PDA

View Full Version : Wat voor een elementen?



Daimontz
7 december 2010, 00:38
Hey allemaal.

Ik heb ongeveer jaar terug een 2e hands Flying V gekocht die ik eens helemaal wil opknappen en daar horen denk ik ook nieuwe elementen bij. Ik speel zelf vooral muziek als Queens of the Stoneage, Eagles of Death Metal en The White Stripes (enkele voorbeelden). Nu is mijn vraag wat voor een soort elementen kan ik het beste kopen? Het hoeven niet de allerbeste te zijn maar een beetje rocken mogen ze wel :)

Orpheo
7 december 2010, 09:11
kom op... gebruik de zoekfunctie, gebruik de tonewizard van duncan, de tone meter dan dimarzio, maar ga ZELF op onderzoek uit, kom met een lijstje, zeg wat je precies wilt, welke amp je hebt, welk merk gitaar tis, want epi's en gibsons hebben niet dezelfde pickups etc etc etc. hier schiet jij niks mee op, en wij kunnen ook vrij weinig hiermee.




ps: welkom op gitaarnet! :blast::blast: sorry als deze reactie wat bot is, maar deze vraag, of soortgelijk komt wekelijks voorbij, met altijd als advies: zoek het eerst effe zelf op. youtube is tegenwoordig ook een schat aan informatie, je moet zoeken naar gitaren die jou stijl spelen, en vaak staat erbij welke pickup erin zit.

rudolf
7 december 2010, 12:06
Dank, kende die tonewizards ook niet.