PDA

View Full Version : Online winkel voor knoppen enzo?



sash
9 december 2010, 16:24
Wilde bij Newtone een paar knoppen bestellen, maar die gekken rekenen €7,30 voor verzenden. Meer dan dat de knoppen zelf kosten..

Weet iemand of er nog andere winkels zijn die dit soort prul verkopen maar dan met reeele verzendprijzen? Aangezien het gewoon in een enveloppe past...

EuroCinema
9 december 2010, 16:32
Geen idee wat ze voor verzenden rekenen, maar http://www.banzaimusic.com/

sash
9 december 2010, 16:37
Oh wow, te gek. Gave winkel!

Thiez
9 december 2010, 16:39
hoeveel knoppen bestel jij dan? ze kijken bij newtone gewoon naar gewicht. Ik heb vorige keer 5 knoppen besteld en dat was 1,90 verzendkosten in een envelopje.

HaroldA
9 december 2010, 16:45
Geen idee wat ze voor verzenden rekenen, maar http://www.banzaimusic.com/

Banzai is normaal gezien 2x zo duur als Newtone in verzenden. Voor een alu behuizing verzenden rekent Banzai al €15,-.

Een paar knoppen bij Newtone hoeft volgens mij niet meer dan €1,90 te kosten aan verzendkosten.

sash
9 december 2010, 16:46
Echt waar? Staat een standaard bedrag... :S

HaroldA
9 december 2010, 16:48
Echt waar? Staat een standaard bedrag... :S

Ik kom met 10 knoppen aan €2,35. Ik snap niet waar je dat bedrag van jou vandaan haalt.

ook niet echt netjes om een winkel zo zwart te maken met nonsens.

sash
9 december 2010, 16:51
Nou ja, nonsens.. Ik snap je punt, maar als ik twee knoppen wil bestellen en 'afrekenen' aanklik kan ik kiezen tussen 'afhalen na afspraak' of 'verzenden à €7,30'. Vind ik niet echt een goede deal...

HaroldA
9 december 2010, 17:00
Nou ja, nonsens.. Ik snap je punt, maar als ik twee knoppen wil bestellen en 'afrekenen' aanklik kan ik kiezen tussen 'afhalen na afspraak' of 'verzenden à €7,30'. Vind ik niet echt een goede deal...

Welke 2 knoppen of hoeveel gram hebben we het over?

driftkop
9 december 2010, 17:01
Wat zijn knoppen enzo ? :seriousf:

Bernardduur
9 december 2010, 17:17
Mijn laatste bestelling bij Newtone was een envelop en was flink meer dan een paar knoppen :)

Nog steeds niet binnen..... staking?

HaroldA
9 december 2010, 17:19
Nog steeds niet binnen..... staking?

Gewoon ff G-J mailen en je weet meer! ;)

Fuhgawz
9 december 2010, 18:02
Mijn laatste bestelling bij Newtone was een envelop en was flink meer dan een paar knoppen :)

Nog steeds niet binnen..... staking?

Staking inderdaad. Ik heb zelf ook maandag besteld. Dinsdag was het verzonden dus het zou gisteren bezorgd moeten worden, ware het niet dat TNT nog tot en met vrijdag staakt. Als het goed is heb je dus zaterdag je spulletjes.

Ook ik snap niets van de €7,30 waar de topicstarter het over heeft. Heb je soms ook nog een behuizing of iets anders wat niet door de brievenbus past meebesteld? Ik heb zojuist als test zelfs 20 kippekopknoppen (heerlijk woord!) in mijn mandje gedaan en kom maar tot €2,80 verzendkosten. Met alleen een paar knopjes kom je dus echt niet tot €7,30!

Ik heb geregeld bij Newtone besteld en in mijn ervaring is het echt een hele nette zaak. In mijn ervaring is de service daar beter dan bij concurrerende sites als Musikding en Banzai.

toneblo
9 december 2010, 18:04
Christine le duc?!












Google..

Dirk_Hendrik
9 december 2010, 18:07
Newtone "gekken" noemen is niet echt netjes. Newtone is met stip de netste webwinkel die ik ken. Idd even mailen dus.

sash
9 december 2010, 18:29
Sorry guys, daar was ik me niet van bewust. Ik ken de winkel nog niet. Om ze gekken te noemen is meer bot rotterdams ;) Twee knoppen komt bij mij uit op een pakket van 300 gram en ruim 7 euro. Ik zal ze ff mailen, foutje in de site misschien...