PDA

View Full Version : Boss RC-50 loopstation



HdR
3 december 2010, 16:14
Hoi!

Ik zit met een probleem. Ik probeer wav files van de cd rom van Boss op te slaan op de looper. Ik wijzig de namen van de bestanden die ik wil importeren en zet ze in de wave map van de boss (f schijf), ik moet dan de verbinding verbreken en dan zouden de bestanden op de looper moeten staan. Dit lukt mij met geen mogelijkheid! Help!? wat doe ik fout?

Bedankt alvast!

Grt,
Henk

josan
3 december 2010, 23:59
Heb je blz 80-81 van de handleiding (http://www.roland.com/products/en/_support/om.cfm?PRODUCT=RC-50)goed doorgelezen? Daar staan een aantal voorwaarden waar de bestanden aan moeten voldoen.

HdR
5 december 2010, 11:07
Hoi!

Ja heb ik gedaan. Ik ben er inmiddels achter dat ik .wav weg moet laten. Echter heb ik nu het probleem dat de Rhythm Guide iedere keer begint als ik wil loopen.. Heb je/ of iemand anders enig idee hoe dat kan?

Kan ik de Rhythm Guide ook permanent uitschakelen?

Grt,
Henk

DemolitionColorScheme
5 december 2010, 11:18
Hoi!

Ja heb ik gedaan. Ik ben er inmiddels achter dat ik .wav weg moet laten. Echter heb ik nu het probleem dat de Rhythm Guide iedere keer begint als ik wil loopen.. Heb je/ of iemand anders enig idee hoe dat kan?

Kan ik de Rhythm Guide ook permanent uitschakelen?

Grt,
Henk
Volgens mij is dat standaard bij veel van ditsoort loopers. Je kunt dan gewoon de volume voor de Rhythm Guide helemaal dichtdraaien.

HdR
5 december 2010, 11:56
Ja dat klopt, alleen als ik dan naar de volgende frase ga begint de guide ook weer te spelen..Heel irritant! Maar het zal wel niet aan de rc liggen maar aan mij zelf, maar ik heb geen idee wat ik fout doe!

Grtzz