PDA

View Full Version : Online creatieve competitie hulp nodig!



kaznie
4 december 2010, 17:53
Hoi mede gitaristen!

Ik wist niet zo goed waar ik deze vraag moest posten, maar aangezien het over een competitie van een andere site gaat, leek het me wel verantwoord om het hier maar neer te zetten. Er is namelijk een wedstrijd om guitarmasterclass.net (waar ik lid van ben) waarbij ik een super tof delay pedaal kan winnen: Carbon Copy. Ik zou heel graag winnen en aangezien ik nog tien dagen kan inzenden en er over het algemeen veel te weinig wordt ingezonden, lijkt het mij wel een goed idee om mee te doen!

Als je nu denkt van he, ik doe ook mee.... helaas je moet wel eerste en keer abboneeren op die site (voor 30 dollar geloof ik) om in het forum te kunnen.

De opdracht was als volgt:

Shoot a GMC (=guitarmasterclass) related photo!
Simply hold a piece of paper that says : "GMC Rules!", snap a
photo next to a monitor with "GMC" on it, or GMC web address written on a wall etc etc... Your face doesn't have to be visible but something relating
to GMC is a must and no Photoshop please! Try to make
it as cool and funny as possible. Outdoor pictures are encouraged too
- if you take one in front of a local landmark while holding GMC
banner (or picture of Kristofer (=baas van guitarmasterclass) haha!) - it would be awesome!
Use your imagination and sense of humor - there are no limits!

Ze willen dus dat je een foto maakt waarin de website voorkomt. Nu is natuurlijk mijn vraag, wat zou echt tof en haalbaar zijn? Ik dacht eerste om een XXL t-shirt te betekenen met de letters GMC, deze bij een heel dik iemand aan te trekken en dan 'GMC Goes Huge!!" erbij te zetten, maar dat is nogal onhaalbaar :P

Wie heeft een tof idee? Als iemand mij een winnend idee geeft krijgtie van mij ook een leuk presentje (al zal de waarde een stuk inder zijn dat het delay pedaal :P )

Kaz