PDA

View Full Version : Zusje van de Shiraki XW70 gevonden en gekocht!



chi
4 december 2010, 19:06
Hoi hoi,

Vandaag is voor mij het nut bewezen van het vragen van informatie als je meer over een gitaar wilt weten. Behalve op dit forum heb ik ook een advertentie geplaatst op Marktplaats.nl met daarin een oproep om info over mijn gitaar de Shiraki XW70 Dreadnought.
Deze zeer zeldzame (doch niet erg kostbare volgens mij) gitaar heeft een zusje de XW71. Door een tip vanmiddag ben ik nu ook de gelukkige eigenaar van de Shiraki XW71 Dreadnought. Ze komt volgende week aan en ik ben er dolgelukkig mee!!


http://i1038.photobucket.com/albums/a462/Chiedgard/page4small-1.jpg

budje
4 december 2010, 19:07
nu ben ik jaloers :blast:

chi
5 december 2010, 02:06
nu ben ik jaloers :blast:

En terecht Budje!:dance:

budje
5 december 2010, 08:36
natuurlijk wel snel mooie foto's maken voor ons losers he :soinnocent:

--=HANS=--
5 december 2010, 09:59
Gefeliciteerd man! Als je in dit tempo door verzameld kun je over een jaartje of wat op zoek naar een groter huis ;)
Wel even een plaatje posten als hij gearriveerd is hè :)

Flipkoos
5 december 2010, 11:05
Prachtig!
Maar zeg eens eerlijk....
Lotto gewonnen? Erfenis? Rijke schoonvader?
Het tempo waarmee jij gitaren koopt...

chi
5 december 2010, 12:36
Prachtig!
Maar zeg eens eerlijk....
Lotto gewonnen? Erfenis? Rijke schoonvader?
Het tempo waarmee jij gitaren koopt...

Hallo Flipkoos,

Ik koop inderdaad veel gitaren op dit moment maar dat komt omdat ik gewoon een enthousiaste herintreder ben:punk::crazyhappy:
Natuurlijk is daarmee je vraag nog niet beantwoordt; ik heb het al eens eerder geschreven in een ander topic, nee geen rijke schoonvader zelf ook niet echt geld. Ik heb 40 jaar fanatiek een andere hobby gehad en daarmee veel bereikt. Het kweken van zeldzame volierevogels. Na 40 jaar vond ik dat ik daar wel klaar mee was en heb alles (zeer goed) verkocht. Maar ... nu is het geld echt op en ben ik weer gewoon een arme sloeber. (maar wel een sloeber die trots is op zijn collectie steelstrings):satisfie: Foto,s volgen.

zoon van Piet
5 december 2010, 14:09
Ik ben ook een arme sloeber! ;)

Beter een oud bankstel en een oude gitaar, dan een nieuw bankstel en een nieuwe gitaar...