PDA

View Full Version : eigen compositie: up to 16



syberen
11 mei 2003, 16:16
Hier is een eigen jazz-stuk van mij dat ik heb opgenomen, de drums en de bass zijn nep, de rest is mijn gitaar. De begeleidingsgitaar is een beetje te hard in verhouding tot de solo gitaar, daar kan ik niks aan doen. Ik zou graag jullie mening horen! Syberen

http://members.home.nl/syberen/upto.mp3

Bas Gitaar
13 mei 2003, 11:27
syberen boycot??
Ik vond het best gaaf klinken maar tis niet echt mijn stijl muziek :grin:

VHsologitarist
14 mei 2003, 10:25
wa vet man!!
echt mooi,
dit is nu echt waar ik van hou.
knap hoor.........
greetz
ed

Bas Gitaar
15 mei 2003, 14:03
Hey allemaal lurkers hier al 80 keer bekeken en geen enkele reactie slecht hoor :S

Bas Gitaar
15 mei 2003, 14:03
Hey allemaal lurkers hier al 80 keer bekeken en geen enkele reactie slecht hoor :razz:

Predator
15 mei 2003, 15:24
Leuk gedaan door! De geluidskwaliteit van alles is ook heel mooi, ik vind het alleen jammer dat het zo abrupt afloopt. Maar de rest is goed!

Robs
15 mei 2003, 16:41
Erg vet man...

Mooi schema vooral, ook een mooie improvisatie. Hoe komt zo'n schema bij jou tot stand, eigenlijk? Gewoon spelen en improviseren, of neem je de theorie als uitgangsbasis?

syberen
15 mei 2003, 17:04
Hey Robs, bedankt voor je reactie. Als ik iets componeer neem ik ga ik zelden van theorie uit, meer van mn gehoor. Zoals bij dit nummer kwam ik toevallig op een paar akkoorden en toen heb ik het vanuit daar uitgewerkt tot het goed klonk. Daarna heb ik pas de melodie erbij gemaakt. Syberen