PDA

View Full Version : Rockstar Energy Drink Taste of Chaos Tour ft. Disturbed, Papa Roach, ...



smullie
7 december 2010, 17:27
Rockstar Energy Drink Taste of Chaos Tour ft. Disturbed, Papa Roach, Buckcherry, Halestorm in Vorst Nationaal (Belgie).

Halestorm was niet slecht, maar niet helemaal mijn ding. Buckcherry vond ik niet goed. Papa Roach was dan weer wel goed en Disturbed was zelfs nog beter.

We hadden trouwens eens gekozen voor VIP tickets. Een beetje duurder en niet helemaal goed voor onze street credibility, maar ik had geen goesting om uren vooraf daar naartoe te gaan om dan nog altijd veel te ver van de ingang parking te vinden, buiten in de kou aan te schuiven, ... Vorige keer in Vorst hebben we ons, na een dik uur zoeken zonder resultaat, nog net ergens kunnen parkeren waar we eigenlijk niet mochten staan (te dicht bij een kruispunt). Resultaat: 50€ boete, te laat op het concert en verkleumd terug aan de wagen na het concert. Dat wilde ik dus vermijden met het VIP ticket en dat is goed gelukt: parking achter de concertzaal, niet aanschuiven, want we mochten langs een aparte ingang, waar spontaan onze jas aangenomen werd. Hostes leidde ons de weg naar onze loge die we deelden met nog een 6 man. Zeer comfortabele en ruime zitplaatsen (sinds ik mijn rug gebroken heb wil ik kunnen terugvallen op een zitplaats als ik ergens naartoe ga) en perfect zicht op het podium. Niet aanschuiven om iets te bestellen om te drinken (of eten) en na het concert via een andere uitgang naar buiten (geen drukte) en snel weer weg met de wagen...
Oh ja, en toen we vroegen waar we een t-shirt konden kopen is er iemand met ons meegewandeld die iemand achter de toog heeft aangesproken waardoor we zonder aanschuiven rustig onze keuze konden maken en betalen... (op dat moment werd ik toch een klein beetje overwelmd door schaamte, want we staken echt wel heel veel mensen voor op die manier, maar dat was alweer weg toen we terug in de VIP-ruimte kwamen...:soinnocent:)

Geen probleem met een gewone behandeling hoor. Ik beeld me nu in dat ik dat zelfs soms verkies boven deze behandeling, maar ik ben wel blij dat eens gedaan te hebben...

Het was weer eens wat anders dan een avondje naar de cinema... :rockon:

Masod
18 december 2010, 10:17
ik vond halestorm ook zeker niet slecht maar ik kende de hele band niet.

buckcherry paste neit bij de andere bands en ze klonken nog heel slecht ook.
die gitaristen speelden sommige stukken niet omdat ze te druk bezig waren met plectrums gooien.
papa roach was inderdaad wel goed, veel energie en goede performance.

nja disturbed was gewoon het best :P heb ook vol zitten te genieten en vond eht alleen wel een beetje kort mja :P