zeg ik dat nooit meer.
Zo, genoeg met die compli's. As de donder een solo van een normale lengte in de steigers.

Fijn weekend.
Gus

VHsologitarist
10 december 2010, 21:34
Hey Robbert,

Klinkt weer helemaal super!
Klein puntje voor beat it: De flageolette op 1.20 vind ik ni zo mooi (zo knalt er niet zo uit als hoe eddie da deed).
Jump vind ik echt super!

gr
Ferreke

Robbert v.d. Hanenberg
11 december 2010, 15:08
Edit: Hier is de link naar 'Beat It' (ik kan m'n openingspost niet meer editen): http://www.youtube.com/watch?v=D9bSJnI8vGo

Hey bedankt!

Ferry: Yep...100% mee eens...Eddie's 'screaming flageolet' is idd heel vet daar! Het is wel zo'n typische flageolet waar je 'n beetje geluk mee moet hebben, als je begrijp wat ik bedoel. Ik ga hier dus 'n beetje voor de 'veilige weg', werkt live soms beter.

Duhsjaak: M'n gitaar staat idd 'n tikkie 'te hoog' gestemd (moest voor dit nummer naar 'n 'es-stemming'...alles 'n halve toon lager dus...volgende keer netjes 't stemapparaatje erbij nemen...

VHsologitarist
12 december 2010, 10:28
Ferry: Yep...100% mee eens...Eddie's 'screaming flageolet' is idd heel vet daar! Het is wel zo'n typische flageolet waar je 'n beetje geluk mee moet hebben, als je begrijp wat ik bedoel.

Ja ik begrijp je 100%! Heb namelijk die solo ook tig keer gespeeld haha en kreeg hem er ook niet telkens zo uit. Maar vind die flageolette wel heel belangrijk in die solo.

Conrad Hultermans
13 december 2010, 22:53
Hey Robbert,

Leuke vids wederom, al ik vind ik die van Jump iets minder uit de verf komen. Ik speel deze solo ook met mn coverband, waar ik btw volgende maand een DVD opname mee heb. Ik zal m dan ook eens posten!!

Maargoed, ik ben en blijf wel Robbert fan van t eerste uur hahaha ;-)

Sukses verder gozerrrr

@Thiez, geen tijd om te oefenen?? Dan kom je maar weer eens een keertje langs heee LOLLL

Grtz,
Conrad

Mr. Dynamite
19 december 2010, 00:00
Wat kun jij spelen zeg, echt vet :crazyhappy:
Vind beat it vetter klinken dan jump. Ook helemaal niet zo veel gain hoor ik :)
Keep it up! Stiekem abbo op youtube :sssh: