PDA

View Full Version : Max stelt zich voor



Timaro
7 december 2010, 22:39
Hallo,

Ik ben Max en mijn muziek-interesse komt uit de tijd van de gitaarhelden uit de 80Žer jaren en ook de bands uit die tijd. Speel dus zelf gitaar vanaf die tijd (ik was toen ca. 20).
Ben nu 41 en speel nu voornamelijk unplugged allerlei "hits". Mijn stijl is eigenlijk alles, behalve hollandse hits. Ik speel en zing er graag bij, alhoewel ik geen goede zanger ben. Mijn registratie richt zich dan ook op het in contact komen met andere muzikanten, liefst om samen eens wat nummers te spelen/zingen en kijken of het klikt. Naast m'n werk en gezin heb ik een Amerikaanse slee, een Lincoln en een oude Mercedes waar ik wat aan hobby.

Groeten,

Max

Harry
8 december 2010, 09:41
hoi Max, welkom! Een amerikaanse slee is ook mijn droom, mag ook wel een Caprice zijn uit de jaren '80, maar ik moet voor praktisch gaan helaas.

ghost-rider2006
8 december 2010, 11:21
hey MAX

WElkom hier

een slee heb je wel nodig gehad << grapje>>

Cool hoor die stijl ben zelf uit het jaar 66 dus ik weet er alles van toen was muziek nog muziek hahah

Maar ja de muziek van toen jee ik ben nog niet zo lang bezig dus het is allemaal begin stadium gepingel

Ook dat veranderd wel als je er maar wat voor over hebt toch!

Misschien is het wel handig om erbij te zetten waar je vandaan komt ik neem aan dat je niet wil spelen met iemand die 6 uur rijden is hahaha

Greetss en veel lees plezier
Tony