PDA

View Full Version : onlineticketshop??



ThomasR
9 december 2010, 21:45
Hallo

Net tickets besteld voor periphery in 013 Tillburg (ik ben van Belgie). Heb dit snel gedaan (had niet veel tijd, was eerste site waar ik tickets kon kopen) via onlineticketshop voor 29 euro per ticket, nu zie ik dat de tickets normaal gezien 10 euro kosten?? Heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat men tickets ergens anders duurder aanbied.

Thomas

jplm
9 december 2010, 23:05
via onlineticketshop voor 29 euro per ticket, nu zie ik dat de tickets normaal gezien 10 euro kosten??

Wellicht een speciale aanbieding? :soinnocent::seriousf:

Bassbitch
9 december 2010, 23:49
Dit is een oplichtingssite. Met deze specifieke site heb ik niet genoeg ervaring om te zeggen of je echt de kaarten zult krijgen of niet, maar alsjeblieft alsjeblieft koop je kaarten de volgende keer rechtstreeks bij het podium of via de officiële ticketserviceverkooppunten.

www.weetwaarjekoopt.nl

FruscianteFan
9 december 2010, 23:52
Hallo

Net tickets besteld voor periphery in 013 Tillburg (ik ben van Belgie). Heb dit snel gedaan (had niet veel tijd, was eerste site waar ik tickets kon kopen) via onlineticketshop voor 29 euro per ticket, nu zie ik dat de tickets normaal gezien 10 euro kosten?? Heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat men tickets ergens anders duurder aanbied.

Thomas
Helaas is het de harde werkelijkheid dat gigantisch veel aanbieders kaartjes voor teveel aanbieden.

Als je via de site van de artiest of de betreffende zaal kaartjes bestelt, weet je zeker dat je uitkomt op de site van de primaire aanbieder. In nederland is dat meestal ticketmaster.nl (of ticketservice.nl), livenation of eventim. Weet niet precies hoe dat voor België is.

Wat je in elk geval dus niet moet doen, is googlen.

sjaak1990
10 december 2010, 01:02
Gewoon direct bij de 013 kopen, via de site, ga ik ook maar doen.
Als je het via een bureau moet kopen dan wordt je doorverwezen die de officiele site van de venue.

darkrazer
10 december 2010, 02:18
Ik koop uit principe nooit bij dat soort sites. In mijn ogen zijn zij een van de redenen waarom concerten/festivals zo snel zijn uit verkocht,zodat echte fans veelste veel betalen. Pure oplichterij dus en zou verboden moeten worden.

Als ik naar een uitverkocht concert wil, koop ik mijn kaartjes van een betrouwbaar overkomend persoon via marktplaats die wegens omstandigheden niet naar het concert kon.

ThomasR
10 december 2010, 08:15
mja ik heb ondertussen ook al gevonden dat die site een echte rip off is. Heb mijn lesje wel geleerd.:(

peter_heijnen
10 december 2010, 08:48
Je wordt er ingeluisd.

Laatst ging ik tickets bestellen voor rush. Op de een of andere manier kwam ik op de site van die gasten terecht, en dan lijkt de naam net genoeg op dat wat je eigenlijk zoekt en heb je het dus al gauw niet door. Ik kreeg argwaan omdat ik al wist wat de kaartjes moesten kosten en deze nogal duur waren.

pikasso
10 december 2010, 11:27
Datzelfde had ik met kaarten voor Toto.
Zijn €49,- bij deze handige harries €79,-

Gelukkig zijn er ook goede online shops.

Buzzel
10 december 2010, 19:16
tegenwoordig worden er ook vaak kaarten ongeldig verklaard, die zijn ingekocht door dit soort winkels. Ik geloof dat er vorig jaar bij lowlands last minute nog een hoop kaarten op de markt, omdat er kaarten ongeldig waren verklaart.