PDA

View Full Version : Shakira



wireman
5 december 2010, 06:42
eh... ik eh... tja.. zal ik het maar zeggen dan?... Jongens.. Ik ben afgelopen woensdag als verassing voor mijn vrouw, die een groot fan is, samen met haar naar het concert van Shakira in Ahoy geweest. :dontgeti:
en eh..
Ik vond het een cool concert! :sssh: Ik was erg bang voor foute latino-toestanden, valse noten en gillende meisjes.. Nee.. het tegendeel is waar! Ik heb genoten! Te gekke muzikanten (goeie gitaristen! Die Braziliaan is echt heel goed!) en het rockte zo links en rechts nog ook! Volgens mij is haar naam.. SHAKIRA.. ook een vrije vertaling van 'schudden met die handel' damn.. dat mokkel maakt bewegingen die anatomisch niet helemaal verantwoord zijn.. damn! Bovendien.. komop! Shakira in een strakke zwarte legging met dito topje..Dat kronkelt en huppelt dan zo wulps over dat podium.. ik bedoel.. het kan rotter. :soinnocent: Ik vond het een cool concert en mn meissie was helemaal in de gloria! (Ik heb een kleine 2 uur verlekkerd naar een andere vrouw gekeken zonder op mn klote te krijgen.. sterker nog.. ze werd er alleen maar blij van.. en das ook wat waard!)
Kost ongeveer 140 euro zo'n avondje.. maar dan heb je ook wat.

budje
5 december 2010, 08:32
tsja, ze staat tenslotte nog maar een jaartje of 25 ofzo op het podium, dus dan is het niet vreemd dat je een goed verzorgde show krijgt :cheerup: deze jongedame was een wereldster in zuid amerika lang voordat wij er ooit van gehoord hadden... van heel jong af aan :-) (http://www.youtube.com/watch?v=Z24WtlkIfrs&feature=related)