PDA

View Full Version : Toto ook weer op tour



Aikara
3 december 2010, 01:32
In navolging op de thread 'Rush weer op tour' nu ook een Toto-thread.

23 juni staan ze in de Heineken Music Hall. Ik heb me nog niet verdiept in het verhaal achter de tour en in welke bezetting ze naar Nederland komen. Aan de ene kant ben ik :blast: aan de andere kant vind ik het verhaal 'het einde van Toto' van twee jaar geleden maar een beetje raar. Dit jaar hebben ze gewoon getourd en ook volgend jaar dus weer.
Iemand hier die wat insights weet?
Anywho...ik ben er bij op 23 juni.

Di Stefano
3 december 2010, 03:22
Ze zijn terug op tour omdat Mike Porcaro, de bassist, ALS heeft (speelt dus niet meer mee). De inkomsten van de tour gaan voor de behandeling van zijn ziekte. Dit is overigens ook de reden dat Paich en Steve Porcaro mee doen. Anders zou Lukather denk ik ook niet meer onder de naam Toto willen optreden.

peter_heijnen
3 december 2010, 09:15
Ze komen met nathan east en joseph williams.

Damn mike porcaro, wist ik nog niet van die als, fakking zeg!

Aikara
3 december 2010, 09:35
OK, ik dacht dat dat de reden van de afgelopen tour was en dat ze daarna besloten hadden om toch maar weer permanent bij elkaar te komen of zo.

Fender83
3 december 2010, 10:10
Heb ze al twee keer gezien de afgelopen jaren en moet zeggen dat ik dat meer dan genoeg vind :)
Dacht trouwens dat Lukather t helemaal gehad had met Toto, stond laatst nog een interview over op nu.nl dacht ik...
Wel bijzonder om te zeggen als Toto 'we kappen dr mee' om vervolgens 2 jaar door te touren? :S

Van Dattum
3 december 2010, 10:16
Ik ga d'r zijn!! :blast:
Ook bij Lukather solo 16 mrt in De Boerderij...