PDA

View Full Version : Epiphone Les Paul Standard Quilted Top



EVH Wolfgang
11 mei 2003, 16:38
Ik heb een Epiphone Les Paul Standard Quilted Top te koop staan op gitaarmarkt.nl. Maar krijg geen reacties, wat is er mis mee, het is een van de mooiste Epiphone les pauls die ik ooit heb gezien. Hij is nieuw ook duurder dan gewone standards, omdat het een Limited Edition is met Quilted Top, speciale Gibson pick-ups en zwarte hardware. Hij is nog hartstike nieuw. Graag jullie mening waarom ik geen reacties krijg.

Voidhead
11 mei 2003, 16:40
slotje... wat een spam weer zeg :mad:

JV
11 mei 2003, 16:45
volgens mij lul je gewoon en is het een normale standaard, met normale epi pickups en een normale plakplaat top

Ic3gl0vE
11 mei 2003, 16:53
wat er mis mee is? je verkoopt 'm toch niet voor niets?

het is een fucking EPI! en mensen die een goede epi kopen doen 'm niet meer weg. 9 van de 10 epi's zijn poep... tenminste, ik heb er 9 getest die allemaal slecht waren maar er schijnen ook goede te zijn dus dat zal die tiende wel zijn.

EVH Wolfgang
11 mei 2003, 16:53
Hallo,
Je snapt zelf wel dat het natuurlijk geen echte quilted top is die kost net zoveel als een hele epiphone. Maar toch is hij speciaal en er zitten wel degelijk andere pick-ups in dan in een gewone Epiphone Standard.En wat nou spam ik stel gewoon een vraag. Ik hoop dat er normale mensen zijn die mij een serieus antwoord kunnen geven.

EVH Wolfgang
11 mei 2003, 16:58
Ik doe hem weg omdat ik een Gibson Les Paul Standard heb enz. Het is trouwens zeker wel een goede Epiphone, heb er zelf ook al wat gehad, maar dit is echt de mooiste en bestklinkende. Maar ben een beetje aan het opruimen thuis vandaar de verkoop.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: EVH Wolfgang op 2003-05-11 17:05 ]</font>

JV
11 mei 2003, 17:08
een normale standaard kost 499.

jij wil 495 hebben voor 1 die alleen een ander kleurtje plakplaat heeft dan normaal en iets betere pickups.

daar zul je hem nooit voor kwijt raken, want dat is gewoon teveel. hij is 2e hands, ook al is hij niet gebruikt

Wilson
11 mei 2003, 17:33
ik zou er 100 euro vanaf halen, dan raak je hem denkik wel kwijt

EVH Wolfgang
11 mei 2003, 17:42
Andere top, andere pick-ups en andere hardware en in een beperkte oplage gemaakt zodat je een specialere hebt dan alle andere Epiphone bezitters. 495 is gewoon een vraagprijs. Deze is trouwens ook geen 499 nieuw maar een stuk meer. Als je hem uberhaupt al kan vinden ergens in een winkel. Je ziet ze bijn nergens.

Casey
11 mei 2003, 18:16
Een zeldzame met een speciale quilted sticker beplakte en in beperkte oplage gemaakte dure Limited Edition Epiphone Les Paul !
Was er een tijdje geleden niet al een iemand met een speciale witte Epiphone SG Les Paul Custom waar ie nieuw de hoofdprijs voor had neer gelegd omdat ie zo zeldzaam was terwijl ze bij Feedback voor minder dan helft hingen ?

Ergens in een muziek winkel in Nederland loopt een liegende verkoper met potentie !
:grin:

Hankey
11 mei 2003, 18:18
Als een vriend van me nu niet zn Epi Custom had gekocht (voor 575 ofsjo geloof ik), had ik em deze wel aangeraden. Volgens mij moet je gewoon ff wat langer geduld hebben. Er staat ook al maanden een mooie Godin LGX op marktplaats die maar niet verkocht wordt...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hankey op 2003-05-11 18:18 ]</font>

Josdevos
11 mei 2003, 18:36
Zitten die Gibson USA designed pu's niet op bijna alle standards?

Ic3gl0vE
11 mei 2003, 20:06
Op 2003-05-11 17:42, schreef EVH Wolfgang:
een specialere hebt dan alle andere Epiphone bezitters.

uh... YEAAH!!!

sorry..

Casey
11 mei 2003, 21:19
Op 2003-05-11 18:36, schreef Josdevos:
Zitten die Gibson USA designed pu's niet op bijna alle standards?


Ze zitten zelfs op m'n Epi G400 , maar designed by Gibson betekend niet dat ze klinken als een originele Gibson Alnico , ik moet ze er nog een keer uitzwiepen want ze klinken echt nergens naar , schel , iel en zo microfonisch als de neten .

Diedo
11 mei 2003, 21:27
zijn die dingen microfonischer dan die op een strat(squier, of ander kutmerk)??

dat vraag ik me af, want ik heb er niet echt heel veel last van ofzo, terwijl ik geen dure gitaar heb....

Diedo

Josdevos
12 mei 2003, 01:25
Tja, ik zou er toch ook nieuwe pu's inzwieren. Kvind het wel een mooie gitaar. Daar niet van, maar het verbaast me altijd, als ik zie voor hoeveel geld sommige mensen nog voor Epiphones vragen. Is bijna altijd ongeveer evenveel als de nieuwprijs. Ligt dit aan de eignaars?
Een LP standard van epiphone kan ik voor €400 ofzo nieuw kopen. Een LP custom voor €500.
Moest je niet zo ver wonen zou ik hem wel willen. Als het een goeie is welliswaar...
En niet voor €500, en ook niet voor €400. Heel misschien voor €350...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Josdevos op 2003-05-12 01:26 ]</font>

EVH Wolfgang
12 mei 2003, 08:21
Wat een negatief gelul allemaal over die Epiphone's, ik heb zelf ook een paar Gibson Les Paul's en vind die Epiphone hartstikke mooi klinken. Volgens mij hebben jullie iceglove ofzo en jv een hekel aan les pauls en houden jullie gewoon van die punterige jacksonshit gitaren en zijn alle normale gitaren slecht in jullie ogen.

niels5150
12 mei 2003, 09:59
er is een nieuwe serie van epiphone, die echt goed gebouwd is. Kost geloof ik wel rond de 1000 euro, maar dan het je een echte top! goede stemmechanieken, echt usa pickups, vernickelde of 24K gold hardware. etc. Check dit maar even! Lijkt me wel wat. Is denk ik beter als een les paul studio, alleen waar kan je ze kopen? iemand?

http://news.harmony-central.com/Newp/2002/Epiphone-Elites.html

JV
12 mei 2003, 10:13
das de elite serie. maar deze te koop aangeboden gitaar is geen elite

en nee, ik heb niet specifiek een hekel aan epi's.

echter is jouw prijs gewoon ongeloofwaardig tegenover het verhaal dat je erbij verteld

EVH Wolfgang
12 mei 2003, 12:37
Ik vraag deze prijs omdat ik dacht dat mensen deze Quilted Epiphone graag wilde hebben omdat je ze niet vaak ziet. Nu dat niet het geval is houdt ik hem zelf of verkoop hem voor minder. In ieder geval bedankt voor alle nuttige info en tips.

Sicky61
12 mei 2003, 15:15
volgens mij word je in de maling genomen eddie V.H.(die naam komt me bekent voor)Je raakt hem niet kwijt omdat men het niet vertrouwd voor zo'n schijtprijsje.Lekker houwen die plank.

Josdevos
12 mei 2003, 19:26
Toch vinnik het onterecht hoeveel mensen voor een 2de handse epiphone durven vragen!